بیوگرافی اور بانگا

5 سال پیش
بیوگرافی اور بانگا
Rate this post

بیوگرافی اور بانگا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اور ماکسیمیلیانو داوید بانگا (اسپانیایی: Éver Maximiliano David Banega؛ زاده ۲۹ ژوئن ۱۹۸۸) بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که در سویا و اغلب در پست هافبک میانی بازی می‌کند.

زندگینامه اور بانگا 

بیوگرافی اور بانگا

فعالیت ورزشی

اور بانگا با ملیت کشور آرژانتین، ۳۱ سال (۲۹ ژوئن ۱۹۸۸) سن دارد، قد او ۱۷۴ سانتی‌متر می‌باشد. اور بانگا به عنوان هافبک برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۱۰ برای تیم فوتبال سویا بازی می‌کند.

آخرین بازی اور بانگا برای تیم فوتبال سویا مقابل تیم سلتاویگو می‌باشد. این بازی با نتیجه سویا (۱ – ۱) سلتاویگو به پایان رسید. اور بانگا در این مسابقه ۹۰ دقیقه بازی کرد و ۱ پاس گل داد.

افتخار به حضور در اینتر

وی پیش از حضور در اینتر گفته بود:

بسیار خوشحال شدم که دانستم اینتر برای جذب من علاقه مند است. به هیچ عنوان نمی توانستم چنین فرصت بزرگی را از دست بدهم. به حضور در چنین باشگاهی افتخار می کنم. می خواهم به تمام اهداف باشگاه در فصل آینده دست پیدا کنم. حتی لیگ اروپا که باید به طور کامل جدی گرفته شود. فتح دوباره لیگ اروپا بسیار فوق العاده می تواند باشد. هر چند بردن لیگ قهرمانان اروپا نیز همواره از رویاهای من بوده است.

وی در مورد مسی می گوید:

طبیعی است که لیونل اعتماد به نفس همیشگی را نداشت زیرا تورنمنت برای او خوب آغاز نشده بود. خوشبختانه ما در آخرین دقایق بازی پیروز شده و مسی نیز در زمین بسیار راحت تر از همیشه ظاهر شد و وقتی صحبت کردیم او نشان داد که خواهان پیروز شدن است. ما یک رهبر در تیم خود داریم که همیشه به پیروزی فکر می کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ژان-پیر پاپن

مسی عملکرد خوبی در تیم ملی داشته و او همیشه تعهد کامل خود را نشان می دهد. من امیدوارم مسی برای سال های زیادی در کنار تیم ملی باقی بماند. باید بگویم کنار مسی بازی کردن خوشحال کننده است و ما می دانیم که او چه چیزهایی را به فوتبال ارائه داده است. مسی تجربه فراوانی طی سالها بازی در اروپا به دست آورده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اور بانگا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه