بیوگرافی لینا پیترمان

5 سال پیش
بیوگرافی لینا پیترمان
Rate this post

بیوگرافی لینا پیترمان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لینا پیترمان (به آلمانی: Lena Petermann، زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۹۴) مهاجم فوتبال اهل کشور آلمان است.

زندگینامه لینا پیترمان

بیوگرافی لینا پیترمان

فعالیت ورزشی

وی هم‌کنون برای تیم فرایبورگ بازی می‌کند.

او همچنین یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آلمان است.

پیشهٔ باشگاهی

لینا پیترمان کار خود در ردهٔ باشگاهی با تیم هامبورگ آغاز کرد. وی در سال ۲۰۱۳ به ایالات متحده آمریکا رفت تا در لیگ فوتبال دانشگاه‌ها و برای تیم یو سی اف نایتس وومنز ساکر در فلوریدا بازی کند. او در اولین سال حضورش در این تیم به عنوان پدیدهٔ لیگ جایزهٔ کانفرنس رووکی سال (به انگلیسی: the Conference rookie of the year) را از آن خود کرد.

پس از اردوی موفق با تیم ملی فوتبال زنان زیر ۲۰ سال آلمان در جام جهانی فوتبال زنان زیر ۲۰ سال در سال ۲۰۱۴ با بدست آوردن موقعیت تصمیم به بازگشت به آلمان و بازی برای باشگاه فرایبورگ گرفت.

او به عنوان یک بین المللی زیر ۱۷ سال در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در مسابقات قهرمانی زیر ۱۷ سال بانوان یوفا بازی کرد. همچنین در جام جهانی زنان زیر ۱۷ سال ۲۰۱۰ فیفا ، که در آن ۵ گل به ثمر رساند.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال بانوان آلمان بازی کرد و عضوی از تیم برنده جام جهانی زنان فیفا در سال ۲۰۱۴ بود که در آن سه گل به ثمر رساند. اولی در پیروزی ۲-۰ برابر ایالات متحده در مرحله گروهی بود ، او اولین گل آن مسابقه را به ثمر رساند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پوریا فیاضی

  گل دوم او در مرحله نیمه نهایی برابر فرانسه به ثمر رسید ، با نتیجه ۱-۱ و فرانسه بر تسلط وی این مسابقه ، او در دقیقه ۸۱ گل پیروزی (۲-۱) را به ثمر رساند. گل سوم وی ، گل پیروزی در جریان پیروزی ۱-۰ برابر نیجریه بود که در دقیقه ۹۸ در طول بازی به وقت اضافه وقت ، به ثمر رساند.

اطلاعات شخصی
زادروز ۵ فوریهٔ ۱۹۹۴ ‏(۲۵ سال)
زادگاه کوکسهاون، آلمان
قد ۱٫۷۴ متر (۵ فوت ۹ اینچ)
پست مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی فرایبورگ
شمارهٔ پیراهن ۲۲

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لینا پیترمان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه