بیوگرافی برن سات

5 سال پیش
بیوگرافی برن سات
Rate this post
بیوگرافی برن سات به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

برن سات از جمله بازیگران پرکار و ثروتمند زن در تلویزیون و سینمای ترکیه به شمار می‌آید. او با بازی در نقش فاطماگل در سریال گناه فاطمه گل چیست به شهرت جهانی دست پیدا کرد.

زندگینامه برن سات 

بیوگرافی برن سات

زندگی شخصی

برن سات، زاده ۲۶ فوریه ۱۹۸۴ در آنکارا، ستاره سینما و تلویزیون ترکیه است. او در خاورمیانه با بازی در نقش فاطما گل، پرفروشترین سریال ترکیه شناخته شد. قد او ۱۶۷ سانتی متر و وزنش ۵۰ کیلوگرم است.

تحصیلا برن سات
برن سات آموزش ابتدایی و دوره متوسطه خود را در کالج TED آنکارا به اتمام رسانید. او سپس در دانشگاه باشکنت به تحصیل در رشته اقتصاد و مدیریت بازرگانی پرداخت.

نحوه ورود به بازیگری
وارد شدن او به حرفه‌ای بازیگری به اصرار و حمایت دوستان دانشگاهی اش بود. شرکت در مسابقه ستاره‌های ترکیه و کسب مقام دوم در آن نیز در این موفقیت تأثیرگذار بود.

خانواده برن سات
پدرش آونی سات بازیکن حرفه‌ای و قدیمی فوتبال و مادر او آیلا سات معلمی بازنشسته است. او همچنین برادری به نام جم با ۵ سال اختلاف سن دارد.

همسر برن سات

برن سات در جولای ۲۰۱۴ بعد از دو سال آشنایی با خواننده ترک به نام کنعان دوغولو، در لس انجلس ایالات متحده عروسی مجلل و با شکوهی برگزار کرد. کنعان دوغولو در سال ۲۰۰۷ نماینده ترکیه در مسابقه یوروویژن بود.

جدایی برن سات از همسرش
چندی قبل شایعاتی مبنی جدایی برن سات از همسرش کنعان دوغولو منتشر شد. این دست از شایعات درباره این زوج معروف ترکیه‌ای از روز‌های نخست ازدواجشان بسیار وجود داشت، اما مدتی است که ظاهراً این خبر‌ها در حال جدی شدن بوده و آن‌ها در حال طلاق گرفتن هستند. این که هر یک از آن‌ها در خانه‌های جداگانه و به تنهایی زندگی می‌کنند نشان دهنده صحت این اخبار است. همچنین گفته شده برن سات از همسرش کنعان تقاضای طلاق کرده و عنوان کرده که در ازای طلاق هیچ جبران مادی از همسرش نمی‌خواهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کلينت ايستوود

میزان دارایی
ثروت این بازیگر در حدود هفت ملیون دلار بر آورد می‌شود، برن سات از سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ فیلم‌ها و سریال‌های بسیار زیادی را کار کرده است؛ بطوری که توانسته به عنوان یکی از ثروتمندترین بازیگران زن در ترکیه شناخته شود.

فعالیت‌های خیر خواهانه برن سات بیوگرافی برن سات

برن در امور خیریه فعالیت زیادی دارد. او از سال ۲۰۱۲ شروع به انجام کار‌های انسان دوستانه کرد. برن سات در این سال ۱۰۰ هزار لیری که به واسطه همکاری با برند رکونا کسب کرده بود را به پناهندگان زن اهدا کرد و تا کنون نیز به این کمک‌ها ادامه داده است. از دیگر فعالیت‌های خواهانه او می‌توان به حمایت از بنیاد کودکان مبتلا به بیماری سرطان خون، حمایت از دختران یتیم ۱۸ تا ۲۴ ساله، شرکت در فیلم‌های مرتبط با بیماری‌هایی همچون ناشنوایی، سرطان پستان و … اشاره کرد.

فعالیت هنری عکس بیوگرافی برن سات

ورود به بازیگری و چهره شدن

برن سات در سن ۲۰ سالگی در سال ۲۰۰۴، اولین بار در فیلم در عشق ما مرگ هست به ایفای نقش پرداخت و سپس در سال ۲۰۰۸، اولین بازی سینمایی را به عنوان نقش اصلی در فیلم درد پائیز ایفا کرد. وی در همان سال با سریال عشق ممنوع و بازی در نقش سمر توانست توجه اهالی سینما را به خود جلب کند. عشق ممنوع در مدت زمان بسیار کمی به یکی از پر طرفدار‌ترین سریال‌های ترکیه بدل شد. او در این سریال در مقابل کینوانچ تاتلیتوغ به ایفای دو نقش اصلی پرداختند. سات در این سریال در نقش بیهتر یا سمر که نقشی بر گرفته از رمان کلاسیک Halit ziga usakligil بود، بازی کرد و به خاطر این نقش توانست جایزه پروانه طلائی بهترین بازیگر مکمل زن را از آن خود کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دمت اوزدمیر

از دیگر نقش‌های پر رنگ برن سات می‌توان به نقش فاطما گل در سریال گناه فاطما گل چیست؟ به همراه انگین آک یورک در سال ۲۰۱۵ اشاره کرد. برن در این سریال در نقش اصلی ظاهر شد. سریال فاطما گل در مدت زمان بسیار کوتاهی بیشترین مخاطب را برای تلویزیون ترکیه به ارمغان آورد؛ به طوری که آن را پولساز‌ترین سریال ترکیه نامیدند.

کارنامه هنری برن سات

سینما
فیلم سینمایی درد پائیز در نقش النا در سال ۲۰۰۹
فیلم سینمایی بال ها‌ی شب در نقش گجه در سال ۲۰۰۹
فیلم سینمایی داستان اسباب بازی ۳ صدا پیشه در نقش باربی در سال ۲۰۱۰
فیلم سینمایی کرگدن در نقش بوسه در سال ۲۰۱۲
فیلم سینمایی دلاور صدا پیشه در سال ۲۰۱۲
فیلم سینمایی دنیای من در تقش الا در سال ۲۰۱۳

تلویزیون
سریال در عشق مرگ هست در نقش نریمان در سال ۲۰۰۴
سریال تبعید در عشق در نقش ژیلان در سال‌های ۲۰۰۵-۲۰۰۶
سریال به یاد بیاور عزیزم در نقش یاسمین سال‌های ۲۰۰۶-۲۰۰۸
سریال عشق ممنوع در نقش ثمردر سال ۲۰۰۸-۲۰۱۰
سریال فاطما گل در نقش فاطما گل سال‌های ۲۰۱۰-۲۰۱۲
سریال انتقام در نقش یامور سال‌های ۲۰۱۲-۲۰۱۴
سریال ماه پیکر در نقش کوشم سلطان در سال‌های ۲۰۱۵-۲۰۱۷

اینستاگرام برن سات
برن سات در صفحه شخصی اینستاگرام خود حدود ۴ میلیون دنبال کننده دارد. او در در این صفحه به کار‌های خیرخواهانه خود از جمله حمایت از کودکان و حیوانات، حفظ محیط زیست و … نیز می‌پردازد و عکس‌های کمتری از خود منتشر می‌کند. به منظور دسترسی به صفحه اینستاگرام برن سارت، لینک زیر را دنبال کنید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی منوچهر والی‌زاده

@berenn_saat

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی برن سات
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه