بیوگرافی مایکون

5 سال پیش
4/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی مایکون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مایکون دوگلاس سیسنادو (پرتغالی: Maicon Douglas Sisenando؛ زادهٔ ۲۶ ژوئیهٔ ۱۹۸۱) که با نام مایکون شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل برزیل است.

زندگینامه مایکون 

بیوگرافی مایکون

فعالیت ورزشی

مایکون به‌عنوان یکی از بهترین مدافعان راست جهان، به ترتیب در تیم‌های کروزیرو، موناکو، اینتر میلان، منچسترسیتی و رم بازی کرده‌است.

بزرگترین افتخار باشگاهی مایکون قهرمانی با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا و بزرگترین افتخارات ملیش قهرمانی در کوپا آمریکا و جام کنفدراسین‌ها بوده‌است. داگلاس مایکون بعد از چهار فصل بازی در کروزیرو برزیل و دو سال در موناکو فرانسه به اینتر پیوست. مایکون یکی از بهترین بازیکنان آن روزهای برزیل در سمت راست دفاع بود. حرکت‌های انفجاری مایکون در سمت راست مایکون را به دشمنی برای حریفان تبدیل کرده‌است. بزرگترین افتخار مایکون انتخابش به عنوان بهترین مدافع سال جهان است در سالی که در اینترمیلان یک سه‌گانه تاریخی را فتح کرده‌اند هر چند او یک سال بعد کم‌کم افت کرد و در تیم ملی برزیل جایش را یه دنی آلوز داد.

صحبت در مورد بزرگی تیم اینتر

این تیم دارای شخصیت بزرگی است. پس از گذشت ۷ سال از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ، این فصل دیدن بازی های اینتر به شما اشتیاق بسیاری می دهد. پیروزی در برابر تاتنهام و آیندهوون نشانه های بسیار خوبی بود، این بازیکنان به زودی دست به کارهای بزرگی خواهند زد. ناینگولان دوست خوب من است، استقامت بالای او ستودنی است. دی فرای من را تحت تاثیر قرار می دهد زیرا از همان ابتدای فصل بهترین سطح بازی خود را به نمایش گذاشته است. دیگر بازیکنی که او را دوست دارم اشکرینار است، او قدرت بسیار بالایی دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی خوان کارلوس اوسوریو

اسپالتی به خوبی لیگ قهرمانان و لیگ داخلی را می شناسد. بازیکنان کاملا راه و روش او را فهمیده اند. در آستانه دربی هستیم و بازی بسیار تماشایی خواهد بود گل دقایق پایانی من در دربی دلامادونینا یکی از بهترین لحظات زندگی من بود. ما در همان سال ۴ بار در مقابل بارسلونا قرار گرفتیم و در نهایت خاطرات شیرینی برایمان رقم خورد. ما با آن اتفاق قسمتی از تاریخ اینترمیلان را نوشتیم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مایکون
4/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه