بیوگرافی شاکی خرونن

5 سال پیش
بیوگرافی شاکی خرونن
Rate this post

بیوگرافی شاکی خرونن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

شاکی نوول خرونن (به هلندی: Jackie Noelle Groenen) (زادهٔ ۱۷ دسامبر ۱۹۹۴ میلادی) یک بازیکن زن فوتبال اهل کشور هلند است.

زندگینامه شاکی خرونن

بیوگرافی شاکی خرونن

فعالیت ورزشی

وی پیشتر بازیکن جودو بود. او همکنون بازیکن تیم ملی فوتبال زنان هلند و باشگاه فوتبال ۱.اف‌اف‌سی فرانکفورت است که در بوندس‌لیگا بازی می‌کند. او بیشتر در باشگاه‌های اسن-شونبک و دویسبورگ بازی می‌کرد. وی همین‌طور در باشگاه چلسی و در سوپر لیگ فوتبال زنان انگلیس خرونن در هلند متولد شده‌است اما بزرگ شده در کشور بلژیک و در روستای مرزی پاپل بزرگ شده‌است. پس از بازی در ردهٔ جوانان هلند او تابعیت کشور بلژیک را گرفت اما قوانین فیفا این اجازه را به او نداد تا برای تیم ملی جدیدش بازی کند بنابراین تابعیت خود را مجداداً به هلندی تغییر داد.

جودو

گرونن در مسابقات جودو یک سری موفقیت کسب کرده است. در سال ۲۰۰۷ ، ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ قهرمان هلند در گروه های زیر ۱۵ سال شد. او این عناوین را در کلاس وزن -۳۲ کیلوگرم کسب کرده است.

در سال ۲۰۱۰ ، وی در کلاس وزن -۴۴ کیلوگرم نایب قهرمان شد. وی در ۶ مارس ۲۰۱۰ در گروه سنی زیر ۱۷ سال در تیلبورگ ، هلند و در سطح اروپا در مسابقات اروپا در ژوئن ۲۰۱۰ در Teplice به مدال برنز دست یافت و مدال برنز گروه سنی زیر ۱۷ سال ، کلاس وزن -۴۰ کیلوگرم را بدست آورد. . در فوریه ۲۰۱۱ گرونن در کلاس -۴۴ کیلوگرم، قهرمان مسابقات قهرمانی جوانان (زیر ۲۰ سال) هلند شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لیونل اسکالونی
زندگی شخصی

گرونن در حالی که در لندن برای چلسی بازی می کرد ، برای تحصیل در رشته حقوق در دانشگاه تیلبورگ تحصیل می کرد و این باشگاه برای امتحانات خود او را به هلند می برد.

اطلاعات شخصی
نام کامل شاکی نوول خرونن
زادروز ۱۷ دسامبر ۱۹۹۴ ‏(۲۴ سال)
زادگاه تیلبورخ، هلند
قد ۱٫۶۴ m[۲]
پست هافبک
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی فرانکفورت
شمارهٔ پیراهن ۱۴
باشگاه‌های جوانان
GSBW
VV Riel
Wilhelmina Boys
SV Rood-Wit Veldhoven

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شاکی خرونن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه