بیوگرافی سارا دورسون

5 سال پیش
بیوگرافی سارا دورسون
Rate this post

بیوگرافی سارا دورسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سارا دورسون-خواجه (زاده ۱۷ نوامبر ۱۹۹۱) یک بازیکن زن فوتبال اهل کشور آلمان است.

زندگینامه سارا دورسون

بیوگرافی سارا دورسون

فعالیت ورزشی

وی عضو تیم ملی فوتبال زنان آلمان است. پدر او ایرانی و مادرش ترک است. وی پیشتر برای تیم‌های توربین پوتسدام و باد نوین‌آر و بازی می‌کرد. دورسون در حال حاضر بازیکن باشگاه وولفسبورگ است.

سارا پدر ایرانی و مادر ترکیه ای دارد و تیم ملی آلمان را همراهی می کند که یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت هاست. او که عضو تیم وولفسبورگ است، فصل فوق العاده ای را با گرگ های آلمان پشت سر گذاشت و به قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی فوتبال زنان آلمان دست پیدا کرد.

سارا دورسون خواجه در حاشیه جام جهانی زنان با اشاره به گذشته سخت خود و شرایط تیم ملی کشورش در راه جام جهانی گفت: ۲۴ سال پیش فوتبال بازی کردن را شروع کردم و آن زمان بازی کردن با الان فرق می کرد. آن سال ها که فوتبال بازی می کردم، خیلی برای همه عجیب بود، چون من در تیم پسران بازی می کردم و همه می گفتند چرا یک دختر باید فوتبال بازی کند؟ ولی الان همه جا دخترها می توانند فوتبال بازی کنند و شرایط قبل را ندارند.

او ادامه داد:

۲ سال پیش همه از ما انتظار موفقیت داشتند ولی عملکرد ضعیفی داشتیم و حالا کسی از ما انتظار موفقیت ندارد و این موضوع به سود ماست که الان کسی زیاد درباره آلمان صحبت نمی کند. ما الان ساختار خیلی خوبی در تیم داریم و به اصطلاح، آلمانی تر بازی می کنیم و این موضوع می تواند در راه موفقیت در جام جهانی زنان مؤثر باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نیک کیریوس

آلمان قهرمان ۲ دوره جام جهانی در سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ و تنها تیمی که توانسته از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، در این دوره بازی های حساب شده ای را به نمایش گذاشت. این تیم که بیش از تعداد گل به دنبال پیروزی بود، در ۲ بازی اول خود تنها ۲ گل به ثمر رساند و برابر آفریقای جنوبی که برای اولین بار به جام جهانی راه پیدا کرده بود، ۴ گل زد. در نهایت ژرمن ها به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم صعود کردند تا خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی نشان دهند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سارا دورسون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه