بیوگرافی زیمون لاودر

5 سال پیش
بیوگرافی زیمون لاودر
Rate this post

بیوگرافی زیمون لاودر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

زیمون لاودر (به آلمانیSimone Laudehr:، زادهٔ ۱۲ ژوئیه ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهل کشور آلمان است. او در پست هافبک میانی برای تیم‌های فرانکفورت و تیم ملی فوتبال زنان آلمان بازی می‌کند.

زندگینامه زیمون لاودر

بیوگرافی زیمون لاودر

فعالیت ورزشی

باشگاهی

لاودر کار خود را در سه سالگی و با باشگاه فوتبال تگرنهایم آغاز کرد. در سال ۱۹۹۶ و پیش از بازی کردنش برای یک فصل در تیم بایرن مونیخ وی به باشگاه فوتبال رگنسبورگ پیوست. با پیوستنش به بایرن وی اولین حضور خود را در بوندس‌لیگا تجربه کرد. لاودر در سال ۲۰۰۴ به تیم اف سی آر ۲۰۰۱ دویسبورگ ترانسفر شد و همراه با این تیم برای پنجمین بار نایب قهرمان بوندس لیگا شد که شامل چهار فصل پیاپی از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ می‌شد. او با دویسبورگ دو بار قهرمان جام حذفی فوتبال آلمان شد و همین‌طور لیگ قهرمانان اروپا را در فصل ۲۰۰۹–۲۰۰۸ بدست آورد. برای فصل ۲۰۱۳–۲۰۱۲ زیمون به تیم اف. اف. سی فرانکفورت پیوست. او قرارداد خود را با این تیم در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۱۵ تا فصل ۱۷–۲۰۱۶ تمدید کرد.

بین‌المللی

لاودر در لیگ قهرمانان اروپا زیر ۱۹ سال زنان و در سال ۲۰۰۴ همراه با تیم آلمان نایب قهرمان شد؛ و پس از آن در همان سال قهرمان جام جهانی فوتبال زنان زیر ۲۰ سال شد. او اولین بازی خود را برای تیم ملی بزرگسالان آلمان در ژوئیه ۲۰۰۷ و در مقابل تیم دانمارک انجام داد. تنها دو ماه بعد از آن او یکی از اعضای تیم ملی فوتبال آلمان در رقابت‌های جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۰۷ بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی مرندی

او برای پنج مسابقه در ترکیب اصلی تیم از ابتدای بازی قرار داشت؛ که یکی از آن‌ها شامل فینال جام جهانی نیز می‌شد که وی موفق به گلزنی در دقیقه ۸۶ شد و باعث پیروزی ۰–۲ آلمان شد که این گل بعدها با رای‌گیری به عنوان گل ماه انتخاب شد. یک سال پس از آن او همراه تیم آلمان موفق به کسب مدال برنز المپیک ۲۰۰۸ شد و یکی از اعضای تیم ملی بود که برای هفتمین بار عنوان قهرمانی جام یوفا ۲۰۰۹ را بدست آورد. او برای حضور در تیم ملی در برای بازیهای جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۱۱ نیز فراخوانده شد.

زندگی شخصی
زیمون لاودر در شهر رگنسبورگ بایرن آلمان به دنیا آمد. او دختر یک مادر رومانیایی به نام دوینا است و پدرش نیز با نام هوبرت اهل کشور آلمان است.

افتخارات ورزشی

باشگاهی
اف سی آر ۲۰۰۱ دویسبورگ
جام حذفی فوتبال آلمان:قهرمان فصلهای ۹–۲۰۰۸، ۱۰–۲۰۰۹ و نایب قهرمان ۷–۲۰۰۶
لیگ قهرمانان اروپا: قهرمان فصل ۹–۲۰۰۸

بین‌المللی
جام جهانی فوتبال زنان:قهرمان سال ۲۰۰۷
مسابقات زنان جام یوفا:قهرمان سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳
بازی‌های المپیک تابستانی:مدال برنز سال ۲۰۰۸
جام جهانی فوتبال زنان زیر ۲۰ سال:نایب قهرمان سال ۲۰۰۴

انفرادی
برگ بوی نقره‌ای:سال ۲۰۰۷
گل ماه:سپتامبر ۲۰۰۷
جام جهانی فوتبال زنان زیر ۲۰ سال:تیم ستارگان جهان سال ۲۰۰۴

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی زیمون لاودر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه