بیوگرافی سانتیاگو آریاس

5 سال پیش
بیوگرافی سانتیاگو آریاس
Rate this post

بیوگرافی سانتیاگو آریاس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سانتیاگو «سانتی» آریاس نارانخو (اسپانیایی: Santiago”Santi” Arias Naranjo؛ زاده ۱۳ ژانویهٔ ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال اهل کلمبیا است که برای اتلتیکو مادرید و تیم ملی فوتبال کلمبیا بازی می‌کند.

زندگینامه سانتیاگو آریاس 

بیوگرافی سانتیاگو آریاس

فعالیت ورزشی

سانتیاگو آریاس با ملیت کشور کلمبیا، ۲۷ سال (۱۳ ژانویه ۱۹۹۲) سن دارد، قد او ۱۷۷ سانتی‌متر می‌باشد. سانتیاگو آریاس به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۴ برای تیم فوتبال اتلتیکو مادرید بازی می‌کند.

آخرین بازی سانتیاگو آریاس برای تیم فوتبال اتلتیکو مادرید مقابل تیم ایبار می‌باشد. این بازی با نتیجه اتلتیکو مادرید (۳ – ۲) ایبار به پایان رسید.

مدافع اتلتیکو مادرید به طور غیرمستقیم به دیگو سیمئونه بابت توقعاتی که برای فصل آینده دارد، هشدار داد.

آریاس تابستان سال گذشته از آیندهوون به اتلتیکو مادرید پیوست تا به نوعی جانشین خوانفران در بلندمدت باشد. آریاس در طول فصل پیشرفت خوبی داشته و انتظار می‌رود حالا که دیگر خبری از خوانفران نیست، انتخاب اول چولو در سمت راست خط دفاعی باشد.

به گزارش مارکا، آریاس پس از بازی کلمبیا-قطر گفت:

اینکه توانستم امسال ۳۳ بازی در اسپانیا و برای اتلتیکو مادرید انجام بدهم، برایم یک افتخار است. اتفاق زیبایی است ولی واضحا می‌خواهم بیشتر بازی کنم. البته این یک پروسه گام به گام است. می‌خواهم در اتلتی ادامه بدهم و تا جایی که می‌توانم، به تیم کمک کنم. آینده؟ فعلا روی تیم ملی تمرکز کرده‌ام. به اینکه عملکرد خوبی در کوپا آمریکا داشته باشم و سپس ببینم در اتلتیکو مادرید چه اتفاقی رخ می‌دهد. من با باشگاه قرارداد دارم و باید ببینم آنها چه می‌گویند. اجازه بدهید ببینیم چه می‌شود.
کی روش بین دو نیمه به من چه گفت؟ او گفت باید بیشتر از قبل در سمت راست تحرک داشته باشم و با حرکات خلاقانه بازی را در این سمت باز کنم و تا جایی که می‌توانم، به درون محوطه حریف توپ ارسال کنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هرایر مکویان
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سانتیاگو آریاس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه