بیوگرافی دارا حیایی

5 سال پیش
بیوگرافی دارا حیایی
Rate this post

بیوگرافی دارا حیایی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
دارا حیایی متولد ۱۱ شهریور سال ۱۳۷۲ در تهران است. او تنها فرزند بازیگر محبوب، امین حیایی بوده در حرفه مدلینگ و بازیگری مشغول به فعالیت است.

زندگینامه دارا حیایی

بیوگرافی دارا حیایی

فعالیت هنری

دارا به خاطر چهره زیبایی که دارد وارد حرفه مدلینگ شد و مدت‌ها چهره‌اش را در بیلبورد‌های تبلیغاتی، از جمله شرکت مزمز دیده می‌شد.

شروع فعالیت بازیگری

این هنرمند تازه کار در سال ۱۳۹۵ به دعوت حمید نعمت‌الهی (کارگردان فیلم شعله‌ور) بعد از تست دادن، در کنار پدر خود، امین حیایی، در این فیلم ایفای نقش کرد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. این فیلم به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی حمید نعمت‌اللهی در تهران ساخته شد.

زندگی شخصی

دارا فرزند امین حیایی و مونا بانکی‌پور (همسر اول امین حیایی) است. لازم به ذکر است که پس از جدایی امین حیایی از مونا بانکی‌پور، حضانت دارا به مادر او سپرده شده است. جالب است بدانید که مونا نیز بازیگر بوده و از جمله‌ کارهای او می‌توان به سریال ” خواب و بیدار” ساخته مهدی فخیم زاده اشاره کرد که در آن نقش همسر دانیال حکیمی را بر عهده داشت. اما مونا بانکی پور پس از جدایی از امین حیایی، از بازیگری فاصله گرفت و با دارا به خارج از کشور رفت تا اینکه پس از چند سال تصمیم گرفتند به ایران بازگردند.

مونا بانکی پور، فرزند “فرزانه داوری” بازیگر سینمای قبل از انقلاب است. فرزانه داوری پس از انقلاب در فیلم‌هایی مانند “پرواز در قفس” از حبیب کاوش حضور داشت، اما پس از آن بازیگری را کنار گذاشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرزانه کابلی

ازدواج و همسر

دارا حیایی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

نظر امین حیایی در مورد بازیگر شدن فرزندش

جالب است بدانید که امین حیایی در مورد بازیگر شدن دارا گفته بود: “دارا دوست ندارد مانند من بازیگر شود، اما اگر به هر کاری علاقمند باشد او را کمک و پشتیبانی خواهم کرد.” او همچنین گفته بود: “پسرم بیشتر به کامپیوتر و ورزش علاقه دارد و هر کاری که از دستم برآید برای رسیدن به آرزوهای او می‌کنم‌.”

شرکت در کلاس‌های بازیگری

دارا گفته است که پس از اولین تجربه بازیگری به کمک و پیشنهاد پدرم در کلاس‌های بازیگری و فن بیان شرکت کردم و با پیگیری و مطالعه در این زمینه سعی کردم تجربه‌های بیشتری را در زمینه بازیگری کسب کنم.

اعتبار پدر برای پسر
همان‌طور که می‌دانید امین حیایی بازیگر بزرگ و محبوبی است، اما دارا گفته است که همیشه از تجربیات پدر استفاده کرده، اما از اسم و اعتبار او سو استفاده نمی‌کند.

دارا حیایی در سریال از سرنوشت
دارا در یک نقش متفاوت، در سریال ۵۰ قسمتی “از سرنوشت” به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان حضور پیدا کرده است و در کنار بازیگرانی، چون کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری و … در این فیلم ایفای نقش کرده است. این سریال در سه فصل قرار است ظبط شود؛ فصل اول آن در لوکیشنی در پرورشگاهی سمت جنوب تهران است و فصل دوم آن در خیابان‌های تهران تصویربرداری می‌شود. محوریت این سریال، امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزو‌هاست.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دارا حیایی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه