بیوگرافی دیوید رابینسون

5 سال پیش
4.2/5 - (12 امتیاز)

بیوگرافی دیوید رابینسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دیوید موریس رابینسون (به انگلیسی: David Maurice Robinson) مشهور به آدمیرال، متولد جزایر کی وست در فلوریدا از معروفترین بازیکنان بسکتبال تیم ملی آمریکا و تاریخ ان بی ای است.

زندگینامه دیوید رابینسون

بیوگرافی دیوید رابینسون

فعالیت ورزشی

بطوریکه او عضو تالار مشاهیر بسکتبال است.

او بازی خویش را با تیم سن آنتونیو اسپرز به نقطه اوج رسانید و با آنها ۲ مرتبه به قهرمانی لیگ ان بی ای رسید. او همچنین ۳ مدال طلا از المپیک و یک مدال برنز از بازیهای ملی خود دارد، و برنده جایزه باارزش‌ترین بازیکن ان‌بی‌ای (MVP) سال ۱۹۹۵ است.

او افسر نیروی دریایی آمریکا و تحصیلکرده آکادمی نیروی دریایی آمریکا است.

زادروز ۶ اوت ۱۹۶۵ (۵۴ سال)
کی وست , فلوریدا
ملیت ایالات متحده آمریکا
قد ۲.۱۶ سانتیمتر
وزن ۱۰۷ کیلوگرم
کالج آکادمی نیروی دریایی آمریکا
فعالیت حرفه‌ای ۱۹۸۹–۲۰۰۳
تیم‌های قبلی سن آنتونیو اسپرز

دیوید رابینسون، اسطوره باشگاه سن آنتونیو اسپرز، با دو رقمی کردن ۴ عامل مثبت در برگه آماری خود، موفق به ثبت پنجمین و آخرین کوادریپل-دابل در تاریخ لیگ NBA شد. او درجریان مسابقه تیمش در مقابل دیترویت پیستونز، ۳۴ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۱۰ بلاک ثبت کرد. MVP سال ۱۹۹۵ لیگ NBA، در این مسابقه ۱۲ پرتاب از ۲۰ پرتاب ۲ امتیازی و ۱۰ پرتاب پنالتی خود را برای رسیدن به ۳۴ امتیاز به ثمر نشاند.

نت ترمند، آلوین رابرتسون، حکیم اولا جوان ( ۲بار) دیگر بازیکنانی هستند که موفق به ثبت این رکورد شده اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نیکو فرریکس
یک مرد کامل !

دیوید رابینسون فقط یک اسطوره ورزشی و عضو ارشد تالار مشاهیر بسکتبال نیست. او یکی از با ابرو ترین و خوشنام ترین شخصیت های ورزشی در امریکاست. هنگامی که در تیم دانشگاه نیروی دریایی امریکا بازی میکرد شاخص ترین ورزشکاری بود که در این دانشگاه بازی کرده بود و زمانی که در سن انتونیو و تیم ملی امریکا بازی کرد همیشه جز الگو ها و رهبران تیم بود. اکنون هم که بازنشسته شده فعالیت های خیریه و کنشگری های اجتماعی او زبان زد است.

حالا تصور کنید چنین ادمی به تلفن شما زنگ بزند. آیا تلفن او را جواب خواهید داد؟ برای کوای لنارد این سوال سخت نبود. دیوید رابینسون در مصاحبه تلویزیونی گفت که برای حل مشکل کوای و سن انتونیو به او زنگ زدم جواب نداد، برایش پیغام گذاشتم به چپش حساب نکرد، به یکی گفتم بهش بگو به من زنگ بزنه زنگ نزد!

قضیه از دو حالت خارج نیست:

حالت اول: کوای لنارد یک عزگل به تمام معناست که شعور مینیمم اولیه را هم نداره. بزرگ و کوچیک حالیش نیست. ککی به تنبانش هست شدید.

حالت دوم: کوای لنارد جوون خوب کم حرف و خجالتی است که یک جورایی توسط اطرافیانش به گروگان گرفته شده و حق اب خوردنش هم دست خودش نیست. بهش گفته بودن هر کسی از طرف سن انتونیو بهت زنگ زد جوابش را نده حتی اگر خود خدا باشه.
در هر دو صورت خدا به رپتورز و ما شمالیا رحم کنه

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دیوید رابینسون
4.2/5 - (12 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه