بیوگرافی پاتریک شیک

5 سال پیش
بیوگرافی پاتریک شیک
Rate this post

بیوگرافی پاتریک شیک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پاتریک شیک بازیکن فوتبال اهل جمهوری چک است.

زندگینامه پاتریک شیک

بیوگرافی پاتریک شیک

فعالیت ورزشی

پاتریک شیک در زمان انتقالش به رم، گرانترین خرید تاریخ باشگاه شد اما انتظارات را برآورده نکرد و در تابستان به لایپزیش آلمان منتقل شد. قرارداد او قرضی همراه با بند خرید دائمی است.

به گزارش فوتبال ایتالیا، شیک که در اردوی تیم ملی جمهوری چک به سر می برد، به خبرنگاران گفت:

هرگز در رم کاملا خوشحال نبودم.

بنابراین فکر می کنم انتقال درستی بود. واقعا به تغییر نیاز داشتم. تا آخرین لحظه مطمئن نبودیم این انتقال انجام می شود. بنابراین من آماده پیوستن به لایپزیش بودم اما همچنین آماده بودم تا در رم بمانم و برای جایگاهم بجنگم.
ادین ژکو به من گفت پیوستن به لایپزیش تصمیم درستی است زیرا او در آلمان بازی کرده است. من همه چیز را در این تصمیم، در نظر گرفتم: از سبک فوتبال آنها تا موقعیت آنها در جدول و حضور در لیگ قهرمانان اروپا. صحبت هایی در مورد مربی لایپزیش، ناگلزمن شنیده ام و تیم او فوتبالی بازی می کند که من آن را تحسین می کنم. همچنین شنیده ام او خیلی باشخصیت است.

این یک تغییر واقعی خواهد بود زیرا رم سبک فوتبال بسیار کندی داشت و برای در هم شکستن خط دفاعی ها سازمان یافته، شرایط سخت بود. در لایپزیش شرایط متفاوت خواهد بود زیرا آنها فوتبالی محکم و سریع بازی می کنند. نمی گویم از رم فرار کردم اما به تغییر نیاز داشتم و این انتقال درستی برای دوران حرفه ای من بود. سخت است بگویم چرا شرایط خوب پیش نرفت اما فاکتورهای زیادی وجود دارد. شروع در محیطی جدید سخت بود و من تمرینات پیش فصل نداشتم. بعد مصدومیت ها از راه رسیدند و انتظارات از من خیلی بالا بود که متاسفانه من کاملا نتوانستم آنها را برآورده کنم. همچنین من تحت فشار زیادی بازی می کردم. همه این ها باعث شد احساس کنم در آنجا به دام افتاده ام.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی خولیو ولاسکو

مشخصات

تاریخ تولد: ۲۴ ژانویهٔ ۱۹۹۶ (سن ۲۳ سال)، پراگ، جمهوری چک
قد: ۱٫۸۶ متر
ملیت: چکی
وزن: ۷۳ کیلوگرم
شریک: Hana Běhounková
تیم فعلی: تیم ملی فوتبال جمهوری چک (مهاجم)، باشگاه فوتبال آربی لایپزیگ (#۲۱ / مهاجم)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پاتریک شیک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه