بیوگرافی نگار جوکار

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی نگار جوکار به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نگار جوکار بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و متولد ۲۷ مهر ۱۳۷۳ در تهران است. این بازیگر جوان تاکنون در فیلم غیرمجاز و مجموعه تلویزیونی در جستجوی آرامش و ستایش ۳ ایفای نقش کرده است.

زندگینامه نگار جوکار 

بیوگرافی نگار جوکار

وی بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و متولد ۲۷ مهر ۱۳۷۳ در تهران است. مادر او پروانه نوروزی نام دارد. نگار یک خواهر به نام نگین و یک برادر به نام آرین دارد و متاسفانه از وضعیت ازدواج او اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

فعالیت هنری

نگار از سال ۱۳۹۳ تاکنون مشغول به فعالیت است. او سینما را به کمک حسن یکتاپناه تجربه کرد؛ حسن یکتاپناه برای فیلم سینمایی غیرمجاز سعی کرد تا از توانایی بازیگران تازه کار و با استعدادی مانند نگار استفاده کند.

نگار جوکار در ستایش ۳

یکی دیگر از بازیگران جوان سریال ستایش ۳، نگار است که در کنار بازیگرانی مانند لاله مرزبان، سینا شفیعی و … در نقش لیلا، فعالیت کرده است.

سریال در جستجوی آرامش
این هنرمند جوان در مجموعه تلویزیونی در جستجوی آرامش به کارگردانی سعید سلطانی، در نقش آلاله ایفای نقش کرده و در کنار بازیگرانی مانند داریوش فرهنگ، پژمان بازغی، کمند امیرسلیمانی و … حضور پیدا کرده است. لازم به ذکر است که این مجموعه در سال ۱۳۹۶ از شبکه ۵ پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

فیلم غیرمجاز

نگار با حضور در فیلم غیرمجاز، حضور در سینما را تجربه کرد و در این فیلم در نقش شادی در کنار بازیگرانی مانند میلاد کی مرام، لیلا زارع و … ایفای نقش کرد. نقش اول این فیلم بر عهده‌ میلاد کی‌مرام و لیلا زارع بوده و داستان فیلم درباره دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می‌آید و در این راه با ناملایماتی روبه‌رو می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کریستف رضاعی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نگار جوکار
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه