بیوگرافی آنیک کران

5 سال پیش
بیوگرافی آنیک کران
Rate this post

بیوگرافی آنیک کران به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آنیک کران (به آلمانیAnnike Krahn: ، زادهٔ ۱ ژوئیه ۱۹۸۵) بازیکن فوتبال اهل کشور آلمان است.وی در پست مدافع میانی برای تیم های بایر لورکوزن و تیم ملی آلمان بازی میکند.

زندگینامه آنیک کران

بیوگرافی آنیک کران

فعالیت ورزشی

باشگاهی

کران بازی فوتبال را از سن چهار سالگی آغاز کرد.او برای باشگاه های وستفالیا وایتما ۰۹ ، اس.وی والدسرند لیندن و تی.او.اس هارپن و همینطور واتن‌شاید در ردهٔ جوانان و پیش از ملحق شدن به اف سی آر ۲۰۰۱ دویسبورگ در سال ۲۰۰۴ بازی کرده است.او پنج بار نایب قهرمانی بوندس‌لیگا را با تیم دویسبورگ بدست آورده است که شامل چهار فصل پیاپی از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ بوده است.او جام حذفی فوتبال آلمان را با این تیم بدست آورده است.

او همچنین با تیم دویسبورگ برندهٔ لیگ قهرمانان اروپا زنان شده است.در مرحلهٔ انتخابی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل گلاسگو سیتی و در تاریخ آگوست ۲۰۱۰ رباط متقاطع جلویی در زانوی چپ وی پاره شد و باعث شد تا او تمامی فصل ۱۱-۲۰۱۰ بوندس لیگا را از دست بدهد.پس از آن در فصل ۱۲-۲۰۱۱ او دویسبورگ را پس از ۸ سال ترک کرد.

او قراردادی دوساله با پاری سن ژرمن در تاریخ ۲۰ ژوئیه ۲۰۱۲ به امضا رساند و اعلام کرد که در پایان فصل ۱۵-۲۰۱۴ این تیم را ترک خواهد کرد.کران در آغاز فصل ۱۶-۲۰۱۵ به تیم لورکوزن پیوست.

بین‌المللی

در سال ۲۰۰۴ کران همراه با تیم آلمان نایب قهرمان جام ملتهای اروپا زیر ۱۹ سال زنان شد و پس از آن در همان سال همراه با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی فوتبال زنان زیر ۲۰ سال شد. او کار خود را در تیم بزرگسالان آلمان با انجام یک بازی دوستانه در مقابل تیم استرالیا و در ژانویه ۲۰۰۵ آغاز کرد. جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۰۷ اولین تورنمنت مهمی بود که آنیک در آن حضور میافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جووانی فن برونکهورست

در ابتدا او به عنوان بازیکن ذخیره بود و در مرحلهٔ گروهی پس از آسیب دیدن بازیکن کهنه کار این تیم زاندرا مینرت در مقابل تیم انگلیس به بازی آمد.او در کنار کرستین اشتیگمان ، آریان هینگست و لیندا برزونیک خط دفاعی آلمان را تشکیل میداد که این خط دفاعی بدون دریافت حتی یک گل کار خود را در این تورنومنت به پایان رساند. یک سال پس از آن او همراه با تیم آلمان به مدال برنز المپیک ۲۰۰۸ دست یافت. آنک با تیم ملی آلمان هفتمین عنوان قهرمانی مسابقات زنان جام یوفا این کشور را در سال ۲۰۰۹ بدست آورد.او برای حضور در جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۱۱ به تیم ملی فراخوانده شد.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

اف سی آر ۲۰۰۱ دویسبورگ
جام حذفی فوتبال آلمان: قهرمان ۲۰۰۸–۰۹, ۲۰۰۹–۱۰, نایب قهرمان ۲۰۰۶–۰۷
لیگ قهرمانان اروپا زنان: قهرمان ۲۰۰۸–۰۹

بین‌المللی

جام جهانی فوتبال زنان: قهرمان سال ۲۰۰۷
مسابقات زنان جام یوفا: قهرمان ۲۰۰۹, ۲۰۱۳
المپیک: مدال برنز ۲۰۰۸
جام جهانی فوتبال زنان زیر ۲۰ سال: قهرمان سال ۲۰۰۴
جام ملتهای اروپا زیر ۱۹ سال: نایب قهرمان جام ملتهای زیر ۱۹ سال زنان ۲۰۰۴

انفرادی

برگ بوی نقره ای: ۲۰۰۷

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آنیک کران
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه