بیوگرافی باربورا زالاووا-استریسووا

5 سال پیش
بیوگرافی باربورا زالاووا-استریسووا
Rate this post

بیوگرافی باربورا زالاووا-استریسووا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

باربورا زالاووا-استریسووا (انگلیسی: Barbora Záhlavová-Strýcová؛ زاده ۲۸ مارس ۱۹۸۶) یک تنیس‌باز اهل جمهوری چک است.

زندگینامه باربورا زالاووا-استریسووا

بیوگرافی باربورا زالاووا-استریسووا

فعالیت ورزشی

استروکووی بازیکن جوان قدرتمندی بود که در مسابقات انفرادی دختران موفق به کسب دو گرند اسلم شد: استرالیا اوپن ۲۰۰۲ و سپس در سال بعد از آن عنوان دفاع کرد. او همچنین بین سالهای ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ سه عنوان قهرمانی در رقابت های دختران گراند اسلم را کسب کرد.

او در رده های سنی نوجوانان به مقام شماره یک رسید و در سال ۲۰۰۲ به مقام دو رسید و در همان سال قهرمان مسابقات جهانی ITF شد. او در دوران جوانی خود بازیکنان زیادی را شکست داد که در ادامه به حرفه ای های قابل توجهی چون ماریا شاراپووا ، آنا-لنا گرینفلد و ماریا کریلنکو رسید.

در سال ۲۰۰۳ ، استریسووا پس از نتیجه خوب در رویدادهای ITF Circuit Women در سال ۲۰۰۳ ، در رتبه ۳۰۰ قرار گرفت. او همچنان در طول سال به طور عمده در مسابقات ITF بازی می کرد ، و اولین پیروزی گراند اسلم را در ویمبلدون به دست آورد. در دور اول به تاتیانا پربینیس رسید. آن سال رتبه جهانی شماره ۱۶۱ را به پایان رساند.

۲۰۰۴

سال ۲۰۰۴ معلوم شد سالی که استراسکووی با پیشرفت چشمگیری روبرو شده. او سال را با صعود به مسابقات استرالیا اوپن آغاز کرد و سپس در مسابقات WTA در ولز به دور چهارم رسید و با شکست النی دانییلیدو به پیروزی رسید. نتیجه ای که او را برای اولین بار در صدر ۱۰۰ بازیکن برتر قرار داد. او یک پیروزی قابل توجه دیگر مقابل آنا اسماشنووا در آملیا به ثبت رساند و در دو مسابقه اصلی خود در مسابقات اصلی گرند اسلم در استرالیا اوپن و فرانسه اوپن پیروز شد. او سال را به سختی با رسیدن به اولین نیمه نهایی WTA خود در یک رویداد در گوانگژو و برنده شدن در یک رویداد ITF در سن رافائل فرانسه به پایان رساند. او فصل را در رتبه ۵۶ جهان به پایان رساند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جووانی فن برونکهورست

در ژانویه ، استریسووا و شریکش در مارکتا Vondroušová به نیمه نهایی فینال استرالیا رسیدند ، اما توسط سامانتا استوسور و ژانگ شوای شکست خوردند. در ماه ژوئیه استریکووا به صورت تک به تک به نیمه‌نهایی ویمبلدون رسید و به همراه هیسیه سو وی با کسب مقام قهرمانی عنوان اول را به دست آورد. این در حالی بود که با ۳۳ سال سن ، بهترین فرصت شغلی وی در یک تورنمنت بزرگ اسلم برای بازی های دو نفر بود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی باربورا زالاووا-استریسووا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه