بیوگرافی ملانی بیرینگر

5 سال پیش
بیوگرافی ملانی بیرینگر
Rate this post

بیوگرافی ملانی بیرینگر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ملانی بیرینگر(به آلمانیMelanie Behringer: ، زادهٔ ۱۸ نوامبر ۱۹۸۵) بازیکن فوتبال اهل کشور آلمان است که به عنوان هافبک برای تیم بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان بازی می‌کند.

زندگینامه ملانی بیرینگر

بیوگرافی ملانی بیرینگر

فعالیت ورزشی 

باشگاهی
بیرینگر کار خود را با بازی برای باشگاه‌های فوتبال اس پی وی جی جی اوتزنفیلد و اف سی آوزن آغاز کرد. در سال ۲۰۰۳ او به باشگاه فوتبال فرایبورگ پیوست. او اولین حضور خود در بوندس‌لیگا را همراه با تیم فرایبورگ تجربه کرد و برای این تیم ۵ فصل پیاپی بازی کرد. برای فصل ۹–۲۰۰۸ بیرینگر به بایرن مونیخ ترانسفر شد؛ و در اولین دوره حضورش در بایرن فصل را در ردهٔ پنجم جدول بوندس لیگا به پایان رساند. پس از دو فصل و در سال ۲۰۱۰ بیرینگر به تیم اف. اف. سی فرانکفورت که رقیب بایرن در بوندس لیگا بود پیوست. او در سال ۲۰۱۱ جام حذفی فوتبال آلمان را همراه با فرانکفورت و با پیروزی بر توربین پوتسدام در فینال بدست آورد.

بین‌المللی

در سال ۲۰۰۴ بیرینگر همراه با تیم ملی آلمان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا زیر ۱۹ سال زنان شد. بعد از آن و در همان سال قهرمانی جام جهانی فوتبال زنان زیر ۲۰ سال را بدست آورد. وی در هر سه بازی مرحلهٔ حذفی که شامل فینال می‌شد موفق به گلزنی شد. اولین حضور او در تیم بزگسالان آلمان در ژانویه سال ۲۰۰۵ و در مقابل تیم چین بود. او یکی از اعضای تیم فوتبال آلمان در جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۰۷ بود که موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابتها شد. وی در هر شش بازی از ابتدا حضور داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پپه رینا

بیرینگر همراه با تیم آلمان در المپیک ۲۰۰۸ موفق به دریافت مدال برنز این رقابتها شد. وی همچنین قهرمانی جام یوفا ۲۰۰۹ را نیز با این تیم بدست آورده است. او در دیدار پایانی یک گل از راه دور به ثمر رساند که به عنوان گل ماه آلمان نیز انتخاب شد. ملانی برای جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۱۱ به تیم ملی آلمان دعوت شد.

افتخارات ورزشی

باشگاه
۱٫ FFC فرانکفورت
جام آلمان: برنده ۲۰۱۰–۱۱ ، ۲۰۱۳–۱۴
FC بایرن مونشن
قهرمان آلمان: برنده ۲۰۱۴–۱۵ ، ۲۰۱۵–۱۶

بین المللی

جام جهانی فیفا: برنده ۲۰۰۷
قهرمانی یوفا اروپا: برنده ۲۰۰۹ ، ۲۰۱۳
بازی های المپیک تابستانی: مدال برنز ۲۰۰۸ ، مدال طلای ۲۰۱۶
FIFA U-19 مسابقات قهرمانی جهان زنان: برنده ۲۰۰۴
مسابقات قهرمانی UEFA بانوان تا ۱۹ سال: دونده ۲۰۰۴
جام الگرو: برنده ۲۰۰۶ ، ۲۰۱۲ ، ۲۰۱۴

شخصی

فوتبال در المپیک تابستانی ۲۰۱۶: برترین گلزن با ۵ گل است
Silbernes Lorbeerblatt: 2007، ۲۰۱۶

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ملانی بیرینگر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه