بیوگرافی فیلیپه ملو

5 سال پیش
بیوگرافی فیلیپه ملو
Rate this post

بیوگرافی فیلیپه ملو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فیلیپه ملو (به پرتغالی: Felipe Melo Vicente de Carvalho) (متولد ۲۶ ژوئن ۱۹۸۳) بازیکن فوتبال برزیلی و بازیکن تیم پالمیراس است.

زندگینامه فیلیپه ملو

بیوگرافی فیلیپه ملو

فعالیت ورزشی

فیلیپه ملو سابقهٔ بازی در تیم‌های فلامینگو ٬ کروزیرو ٬ گرمیو ٬ رئال مایورکا ٬ریسینگ سانتاندر ٬ آلمریا و فیورنتینا را دارد.وی در سال ۲۰۰۹ به تیم یوونتوس پیوست. وی در سال ۲۰۱۵ به اینتر میلان ایتالیا پیوست. وی در جام جهانی ۲۰۱۰ عضو تیم ملی فوتبال برزیل بوده است. ۲۲ بازی و ۲ گل ملی در کارنامه او دیده میشود.

کودکانی آمده از دل فقر که در کودکی به اندازه‌ای سختی می‌بینند که حتی مکنت و خوشبختی روزهای جوانی در دل اروپا نیز نمی‌تواند تلخی آن روزها را از ذهن آنها پاک کند. فیلیپه ملو یکی از همین ستاره هاست که طعم تلخ فقر و زندگی وحشتناک را در کودکی چشیده. هافبک سابق اینتر و یوونتوس و بازیکن فعلی پالمیراس در مورد زندگی شخصی خود صحبت کرد. فیلیپه ملو مدعی شد در یکی از خطرناک ترین مناطق برزیل رشد کرده و ممکن بود اتفاقات تلخی در زندگی در انتظار او باشد اما فوتبال به نوعی زندگی این هافبک جنگنده را نجات داده است.

فیلیپه ملو گفت:

زمانی که بازیکن گرمیو بودم، زندگی عجیبی داشتم و همه حقوقم را خرج می‌کردم تا اینکه همسرم را دیدم و همه چیز تغییر کرد. حالا ۳ سه فرزند دارم که کنار همسرم بعد از خدا مهم‌ترین دارایی من هستند. گفته می‌شود پشت هر مرد یک زن بزرگ است اما من می‌گویم که زن همیشه کنار همسر خود ایستاده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بهادر عبدی

وی با اشاره به کودکی‌اش گفت: اگر من یک فوتبالیست نمی‌شدم، تبدیل یک قاتل می‌شدم. من در یکی از خطرناک‌ترین مناطق برزیل زندگی کردم که در آن مواد مخدر و سلاح همیشه وجود داشت اما من آن زندگی را ترک کردم تا برای رویای خود مبارزه کنم. زمانی که به تمرینات می‌رفتم می‌دانستم که مجبورم بین فوتبال یا آن زندگی یکی را انتخاب کنم، بنابراین به فوتبال پاسخ مثبت دادم.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

فلامنگو
Campeonato Carioca: 2001
Copa dos Campeões: 2001

کروزیرو

Campeonato Brasileiro Série A: 2003
گالاتاسارای
Süper Lig: 2011–۱۲، ۲۰۱۲–۱۳، ۲۰۱۴–۱۵
جام ترکیه: ۲۰۱۳–۱۴ ، ۲۰۱۴–۱۵
سوپر جام ترکیه: ۲۰۱۲ ، ۲۰۱۳ ، ۲۰۱۵
پالمیرا
Campeonato Brasileiro Série A: 2018

بین المللی

برزیل
جام کنفدراسیون های فیفا: ۲۰۰۹
شخصی
Sambafoot بازیکن برزیلی سال: ۲۰۱۲ ، ۲۰۱۳ (مقام چهارم)
تیم کامپوناتو پائولیستا سال: ۲۰۱۷ ، ۲۰۱۸

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فیلیپه ملو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه