بیوگرافی خوان کارلوس اوسوریو

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی خوان کارلوس اوسوریو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

خوان کارلوس اوسوریو (اسپانیایی: Juan Carlos Osorio؛ زادهٔ ۸ ژوئن ۱۹۶۱) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل کلمبیا است.

زندگینامه خوان کارلوس اوسوریو 

بیوگرافی خوان کارلوس اوسوریو

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه ورزشی اینترناسیونال اشاره کرد.

اوسوریوی کلمبیایی در ۲۶سالگی به دلیل مصدومیت به عنوان فوتبالیست بازنشسته می‌شود ولی او برای رسیدن به موفقیت به عنوان سرمربی، عزم و اراده‌ای پولادین دارد. به گزارش نیویورک‌تایمز اوسوریو به صورت غیرقانونی به آمریکا مهاجرت کرده و به عنوان کارگر ساختمانی و گارسون مشغول به کار می‌شود تا اینکه در نهایت اقامت ایالات متحده را دریافت کرده و از دانشگاه کانتیکت در رشته‌ی علوم ورزشی فارغ‌التحصیل می‌شود.

اوسوریو برای سفر به لیورپول و تحصیل در رشته‌ی فوتبال و علم دانشگاه جان مورز، بخش اعظم مایملک خود را به فروش می‌رساند. در لیورپول اوسوریو روزی از خانواده‌ای که جنب زمین تمرین لیورپول در ملوود زندگی می‌کنند نردبانی قرض کرده، از آن بالا رفته و دزدکی به تماشای روی اوانز و ژرار هولیه می‌نشیند.

اوسوریو سپس به عنوان متخصص علوم ورزشی به لیگ فوتبال آمریکا رفته و بعد در منچسترسیتی شغلی برای خود دست و پا می‌کند. او هرگز از آموختن دست برنمی‌دارد و خوش‌نام‌ترین و مشهورترین مربیان فوتبال اروپا را قانع می‌کند تا اجازه دهند کنارشان باشد و نحوه‌ی کارشان را بررسی کند. زونکن‌های همراه اوسوریو روز به روز قطورتر می‌شوند تا اینکه فرصت به عمل درآوردن این تئوری‌ها در کلمبیا، آمریکا و برزیل پیش می‌آید و در نهایت در سال ۲۰۱۵ سکان هدایت تیم ملی مکزیک به او سپرده می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رضا درویشی

روشهای تاکتیکی او بیشتر حول محور خلق الگوهای غیر قابل پیش‌بینی برای حرکت مهاجمین، از طریق تمرین و تکرار، می‌گردد. بهترین گلزن تاریخ فوتبال مکزیک، خاویر هرناندز روش‌های تاکتیکی مربی خود را نبوغ‌آمیز معرفی کرده.

اطلاعات شخصی

نام کامل Juan Carlos Osorio Arbeláez
زادروز ۸ ژوئن ۱۹۶۱ ‏(۵۸ سال)
زادگاه سانتا روسا ده کابال
پست هافبک
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی تیم ملی فوتبال مکزیک (سرمربی)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی خوان کارلوس اوسوریو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه