بیوگرافی اسوتلانا کوزنتسووا

5 سال پیش
بیوگرافی اسوتلانا کوزنتسووا
Rate this post

بیوگرافی اسوتلانا کوزنتسووا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اسوتلانا کوزنتسوا ، یک تنیسور زن حرفه‌ای است.

زندگینامه اسوتلانا کوزنتسووا

بیوگرافی اسوتلانا کوزنتسووا

فعالیت ورزشی

او که اکنون در ردهٔ ۴ جهانی قرار دارد. او در حال حاضر در میان تنیسورهای روسی، بالاترین رتبه را داراست. وی برندهٔ رقابت‌های تک‌نفرهٔ آزاد آمریکای ۲۰۰۴ و نیز رانر-آپ تک‌نفره‌های آزاد فرانسه ۲۰۰۴ و آزاد آمریکای ۲۰۰۷ می‌باشد.

نام خانوادگی کوزنتسوا (Kuznetsova) (شکل مؤنث کوزنتسوف) دارای سیلاب -تسوف و -تسوا است که که در روسی تلفظ می‌شود.

گرند اسلم ها

کوزنتسووا در خانواده ای ورزشکار متولد شد و در هفت سالگی به اسپانیا رفت تا در آکادمی سانچز-کاسال شرکت کند. در سال ۲۰۰۱ ، او برای اولین بار در مسابقات WTA ، مادرید اوپن شرکت کرد ، و یک سال بعد اولین عنوان WTA خود را در Nordea Nordic Light Open و در هلسینکی فنلاند بدست آورد. اولین حضور او در مسابقات گرند اسلم در مسابقات استرالیا اوپن ۲۰۰۲ و اولین نشان قهرمانی او در مسابقات Open 2004 در النا دمانتیوا بدست آمد.

دومین عنوان گرند اسلم کوزنتسووا ، فرانسه Open 2009 بود که همتایش دینارا صفینا در فینال را در ست های مستقیم شکست داد. در مسابقات انفرادی فرانسوی Open 2006 و ۲۰۰۷ Open Single 2007 ، او هر دو بار به عنوان نخست به همراه بازیکن بلژیکی ، رسید. در نتیجه ، کوزنتسوا موفق به کسب رتبه دوم WTA در سطح مسابقات شد و این مقام را به مدت ۲۴ هفته در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ نگه داشت. از فصل ۲۰۱۰ ، کوزنتسوا از ۱۰ موقعیت برتر خود برای پیروزی استفاده نکرد و حتی به رده بندی ۷۲ سال سقوط کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تونی دنزا

کوزنتسوا پس از گذشت نیم سال از مصدومیت، در لادیزن لودانو باز هم برگشت و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. یکی از بهترین نتایج او در اروپا پیروزی بر تنیس باز شماره ۱۰ جهان آریا سبلنکا در Open Madrid است.

نام مستعار استوا
کوزی
کوز
کشور روسیه
اقامت سن پترزبورگ، روسیه
تاریخ تولد ۲۷ ژوئن ۱۹۸۵ (۳۴ سال)
محل تولد لنینگراد، شوروی سابق
اکنون سن پترزبورگ، روسیه
قد ۱۷۴ سانتی‌متر
وزن ۷۳ کیلوگرم
تبدیل به حرفه‌ای ۲۰۰۰
جایزه‌های
نقدی حرفه ۹٬۴۸۳٬۱۲۱ دلار

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اسوتلانا کوزنتسووا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه