بیوگرافی دوشان تادیچ

5 سال پیش
بیوگرافی دوشان تادیچ
Rate this post

بیوگرافی دوشان تادیچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دوشان تادیچ (سرلیک صربی: Душан Тадић؛ زادهٔ ۲۰ نوامبر ۱۹۸۸) بازیکن فوتبال اهل صربستان است.

زندگینامه دوشان تادیچ

بیوگرافی دوشان تادیچ

فعالیت ورزشی

شاید تا قبل از فصل۲۰۱۹ ۲۰۱۸برای شناخت شماره ی ده آژاکس آمستردام باید در گوگل سرچ می کردید اما دریبل زیدانی زیبای او در بازی با رئال مادرید و پاس گل او او را به یکی از برجسته ترین بازیکنان آژاکس آمستردام تبدیل کرد.

باشگاهی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به وویوودینا، خرونینگن، توئنته، ساوت‌همپتون و آژاکس اشاره کرد.

تیم ملی

وی همچنین در تیم ملی فوتبال صربستان بازی کرده‌است.

دوشان تادیچ و آژاکس به همکاری خود ادامه خواهند داد. به گزارش وب سایت آژاکس، طرفین بر سر تمدید قرارداد یک ساله به توافق رسیدند و حالا طبق توافق جدید، تادیچ می تواند تا سال ۲۰۲۳ در آژاکس بازی کند.

مهاجم صربستانی که به زودی ۳۱ ساله می شود، در تابستان ۲۰۱۸ و تنها در ازای ۱۱.۵ میلیون یورو توسط آژاکس خریداری شد و فصل فوق العاده ای را سپری کرد. تادیچ در فصل گذشته با پیراهن آژاکس، ۳۸ گل و ۲۴ پاس گل ثبت کرد.

دوشان تادیچ فاش کرد که پس از حذف آژاکس از رقابت‌های لیگ قهرمانان به دست تاتنهام، فشار روانی بالایی را متحمل شده است.

دیدار رفت تاتنهام-آژاکس در لندن با برتری ۱-۰ نماینده هلند به پایان رسید تا اسپرز کار سختی برای رسیدن به مسابقه نهایی لیگ قهرمانان داشته باشد. آژاکس در یوهان کرایوف آٰرنا دو گل دیگر هم زد تا بیش از پیش به فینال نزدیک شود ولی هت تریک لوکاس مورا معادلات را به هم ریخت و آژاکس از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. بازیکن ۳۰ ساله این تیم هنوز معتقد است که تیمش مستحق رسیدن به فینال مادرید بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محرم نویدکیا

مدتی بود که از آخرین دو گانه آژاکس می‌گذشت. فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم و عطش خیلی بالایی پیدا کردیم. آژاکس لیگ قهرمانان را جذاب کرد. ما لایق حضور در فینال بودیم.

او مشخصا در مورد شب سختی که پس از حذف تیمش پشت سر گذاشت، ادامه داد:

وقتی ناراحت باشم، دوست دارم گریه کنم. خودم را در احساسات محاصره می‌کنم. آنگاه هر چه در دلم باشد را بیرون می‌ریزم. وقتی به خانه آمدم، یک ترانه غمگین صربستانی پخش کردم و روی تخت نشستم. بعد هم خوابم برد. فکر می‌کنم آن شب واقعا فقط یک ساعت گریه نکردم. البته روز بعد که فرزندانم را دیدم، حالم بهتر شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دوشان تادیچ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه