بیوگرافی شانیس فان دی ساندن

5 سال پیش
بیوگرافی شانیس فان دی ساندن
Rate this post

بیوگرافی شانیس فان دی ساندن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 شانیس جنیس فان دی ساندن (به هلندی: Shanice Janice van de Sanden) (زادهٔ ۲ اکتبر ۱۹۹۲ میلادی) یک بازیکن زن فوتبال اهل کشور هلند است.

زندگینامه شانیس فان دی ساندن

بیوگرافی شانیس فان دی ساندن

فعالیت ورزشی

وی در پست مهاجم در لیگ ۱ فوتبال زنان فرانسه و برای تیم باشگاهی المپیک لیون بازی می‌کند. او همچنین یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان هلند است.

پیشهٔ باشگاهی

او پیش از پیوستنش به باشگاه فوتبال زنان اوترخت جایی که برای تیم پروش استعداد اس فی سستم بازی می‌کرد کار خود را از تیم و و ای یه (به هلندی:VVIJ) و در شهر ایسل‌استین آغاز کرد.

در مهٔ سال ۲۰۱۰ او به باشگاه فوتبال زنان هیرنفین پیوست و برای یک فصل برای این باشگاه بازی کرد و سپس در مهٔ ۲۰۱۲ بهباشگاه فوتبال زنان توئنته پیوست.

پس از چهار فصل و نیم بازی در برای باشگاه توئنته او در تاریخ ۴ فوریهٔ ۲۰۱۶ با باشگاه فوتبال زنان لیورپول که در لیگ برتر فوتبال زنان انگلیس حضور داشت پیوست.

در ۲۹ اوت ۲۰۱۷ و پس از دو فصل بازی برای باشگاه لیورپول و انجام ۲۸ بازی برای این تیم (در تمام رقابتها) او به لیگ ۱ فوتبال زنان فرانسه و باشگاه فوتبال زنان المپیک لیون رفت.

اطلاعات شخصی
نام کامل شانیس جنیس فان دی ساندن
زادروز ۲ اکتبر ۱۹۹۲ ‏(۲۶ سال)
زادگاه اوترخت، هلند
قد ۱۶۸cm
پست مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی المپیک لیون
شمارهٔ پیراهن ۱۹
باشگاه‌های جوانان
۲۰۰۶–۲۰۰۸ VVIJ
۲۰۰۸ SV Saestum

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مجتبی محرمی

شانیس فان دی ساندن با ملیت کشور هلند، ۲۶ سال (۲ اکتبر ۱۹۹۲) سن دارد، قد او ۱۶۸ سانتی‌متر می‌باشد. شانیس فان دی ساندن به عنوان مهاجم برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۱۱ برای تیم فوتبال المپیک لیون و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی هلند بازی می‌کند.

آخرین بازی شانیس فان دی ساندن برای تیم فوتبال هلند مقابل تیم آمریکا می‌باشد. این بازی با نتیجه آمریکا (۲ – ۰) هلند به پایان رسید. شانیس فان دی ساندن در این مسابقه ۱۷ دقیقه بازی کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شانیس فان دی ساندن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه