بیوگرافی خوزه پکرمن

5 سال پیش
بیوگرافی خوزه پکرمن
Rate this post

بیوگرافی خوزه پکرمن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

خوزه پکرمن (اسپانیایی: José Pékerman؛ زاده ۳ سپتامبر ۱۹۴۹) بازیکن پیشین و سرمربی فوتبال اهل آرژانتین است.

زندگینامه خوزه پکرمن 

بیوگرافی خوزه پکرمن

فعالیت ورزشی

وی در دوران مربی گری موفق به کسب سه مرتبه قهرمانی جام جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال و دو بار قهرمانی جام جوانان آمریکای جنوبی برای آرژانتین شد. در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ مربی تیم ملی فوتبال آرژانتین بود و در سال ۲۰۱۲ به طور رسمی مربی تیم ملی فوتبال کلمبیا شد. وی تابعیت دوگانهٔ آرژانتینی و کلمبیایی است.

پکرمن یهودی است.

پکرمن سابقه درخشانی هم در امر مربیگری مخصوصاً در سطح ملی دارد. او از سال ۱۹۸۱ کار مربیگری را استارت زد و هفت سال در تیم زیر ۲۰ سال آرژانتین فعالیت کرد و سه مقام قهرمانی جهان را با آنها به دست آورد. او حدفاصل سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ سرمربی آرژانتین بود و با این تیم تا یک‌چهارم نهایی جام جهانی پیش رفت اما به آلمان میزبان در ضربات پنالتی باخت. پکرمن ۶ سال هدایت کلمبیا را بر عهده داشت و با این تیم دو بار در جام جهانی شرکت کرد که حاصل آن دو صعود از مرحله گروهی بود.

او در سال ۲۰۱۴ با تیمش در مرحله یک‌چهارم نهایی به سختی با نتیجه ۲ بر یک به برزیل میزبان باخت. پکرمن سالانه ۵/۱ میلیون یورو از فدراسیون فوتبال کلمبیا دریافت می‌کرد. پکرمن سه سال بهترین مربی آمریکای‌جنوبی هم شد و در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان پنجمین مربی برتر جهان برگزیده شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ساموئل اومتیتی

مشخصات

نام کوچک خوزه
نام خانوادگی نستور پکرمن
تاریخ تولد شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۲۸ — ۰۳ سپتامبر ۱۹۴۹ — ۷۰ سال
ملیت آرژانتین
محل تولد Villaguay
کشور محل تولد آرژانتین
پست نامشخص

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی خوزه پکرمن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه