بیوگرافی جولیا گوین

5 سال پیش
بیوگرافی جولیا گوین
4.8/5 - (41 امتیاز)

بیوگرافی جولیا گوین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جولیا رونییا گوین (به آلمانی: Giulia Ronja Gwinn) (زادهٔ ۲ ژوئیهٔ ۱۹۹۹ میلادی) یک بازیکن زن فوتبال اهل کشور آلمان است.

زندگینامه جولیا گوین

بیوگرافی جولیا گوین

فعالیت ورزشی

او به عنوان هافبک برای باشگاه فوتبال فرایبورگ (زنان) بازی می‌کند. وی با قراردادی در تاریخ ۲۳ فوریهٔ ۲۰۱۹ توافق به انتقال از این باشگاه به باشگاه فوتبال زنان بایرن مونیخ را انجام داد.

ابتدای زندگی

گوین بازی فوتبال را از سن هشت سالگی و برای باشگاه تی‌اس‌گی آیلینن آغاز کرد و پس از آن در باشگاه والیبال اشتوتگارت فریدریشسهافن کار خود را ادامه داد. در سال ۲۰۰۹ برای باشگاه اف‌وی رافنسبورگ بازی کرد. پس از آن در تیم ب جوانان باشگاه اس وی واینگارتن و به عنوان تنها بازیکن دختر این تیم بازی کرد.

پیشهٔ باشگاهی

جولیا گوین در سال ۲۰۱۵ و در سن شانزده سالگی به بوندس‌لیگا رفت تا در فصل ۱۶–۲۰۱۵ برای تیم فرایبورگ بازی کند. او قراداد اولیه خود در فوریهٔ ۲۰۱۵ را با وجود داشتن پیشنهادهایی از باشگاه‌های بایرن مونیخ و توربین پوتسدام با این تیم به امضا رساند.

پیشهٔ ملی

جوانان
جولیا گوین در تیمهای ملی زیر ۱۵ سال و زیر ۱۶ سال فوتبال زنان آلمان بازی کرده‌است. وی توسط در سن ۱۳ سالگی به تیم ملی زیر ۱۵ سال در نوامبر ۲۰۱۲ دعوت شد.

او نخستین بازی ملی خود را برای تیم ملی زیر ۱۵ سال آلمان در آوریل ۲۰۱۳ و در مقابل تیم هلند انجام داد. او سه بازی ملی در تیم زیر ۱۶ سال زنان آلمان را نیز در سال ۲۰۱۴ انجام داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لی اروین

بزرگسالان

در تاریخ ۱۴ مهٔ ۲۰۱۹ جولیا گوین به تیم ملی دعوت شد تا به همراه این تیم در مسابقات جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۱۹ شرکت کند. او در نخستین بازی خود و اولین بازی آلمان در جام جهانی فوتبال زنان گوین موفق شد با زدن تک گل بازی این تیم را در مقابل چین پیروز کند. او در این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد. اردوی جام جهانی تیم زنان آلمان در یک چهارم نهایی با باخت ۲–۱ به سوئد با حذف آلمان به پایان رسید. اما جولیا گوین پس از پایان مسابقات به عنوان بهترین بازیکن جوان این بازیها دست یافت.

اطلاعات شخصی
نام کامل جولیا رونییا گوین
زادروز ۲ ژوئیهٔ ۱۹۹۹ ‏(۲۰ سال)
زادگاه آیلینن، آلمان
قد ۱٫۷۰ متر
پست هافبک
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی بایرن مونیخ
شمارهٔ پیراهن ۷

افتخارات ورزشی

بین المللی
آلمان

قهرمانی زیر ۱۷ سال بانوان یوفا: ۲۰۱۶
شخصی
جام جهانی زنان فیفا بهترین بازیکن جوان: ۲۰۱۹

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جولیا گوین
4.8/5 - (41 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه