بیوگرافی شهرام پوراسد

5 سال پیش
بیوگرافی شهرام پوراسد
Rate this post

بیوگرافی شهرام پوراسد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

شهرام پوراسد بازیگر متولد سال ۱۳۴۷ در تهران است که علاوه بر بازیگری در زمینه موسیقی و گویندگی رادیو نیز فعالیت دارد. او در چند مجموعه تلویزیونی، فیلم سینمایی و تله تئاتر ایفای نقش کرده است.

زندگینامه شهرام پوراسد 

بیوگرافی شهرام پوراسد

زندگی شخصی

شهرام پوراسد بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون است که برای مدت‌ طولانی از حرفه بازیگری دور شده بود؛ اما وی اخیرا در فصل سوم مجموعه تلویزیونی ستایش حضور پیدا کرده و در کنار بازیگرانی مانند نرگس محمدی، فرهاد جم، مهتاج نجومی و… ایفای نقش می‌کند. او در مورد حضور خود در مجموعه ستایش ۳ گفته است که من نهایت تلاشم را برای ایفای نقش خواهم کرد و فکر می‌کنم با این سریال بازگشت خوبی به تلویزیون خواهم داشت. در این مطلب بیوگرافی این هنرمند آورده شده است.

بیوگرافی شهرام پوراسد
این هنرپیشه متولد سال ۱۳۴۷ در تهران بوده و دارای لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد تهران است. جالب است بدانید که او علاوه بر کار بازیگری، در حرفه گویندگی در رادیو و موسیقی نیز مشغول به کار است.

ازدواج و خانواده
شهرام پوراسد متاهل است و یک دختر دارد.

فعالیت هنری

آقای پوراسد فعالیت هنری خود را با موسیقی شروع کرد و از دبیرستان وارد هنرستان موسیقی با ساز ویولن شد. پس از مدتی به واسطه پدر خود، با هنر عکاسی آشنا شد و به کمک او دوره‌های مختلف عکاسی را در ایران و آلمان گذراند و توانست در سال‌های ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۱ در چندین نمایشگاه عکاسی حضور پیدا کند. او همزمان با فعالیت در زمینه عکاسی، فعالیت‌های بازیگری خود را با تئاتر‌های دانشجویی شروع کرد و پس از مدتی توانست در تئاتر‌های حرفه‌ای مانند آهو، اطلس‌های لگدمال شده، آوازخان، دیکته و گیلگمش حضور پیدا کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایمان ابرا

این هنرمند تجربه خود در سینما را با فیلم آخرین شناسایی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۲ تجربه کرد. دو سال پس از آن در سال ۱۳۷۴ با سریال فرار، کار در تلویزیون را نیز تجربه کرد. وی پس از کسب تجاربی در سینما و تلویزیون، از سال ۱۳۸۸ به مدت ۱۰ سال از تلویزیون و از سال ۱۳۹۲ از سینما دور بود؛ او در این مدت به عنوان گوینده و بازیگر رادیویی، در شبکه جوان مشغول فعالیت بوده است.

علت کم کاری

این هنرمند در مورد کم کاری خود می‌گوید: “همیشه وسواس در انتخاب نقش را داشته‌ام و متاسفانه در سال‌های اخیر هم آنقدر کیفیت کار‌های پیشنهادی پایین بوده که با هیچ متر و معیاری نمی‌توانستم بازی در آن‌ها را قبول کنم.” وی همچنین اضافه کرد: “باید سینما را به دست افراد حرفه‌ای و پیشکسوت این عرصه سپرد و برای آن اساسنامه تنظیم شود که هر کسی از هر جایی وارد سینما نشود و تهیه‌کنندگی کند و برای پولشویی‌های دیگر از این حربه استفاده کند.”

او از وضعیت بازیگری این روز‌ها گفت: “وضعیتی که این روز‌ها بر عرصه بازیگری حاکم شده خرید و فروش نقش برای بازی است. بازی در نقشی به بنده پیشنهاد شد و من فیلمنامه را پذیرفتم، اما در بحث مالی به توافق نرسیدیم، بعد‌ها شنیدم بازیگر دیگری برای همان نقش نه تنها پولی نگرفته بلکه پولی هم پرداخت کرده و قرارداد بسته است. اگر در گذشته روزی یکی دو مورد به این شکل وجود داشت، متاسفانه در حال حاضر این وضعیت با میزان بالا وجود دارد.” وی در ادامه به تهیه بودجه فیلمسازی از طریق بازیگران اشاره کرد: “امروزه با پول‌هایی که از بازیگران تازه وارد برای ایفای نقش می‌گیرند، بخشی از بودجه تولید فیلم را فراهم می‌کنند.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی زوئی سالدانیا
شهرام پوراسد در ستایش ۳

آقای پوراسد از جمله بازیگران جدید مجموعه ستایش ۳ است. وی درباره نقش خود در این سریال گفته است: “در سریال “ستایش ۳” چند کاراکتر به داستان اضافه شده که نقش من نیز یکی از آن‌هاست. این سوءتفاهم پیش آمده بود که شاید من به جای بازیگر دیگری قرار است در این سریال حضور داشته باشم، ولی این‌طور نیست. در واقع خانواده‌ای به نام خانواده مظفری در این فصل دیده می‌شود که نقش مادر این خانواده را خانم مهتاج نجومی و نقش پسر خانواده را که مهدی مظفری است من بازی می‌کنم. وقتی با آقای مطلبی، نویسنده کار صحبت کردم، بیان کردند که قطعاً این فصل از دو فصل قبلی پرمخاطب‌تر و پربارتر خواهد بود. امیدوارم در مرحله اجرایی نیز این اتفاق بیفتد و مخاطبان از دیدن این سریال رضایت داشته باشند.”

فعالیت‌های هنری
سینما
رنج و سرمستی (۱۳۹۲)
کاغذ خروس نشان (۱۳۹۰)
منفی هجده (۱۳۸۶)
شهرت (۱۳۷۹)
فرار بزرگ (۱۳۷۶)
لاک‌پشت (۱۳۷۵)
شیرین و فرهاد (۱۳۷۴)
آخرین شناسایی (۱۳۷۲)

تلویزیون
ستایش (فصل سوم، ۱۳۹۷ – سعید سلطانی)
شب هزار و یکم (۱۳۸۸ – علی بهادر)
شب می‌گذرد (۱۳۸۷ – راما قویدل)
آهوی ماه نهم (۱۳۸۳ – مسعود نوابی)
مسافر زمان (۱۳۸۲ – مسعود نوابی)
آبی مثل دریا (۱۳۸۱ – ابوالقاسم معارفی)
حامی (۱۳۸۱ – بهمن زرین‌پور)
صدایم کن (۱۳۷۹ – احمد حسنی مقدم و مسعود نوابی)
گمشده (۱۳۷۷ – مسعود نوابی)
فرار (۱۳۷۴ – رحیم رحیمی‌پور)

تله فیلم
شهر اسفنجی (۱۳۹۰ – قاسم آذینی‌فر)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شهرام پوراسد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه