بیوگرافی دن بیلزریان

5 سال پیش
بیوگرافی دن بیلزریان
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی دن بیلزریان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دن بیلزریان کسی است که بسیاری از افراد آرزو می‌کنند در جایگاه او باشند. به دلیل عکس‌های متعددی که او از زندگی لوکس و خوشگذرانی‌های خود در اینستاگرام قرار می‌دهد، به او لقب پادشاه اینستاگرام را داده‌اند.

زندگینامه دن بیلزریان 

بیوگرافی دن بیلزریان

زندگی شخصی

دن بیلزریان (Dan Bilzerian) با نام کامل دن براندون بلزریان (Dan Brandon Bilzerian) یک ستاره در شبکه‌های اجتماعی، قمار باز و بازیگر آمریکایی ارمنی تبار است که به دلیل سبک زندگی خاص و لاکچری‌اش شناخته شده است. او متولد ۷ دسامبر سال ۱۹۸۰ (۱۶ آذر ۱۳۵۹) در تمپای فلوریدای آمریکاست. وی اکنون در شهرک بل ایر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا ساکن است. از نام‌ها و القاب او می‌توان به پادشاه اینستاگرام، بیلیتز و پادشاه پلی بوی اینستاگرام اشاره کرد. او فرزند تری استفان (Terri Steffen)، فعال معروف بازار بورس وال استریت است که ثروت زیادی برای فرزندان خود اندوخت. “دن” همچنین برادر آدم بیلزریان (Adam Bilzerian) پوکر باز مشهور است.

لازم به ذکر است که قد دن بلزریان ۱۷۴ سانتی‌متر و وزن او ۸۵ کیلوگرم است.

در سال ۲۰۰۰ دن بیلزریان قصد پیوستن به نیروی دریایی آمریکا را داشت ولی به دلایل انضباطی از جمله عدم رعایت نکات ایمنی در میدان تیر و توهین به مافوق موفق به گذراندان امتحانات و فارق التحصیلی نشد. پس از نا امیدی از فارق التحصیلی و ورود به ارتش، به دانشگاه فلوریدا رفت و در رشته تجارت و جرم شناسی تحصیل کرد.

فعالیت هنری

“دن” به حرفه بازیگری نیز بسیار علاقه دارد ولی نتوانسته است در آن موفق باشد. او برای حضور در چند فیلم درخواست داده و حتی به شرط نقش آفرینی در بعضی از آن‌ها بخشی از بودجه فیلم را نیز پرداخت کرده است. از فیلم‌هایی که وی در آن‌ها نقش آفرینی کرده، می‌توان به استخراج (Extraction)، تنها بازمانده (Lone Survivor)، سگ‌های جنگی (War Dogs)، فرار گربه۲ (Cat Run 2)، ایکوالایزر (The Equalizer)، المپیوس سقوط کرده است (Olympus Has Fallen) و زن دیگر (The Other Woman) اشاره کرد.

در فیلم تنها بازمانده “دن”، در ازای پرداخت ۱ میلیون دلار به عوامل فیلم، از آن‌ها خواست به مدت ۸ دقیقه در فیلم حضور داشته باشد و ۸۰ کلمه دیالوگ نیز برای او در نظر بگیرند؛ اما در نهایت کمتر از یک دقیقه در فیلم حضور داشت و دیالوگ او یک جمله بود. پس از این ماجرا او از عوامل فیلم شکایت کرد.

حاشیه ها

دلالی اسلحه
“دن” ثروت اندوزی خود را از دلالی اسلحه در زمان دانشجویی خود آغاز کرده است. البته او ادعا می‌کند که دیگر این کار را انجام نمی‌دهد.

کمپانی ایگنایت (Ignite)
این شرکت که متعلق به او است، در زمینه آموزش و فروش کانابیس‌ها (طبقه‌ای از مواد اعتیاد آور) به خصوص ماری جوانا و CBD فعالیت دارد. شعار این شرکت این است: “ما تنها و تنها یک هدف داریم، آن هم تغییر باور شما و جامعه نسبت به کانابیس‌هاست.” دن معتقد است که کمپانی او کانابیس‌های بی‌رقیب از لحاظ کیفیت به مشتریان عرضه می‌کند.

علایق

دن در دوره دبیرستان و خدمت در ارتش، به دلیل سابقه مجرمانه پدرش، فرد منفوری بوده است. او علاقه خاصی به دیده شدن دارد و می‌خواهد همه در حسرت زندگی ولخرجانه او باشند. او حدود ۲۸ میلیون فالور در اینستاگرام دارد و بسیار به این موضوع افتخار می‌کند.

بدنسازی
دن بیلزریان تمرینات بسیار سختی برای نگه داشتن بدن خود در فرم ایده‌آل دارد. او با بدنسازان بزرگی همچون جیسون هوه (Jason Huh) و جوی اسول (Joey Swoll) رابطه دوستی بسیار صمیمی دارد و در زمینه بدنسازی از آن مشاوره می‌گیرد. همچنین او در اینستاگرام خود اعلام کرد که از استروئیدهای آنابولیک استفاده می‌کند. البته جالب است بدانید که او بارها اظهار کرده است که سبک زندگی ناسالم او (مصرف ماد مخدر، الکل و روابط جنسی متعدد)، مشغله کاری و نگه داشتن بدن در فرم ایده‌آل برای او مشکل است.

پست‌های اینستاگرام

غالب محتوای فعالیت “دن” در اینستاگرام اسلحه و دختر است! او علاقه زیادی به اسلحه دارد و انبارهایی از اسلحه در ویلای شخصی خود دارد. “دن” می‌گوید: “یکی از ترس‌های من این است که دزد وارد خانه‌ام شود و من ندانم باید با کدام اسلحه به او شلیک کنم!” از انواع سلاح‌های او می‌توان به سلاح‌های ضد تانک، M4 و انواع شات‌گان اشاره کرد.

همچنین او خودروهایی برای حمل و استفاده از سلاح‌ها خریداری کرده است. وی سلاح‌های آمریکایی را به سلاح‌های روسی ترجیح می‌دهد. در ادامه با برخی اسلحه‌های دن آشنا می‌شوید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سینا محمدی فر

۱. M4
سلاح M4 به همراه M16 اسلحه‌های اصلی سازمانی ارتش ایالات متحده آمریکا هستند. برد موثر این سلاح ۵۰۰ متر است و ۲٫۸ کیلوگرم به صورت خالی و ۳٫۴ کیوگرم به همراه خشاب با ظرفیت ۳۰ گلوله، وزن دارد. قیمت هر قبضه ام ۴ از شرکت کلت، به همراه لوازم جانبی، حدود ۱۴۴۶ دلار است.

۲. اسلحه M16
این مورد یکی از اسلحه‌های سازمانی ارتش ایالات متحده و نسل قدیمی تر M4 است. برد موثر این سلاح حدود ۵۵۰ متر است و حداکثر برد آن نیز به ۳۶۰۰ متر می‌رسد. وزن این سلاح به صورت خالی ۳٫۲ کیلوگرم و به صورت پر حدود ۴ کیلو گرم است.

۳. مسلسل HK MG4
این سلاح، سلاح سازمانی ارتش آلمان و نسل جدید مسلسل MG3 است. MG4 از نسل قبلی خود قدرت کمتر اما دقت بالاتری دارد و در شرایط جوی نامساعد بسیار خوب عمل می‌کند. این سلاح در سال ۱۹۹۰ طراحی شده و اولین نمونه آن در سال ۲۰۰۱ تولید شد. مسلسل HK MG4، یک سلاح مرگبار است ولی دو مشکل اساسی دارد که موفقیت آن را کم رنگ می کند؛ نبودن آداپتور برای استفاده از خشاب سلاح انفرادی و عدم توانایی تغییر کالیبر به ۷٫۶۲ !

۴. اسلحه تک تیرانداز DSR 50

یک مورد یک اسلحه تک تیرانداز قدرتمند ساخت کشور آلمان است.

وزن این سلاح حدود ۱۱ کیلوگرم است و ۱۸۰۰ متر برد دارد.

این سلاح از تکنووژی لگدگیری استفاده می‌کند و

تا حدود زیادی از لگد سلاح جلوگیری می‌کند.

هچنین در ساخت این سلاح از تکنولوژی کاهنده انفجار بهره گرفته شده است و

آن را به اسلحه‌ای بی‌صدا تبدیل کرده است.

۵. مسلسل Thompson M1921
مسلسل Thompson M1921، یک سلاح ساخت آمریکاست

که از دهه ۲۰ میلادی تا اواخر قرن ۲۰ توسط ارتش بعضی از

کشورها مانند کانادا، چین و ویئتنام استفاده می‌شد.

شهرت این سلاح به دلیل قدرت آتش، اطمینان‌بخشی و نواخت تیر بالاست.

این مسلسل یکی از قدرتمندترین و تعیین‌کننده‌ترین سلاح‌ها در جنگ جهانی دوم بود.

از ایرادات این سلاح می‌توان به سنگین بودن بیش از حد و عمق کم نفوذ گلوله‌ها اشاره کرد.

۶. مسلسل UZI
یوزی یک مسلسل دستی سبک ساخت اسرائیل است که به یکی از موفق‌ترین مسلسل‌های دنیا تبدیل شده است. دقت شلیک با این سلاح بسیار بالا بوده و برد این سلاح نزدیک به ۲۰۰ متر است.

دختر!

زمانی که به پیج اینستاگرام دن بیلزریان می‌روید اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند، وجود دختران متعدد در کنار او هستند. او می‌گوید پولی به آن‌ها پرداخت نمی‌کند. آن‌ها به میل خود می‌خواهد در کنار او باشند و از امکانات زندگی او استفاده کنند؛ البته با همه آنان رابطه جنسی برقرار نمی‌کند. زمانی که از “دن” در مورد نگاه ابزاری نسبت به زنان پرسیده شد، او این گونه پاسخ داد: ” نه این دیدگاه را قبول ندارم. هر دو طرف از این رابطه سود می‌برند، اما من احساس می‌کنم که زن‌ها نسبت به من نگاه ابزاری دارند. آن‌ها از من برای تحریک حس حسادت نامزد سابق خود استفاده می‌کنند!”

او در توییتی نیز گفته است که دختران زشت، چشم او را اذیت می‌کنند!

حیوان خانگی
ماجرا این است که او به یکی از دوستان خود به نام “جی فاربر” ۲۰ هزار دلار برای شرکت در مسابقات پوکر کمک کرد.

“جی” در این مسابقات به مقام دوم رسید و

۵ میلیون دلار جایزه دریافت کرد؛

او از این مبلغ ۲۰۰ هزار دلار و یک بز بابت تشکر به “دن” داد.

دن برای این که بز او تنها نباشد یک بز دیگر هم خرید و اکنون دو بز به عنوان حیوان خانگی دارد.

لازم به ذکر است که دن از خزندگان غول پیکر مانند تمساح،

سوسمار و مار و غذا دادن به یک خرس در ویلای خود،

فیلم‌هایی گرفته و در پیج اینستاگرام خود منتشر می‌کند.

ساعت مچی

دن علاقه زیادی به ساعت‌های مچی دارد.

او بیشتر از صد ساعت مچی دارد که ارزان‌ترین آن ۴۰ هزار دلار و گران‌ترین آن ها ۸۰۰ هزار دلار است.

زمانی که از او پرسیده شد که به کدام ساعت خود بیشتر علاقه دارد،

او پاسخ داد به جدیدترین ساعتی که خریده‌ام!

ارتباط با افراد مشهور
بیلزریان توسط افراد مشهور زیادی در اینستاگرام دنبال می‌شود و با بسیاری از آن‌ها رابطه دوستی دارد؛ برای مثال دونالد ترامپ (رئیس جمهور آمریکا)، کریستیانو رونالدو (بازیگر مشهور فوتبال)، فلوید می ورد (قهرمان بوکس جهان) و جرمی بوئندیا (قهرمان فیزیک بدنسازی دنیا).

خودرو
یکی از شاخصه‌های زندگی لاکچری او خودروهای لوکس است که دن در این زمینه نیز بسیار فعال است. ارزش خودرهای او به حدود ۸ میلیون دلار می‌رسد. خودروهای او در زیر معرفی شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آفرید غفاریان
اسلحه ها

این آفرود غول پیکر شرکت بنز دارای یک موتور ۸ سیلندر ۵٫۵ لیتری و دو عدد تورچارجر با حداکثر قدرت ۵۳۶ اسب بخار است. این خودرو از ۳ محور و ۵ دیفرانسیل بهره می‌برد. سرعت صفر تا صد این خودرو حدود ۸ ثانیه است. این خودرو در یک سیکل ترکیبی، ۲۱ لیتر بنزین را در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند.

۲. Lamborghini Aventador 400 به ارزش ۴۰۰ هزار دلار
این خودروی سوپر اسپورت شرکت لامبورگینی دارای ۱۲ سیلندر ۶٫۵ لیتری با حداکثر قدرت ۷۰۰ اسب بخار است. صفر تا صد این خودرو حدود ۲٫۸ ثانیه است و حداکثر سرعت آن ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است. همچنین این خودرو در یک سیکل ترکیبی، حدود ۱۶ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند.

۳. ۳٫۱۹۶۵ ۱۹۶۵AC Shelby Cobra 427 به ارزش ۲ میلیون دلار
این خودروی اسپرت کلاسیک، دارای یک موتور ۸ سیلندر خورجینی ۴٫۲ تا ۴٫۷ لیتری، با قدرت ۵۰۰ اسب بخار است. صفر تا صد این خودرو بسته به قدرت موتور نصب شده روی ماشین، بین ۵٫۵ تا ۸٫۸ ثانیه متغیر است. حداکثر سرعت این خودرو به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و همچنین در یک سیکل ترکیبی، حدود ۱۷ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند.

۴. Bentley continental GT به ارزش ۲۰۰ هزار دلار
این خودروی گرند تورر از یک موتور ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو با قدرت ۶۲۵ اسب بخار بهره می‌برد. صفر تا صد این خودرو ۳٫۷ ثانیه است. حداکثر سرعت این خودرو به ۳۳۳ کیلومتر در ساعت می‌رسد و همچنین این خودرو در یک سیکل ترکیبی، حدود ۱۲٫۲ لیتر بنزین در هر صد کیلومتر مصرف می‌کند.

۵. Agera RS به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار

خودرو آگرا آر اس که به تازگی توسط دن بیلزریان خریداری شده، از یک موتور ۸ سیلندر ۵ لیتری دو توربو بهره می‌برد. این خودر لقب سریع‌ترین خودرو ی جهان را دارد و سرعت آن به بیش از ۴۴۴ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. قرار است که این خودرو به تعداد محدود ۱۵۰ دستگاه تولید شود. این خودرو می‌تواند در عرض ۳۶ ثانیه به سرعت ۴۰۰ کیلومتر برسد.

۶. Lamborghini Urus به ارزش ۲۰۰ هزار دلار
این خودرو که همانند آگرا به تازگی توسط دن خریداری شده است، اولین خودروی شاسی بلند تولید شده توسط شرکت ایتالیایی لامبورگینی است. ۰ تا ۱۰۰ لامبورگینی اوروس در حدود ۳٫۶ است و لقب سریع‌ترین خودروی شاسی بلند جهان را یدک می‌کشد. این خودرو از یک موتور ۴ لیتری ۸ سیلندر بهره می‌برد که در حدود ۶۵۰ اسب بخار قدرت دارد.

سیاست

دن بیلزریان در ژوئن ۲۰۱۵ اعلام کرد که قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ را دارد. او در دسامبر ۲۰۱۵ بعد از ملاقات با دونالد ترامپ، از این کار منصرف شد و سپس حمایت خود را از دونالد ترامپ اعلام کرد.

جالب است بدانید که کشور استرالیا از ورود چندین آمریکایی معروف به استرالیا از جمله امینم، اسنوپ داگ و اخیرا دن بیلزریان جلوگیری کرده است. بعد از ضرب و شتم مدل معروف ونسا کاستانو توسط دن بیلزریان در یک کلوب شبانه در میامی، وزیر مهاجرت استرالیا، اسکات موریسون، اعلام کرد که از ورود دن بیلزریان به استرالیا جلوگیری خواهد شد.

همچنین افزود:

“زمانی که می‌خواهی یک زن را بزنی، مراقب باش دوربین‌ها آن را ثبت نکنند!”

دن در جواب به این اقدام گفت: “برایم مهم نیست؛استرالیا اصلا کشور خوبی نیست.”

===

در تاریخ ۲۸ آگوست ۲۰۱۸ دن بیلزریان به همراه برادرش آدام بیلزریان و پدرش پائول بیلزریان، برای ادای سوگند به تابعیت ارمنی خود و پیوستن به ارتش، به ارمنستان سفر کردند. در همان سفر دن از جمهوری آرتساخ دیدار کرد و در آن جا دن مشغول به تیراندازی و آزمایش برد سلاح‌های خود شد.

دولت آذربایجان این اقدام را محکوم کرد و مراتب اعتراض خود را نسبت به این اقدام به وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد و در ادامه گفت این اقدام وضعیت ملتهب جمهوری آرتساخ را ملتهب‌تر خواهد کرد. همچنین دادگاهی در باکو برای دن بیلزریان حکم بازداشت صادر کرد و او را در لیست مجرمین تحت تعقیب بین‌المللی قرار داد.

در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۱۷ دن بیلزریان در جریان تیراندازی لاس وگاس در کنسرت جیسن آلدن حضور داشت.

او از حادثه فیلمبرداری کرد و در فضای مجازی منتشر کرد و آن را هیجان‌انگیز خواند!

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نرگس آبیار

به کار بردن واژه هیجان‌انگیز باعث واکنش‌های زیادی در فضای مجازی شد.

از جمله این منتقدین، داکوتا میر، از کهنه سربازان ارتش آمریکا بود.

داکوتا میر به شدت نسبه به دن بیلزریان واکنش نشان داد و او را فردی شهرت طلب، قهرمان پوشالی و الگوی نامناسب برای جوانان خواند.

رضایت از زندگی

دن نظرات عجیب و جالبی در مورد خوشحالی و رضایت از زندگی دارد.

او در این باره می‌گوید همیشه خوشحال نیست و نمی‌خواهد همیشه خوشحال باشد.

زیرا اگر همیشه خوشحال باشد خوشحالی برایش تبدیل به عادت می‌شود و دیگر احساس لذت نمی‌کند. او در ادامه می‌گوید اگر تلخی نباشد شیرینی معنا پیدا نمی‌کند. همانطور اگر ناراحتی و بدبختی نباشد لذت معنایی پیدا نمی‌کند. مردم می‌گویند اگر ثروت باشد خوشحالی نیز وجود دارد مثلا با پول می‌توان یک قایق مجلل یا چیز‌هایی شبیه این خرید و خوشحال بود. من برای مدت طولانی خوشحالی را خریده‌ام. زمانی که ۱۶ ساله بودم آرزوی داشتن یک فورد موستانگ کبری را داشتم.

اگر آن را بدست می‌آوردم سطح خوشحالی من ۱۰ از ۱۰ بود.

اگریک ماشین فراری داشتم باز هم سطح خوشحالی من ۱۰ از ۱۰ بود.

حالا اگر در زمان فارق التحصیلی پدرم یک بی ام و ام ۵ برایم می‌خرید سطح خوشحالی من به ۷ تنزل می‌کرد.

این همان ماشین است.

من همان شخصیت هستم و در همان نقطه‌ی زندگی ولی تجربه و زاویه دید من تغییر کرده است.

برای همین اکثر مردم می‌پرسند چرا اکثر پولدار ها خوشحال نیستند زیرا فقط بهترین‌ها می‌تواند آن‌ها را ارضا کند.

من هر چه که من را خوشحال می‌کرد خریدم و دیگر نمی‌توانم خوشبختی را با پول بخرم.

چند حقیقت درباره دن بیلزریان

دن بیلزریان یک ارمنی آمریکایی دو تابعیتی است و معتقد است اغلب افراد خانواده بیلزریان، در نسل کشی ارامنه در جنگ جهانی اول، توسط امپراطوری عثمانی کشته شده‌اند.
ثروت دن بیلزریان در حدود ۱۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳ تخمین زده شد.

اما برخی ادعا می‌کنند او در ثروت خود اغراق می‌کند و چنین ثروتی ندارد.

دن بیلزریان تاکنون ۳ سکته قلبی را پشت سر گذاشته است؛ او اولین سکته را زمانی تجربه کرد که در سن ۲۴ سالگی ۴ روز متوالی اسنو برد بازی کرد. او در سال ۲۰۱۱ بعد از این که ظرف ۷۲ ساعت دو بار از هاوایی به لاس وگاس پرواز کرد، برای بار دوم دچار سکته قلبی شد. جالب است است بدانید که او پس از سومین سکته، زودتر موعد تعیین شده خود را از بیمارستان مرخص کرد و از هواداران خود در توییتر خواست که بر سر نمردن او ۱ میلیون دلار شرط‌بندی کنند.
در فیلم “المپیوس سقوط کرده است”، دن بیلزریان بدل جرارد باتلر بود.

===

در ماه اوت سال ۲۰۱۴، یک کلوب شبانه در پی ضرب و شتم یک دختر به نام ونسا کاستانو توسط دن، ورود او به آن جا را ممنوع اعلام کرد.
دن برای کمک به مجله هاستلر، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن به نام جنیس بریفیت را به درون استخر پرتاب کرد که با شکستگی پای او همراه شد و جنیس از دن شکایت کرد.

دن اولین اسلحه خود را در سن ۶ سالگی هدیه گرفت.

از آن زمان تاکنون عشق دن به اسلحه روز به روز بیشتر می‌شود.

او یک بار در کلاس درس برای یکی از هم کلاسی‌های خود اسلحه کشید و بخاطر این کار از مدرسه اخراج شد و به زندان افتاد.
دن علاقه زیادی به حیوانات دارد؛ مخصوصا اگر نگهداری این حیوانات عجیب و غریب باشد.

دن صاحب یک گربه ایرانی صورت عروسکی به نام اسماش بال است. اسماش بال در اینستاگرام بیش از ۷۰۰ هزار دنبال کننده دارد. این گربه به دلیل بیماری، یک پای خود را از دست داد و با این وجود دن علاقه بسیار زیادی به گربه ایرانی خود دارد.

دن بیلزریان علاقه بسیار زیادی به ریش دارد.

یکی از هواداران او در ازای ۱۰۰ هزار دلار، از دن خواست ریش‌های خود را بتراشد، اما او این پیشنهاد را قبول نکرد.

فیلم‌شناسی

۲۰۱۳: المپیوس سقوط کرده‌است
۲۰۱۳: تنها بازمانده
۲۰۱۴: زن دیگر
۲۰۱۴: ایکوالایزر
۲۰۱۴: فرار گربه ۲
۲۰۱۵: استخراج
۲۰۱۶: سگ‌های جنگی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دن بیلزریان
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه