بیوگرافی ویوین میدما

5 سال پیش
بیوگرافی ویوین میدما
Rate this post

بیوگرافی ویوین میدما به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آنا مارگارتا مارینا آسترید «ویوین» میدما (به هلندی: Anna Margaretha Marina Astrid „Vivianne“ Miedema) (زادهٔ ۱۵ ژوئیه ۱۹۹۶) یک بازیکن زن فوتبال است.

زندگینامه ویوین میدما

بیوگرافی ویوین میدما

فعالیت ورزشی

وی برای باشگاه فوتبال بایرن مونیخ و در بوندس‌لیگا و همچنین تیم ملی فوتبال زنان هلند بازی می‌کند.

آنا مارگارتا مارینا آسترید ، “ویویان ” هلندی پنج ساله بود که پا به توپ شد. پدر فوتبالیست و مادر قهرمان هاکی اش، میل چندانی به فوتبالیست شدن وی نداشتند، اما توپ کار خودش را با قلب و آرزوهای دختر کرده بود.
بازی های پدر را دنبال می کرد. طرفدار سرسخت فاینورد بود، تماشای مسابقات لیگ برتر انگلیس را از دست نمی داد و علاقه ویژه ای به بازی های هموطنانش رابین فن پرسی، درک کویت و روی فن نستروی داشت تا حدی که بارها و بارها ویدیوی بازی آنها را می دید و بعد ها در دنیای زنان بخاطر سبک بازی هایش به فن پرسی زنان هلند معروف شد.

اولین خاطره فوتبالی ش در دوران کودکی مصاف تک تک با دروازه بان و شکسته شدن دو دندان جلوییش بود، اما آن رویاهایش را باز هم به دندانهای شکسته گرفت و پیش رفت.

تا قبل از چهارده سالگی در تیم پسران بازی می کرد و طی مسابقه ای که با تیم بزرگسالان خرونینگن داشتند ۵ گل زد و دو پاس گل داد تا آن بازی را ۷ بر پنج از پسران ببرند. از آن مسابقه تنها خاطره ای که دارد گریه پسرانی بود که در یک تیم حرفه ای پنج گل از دخترکی در تیمی آماتور خورده بودند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پترا کویتووا
هیرنفین

در چهارده سالگی به هیرنفین رفت و یک سال بعد اولین قرارداد حرفه ای ش با این باشگاه توسط پدر و مادرش امضا شد.

فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ با تن کردن شماره ۱۰ بایرن مونیخ که شماره خانوادگی آنها بعد از پدر و پدربزرگ فوتبالیستش محسوب میشد ، به قهرمانی این تیم در بوندس لیگای زنان کمک کرد و همان سال به دلیل شماره و سبک بازی ش در بایرن با آرین روبن مقایسه شد.

او در اولین بازی ش برای تیم ملی هلند در ۵ دقیقه ابتدایی، نخستین گل ملی خود را به ثمر رساند و در دومین حضور خود در تیم ملی برابر پرتغال در پانزده دقیقه اول بازی دو گل از سه گل لاله ها را بر تور دروازه حریف نشاند تا امروز وی با هشتاد و یک بازی ملی و ۶۱ گل در سن ۲۲ سالگی، با رکورد بیشترین گل زده ملی در بین زنان و مردان ، بالاتر از الگوی خود رابین فن پرسی قرار بگیرد.

دختر متواضع هلند به خاطر احترام به تیمهای رقیب علاقه ای به شادی کردن بعد از گل ندارد و بیشتر از آنکه علاقه مند به گلزنی باشد عاشق موقعیت سازی برای هم تیمی های خود است و می گوید: هر گلی که به ثمر رسانده به نام او نیست و حاصل کار جمعی تیمی است که آنها برای موفقیتش می جنگند.

خارج از مستطیل سبز بیوگرافی ویوین میدما

میدمای ۲۲ ساله هر چه در مستطیل سبز بازی خوانی خوبی دارد و فوتبال را بیشتر از بازی کردن، می بیند و درک می کند، در دنیای خارج از مستطیل سبز بخاطر شخصیت سوپر قهرمانش خوانده می شود.
او حالا یکی از معروفترین شخصیتهای کتابهای کمیکی ست که برای آموزش و تاثیرگذاری بر کودکان در هلند منتشر می شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد جواد ابراهیمی

شخصیتی که الهام گرفته از ویویان میدمای دوست دار کودکان است.
او حالا علاوه بر اینکه در قلب هزاران کودک هلندی جا دارد، تمام امید میلیون ها هلندی ست که به جستجوی رویای قهرمانی خود در جام جهانی این بار توسط دختران لاله پوشند.

دخترانی بی ادعا، سخت کوش، با بازی ای مبتنی بر توتال فوتبال؛ سبک همیشه جاودان اسطوره شماره ۱۴

اطلاعات شخصی
نام کامل Anna Margaretha Marina Astrid Miedema
زادروز ۱۵ ژوئیهٔ ۱۹۹۶ ‏(۲۳ سال)
زادگاه هوخه‌فین، هلند
قد ۱۷۵ سانتیمتر (۵ فوت ۹ اینچ)[۱]
پست مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی بایرن مونیخ
شمارهٔ پیراهن ۱۰
باشگاه‌های جوانان
۲۰۰۱–۲۰۰۹ HZVV
۲۰۰۹–۲۰۱۱ VV de Weide

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ویوین میدما
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه