بیوگرافی دونی فان ده بیک

5 سال پیش
بیوگرافی دونی فان ده بیک
1/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی دونی فان ده بیک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دونی ون‌دی‌بیک (هلندی: Donny van de Beek؛ زادهٔ ۱۸ آوریل ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل هلند است.

زندگینامه دونی فان ده بیک 

بیوگرافی دونی فان ده بیک

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به آژاکس اشاره کرد.

شایعات حضور در رئال

با اینکه رئال مادرید به عنوان گزینه اول خط هافبک خود به پل پوگبا فکر می‌کند و زیدان تاکید زیادی روی جذب او دارد، اما زیزو از شرایط بازار نقل و انتقالات باخبر است و از سمت دیگر مادریدی‌ها نمی‌خواهند پول زیادی بپردازند و تاکید دارند که دستمزد بالای پوگبا ممکن است آرامش رختکن تیم را بهم بریزد. در واقع ایده این است که راموس همچنان بیشترین دریافتی را داشته باشد مگر اینکه بازیکنی درجه یک چون نیمار، ام باپه یا کس دیگری جذب شود. پوگبا که اکنون در یونایتد سالانه ۱۷ میلیون یورو می‌گیرد، برای پیوستن به رئال مادرید باید کاهش قابل توجهی در دستمزدش بدهد وگرنه شانس زیادی برای بازی در برنابئو نخواهد داشت.

با پیچیده بودن خرید پوگبا، رئال مادرید گزینه‌های دیگری که کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار دارند را هم بررسی کرده است. دونی فن ده‌بیک، هافبک ۲۳ساله هلندی آژاکس در صدر لیست جایگزینان پوگبا قرار دارد. هافبکی که از نظر مدیران باشگاه، بهترین نسخه کروس و مودریچ را در یک بازیکن خلاصه می‌کند. هافبک هلندی قیمت مناسبی هم دارد و با حدود ۶۰میلیون یورو در دسترس خواهد بود و شاید همین برچسب قیمت، در نهایت او را به جای پوگبا به سانتیاگوبرنابئو بکشاند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیروس پورموسوی
رئال مادرید در تابستان آینده باز هم به سراغ فن ده بیک می رود

زین الدین زیدان در تابستان امسال در به در دنبال جذب پل پوگبا بود اما وقتی که موفق به انجام این کار نشدند، به سراغ گزینه های دیگر رفتند. یکی از این گزینه های جانشین، هافبک هلندی تیم آژاکس است که گفته می شود مادریدی ها سال آینده هم برای او تلاش خواهند کرد.

به گزارش AS، فن ده بیک، محصول آکادمی باشگاه آژاکس مدت هاست که مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته و حالا مدیران باشگاه بر این باورند که ادامه حضور او در آژاکس، امسال از لحاظ دقایق بازی و کسب تجربه بیشتر به نفع طرفین خواهد بود.

ارزش این بازیکن ۵۰ میلیون یورو بر آورد شده است که در صورت تکرار عملکرد درخشان فصل گذشته با ۱۷ گل و ۱۳ پاس گل، این مبلغ در تابستان آینده می تواند افزایش هم پیدا کند.

افتخارات ورزشی

لیگ برتر فوتبال هلند: ۲۰۱۸-۲۰۱۹
جام حذفی فوتبال هلند:۲۰۱۸-۲۰۱۹
سوپر جام فوتبال هلند: ۲۰۱۸

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دونی فان ده بیک
1/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه