بیوگرافی جسیکا مک‌دونالد

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جسیکا مک‌دونالد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جسیکا ماری مک‌دونالد (انگلیسی: Jessica Marie McDonald؛ زادهٔ ۲۸ فوریهٔ ۱۹۸۸) بازیکن فوتبال در پست مهاجم اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه جسیکا مک‌دونالد

بیوگرافی جسیکا مک‌دونالد

فعالیت ورزشی

مک دونالد متولد فونیکس ، آریزونا ، دختر ترسی مک دونالد و وینس مایرز است. برادرش ، براندون مک دونالد ، همچنین یک فوتبالیست حرفه ای است که در MLS بازی می کند.

او در دبیرستان کاکتوس در گلندیل ، آریزونا شرکت کرد و در آنجا چهار سال بسکتبال بازی کرد و در سالهای نوجوانی و جوانی این ورزش را پیگیری کرد. در سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ ، او عضو تیم های بسکتبال قهرمانی ایالتی و انتخابی تیم اول و همه ایالت ها و همه منطقه ها بود.

مک دونالد از ۲۰۰۰-۲۰۰۷ عضو باشگاه فوتبال سرنو بود و به تیم کمک کرد هر سال که برای آن بازی می کرد ، قهرمانی مسابقات ایالتی شود. او در هدایت سرنو به مسابقات قهرمانی منطقه ای در سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ کمک کرد و در ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ در تیم های قهرمان Surf Cup بازی کرد. وی در سال ۲۰۰۶ بهترین بازیکن این مسابقات بود.

مک دونالد در کالج ققنوس در سال اول کالج و سال تحصیلی خود شرکت کرد و در آنجا فوتبال ، بسکتبال و دو و میدانی بازی کرد و عضو افتخارات این کالج بود. مک دونالد افتخارات همه کنفرانس و همه مناطق تیم اول را کسب کرد و رکورددار تک فصل در کالج ققنوس برای گلزنی و پاس گل بود. مک دونالد همچنین در ورزش بسکتبال ، افتخارات تمام منطقه ای و همه کنفرانس های تیم اول را به دست آورد و رکورددار شماره یک کشور در کالج های جوان و در بین ۳۰ گل برتر بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد علوی
باشگاهی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به سیتل رین اف سی، هیوستون دش، شیکاگو رد استارز، وسترن نیویورک فلش، باشگاه فوتبال ملبورن ویکتوری، و باشگاه فوتبال پورتلند تورنز اشاره کرد.

تیم ملی
وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال United States women’s national under-17 soccer team, United States women’s national under-20 soccer team, United States women’s national under-23 soccer team، و زنان ایالات متحده آمریکا بازی کرده‌است.

جوایز

وی برندهٔ مدال مدال طلا جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۱۹ و مدال نقره بازی‌های پان امریکن شده‌است.

اطلاعات شخصی
نام کامل Jessica Marie McDonald
زادروز ۲۸ فوریهٔ ۱۹۸۸ ‏(۳۱ سال)
زادگاه فینیکس، آریزونا
قد ۵ فوت ۱۰ اینچ (۱٫۷۸ متر)
پست مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی North Carolina Courage
شمارهٔ پیراهن ۱۴

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جسیکا مک‌دونالد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه