بیوگرافی نجمه جودکی

5 سال پیش
بیوگرافی نجمه جودکی
4.9/5 - (47 امتیاز)

بیوگرافی نجمه جودکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نجمه جودکی متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۹ در تهران است. او که از ۱۵ سالگی کار خودش را با گویندگی در رادیو آغاز کرد، در حال حاضر یکی از مجریان توانمند تلویزیون ایران است.

زندگینامه نجمه جودکی 

بیوگرافی نجمه جودکی

زندگی شخصی

نجمه جودکی در ۲۱ آبان ماه سال ۶۹، در محله شمیران تهران به دنیا آمد. او اولین فرزند خانواده است و یک خواهر کوچکتر از خود به اسم نگار و یک برادر به اسم محمدرضا دارد. نجمه جودکی دارای مدرک کارشناسی در رشته معماری از دانشگاه آزاد و نیز فارغ التحصیل فیلم سازی و تدوین از سروش است.

فعالیت هنری

به گفته نجمه جودکی، مادرش مشوق اصلی او در این مسیر بوده است. ورود نجمه جودکی به این حرفه با معرفی او از طریق رضا رشیدپور کلید خورد. او پس از دادن تست وارد سازمان شد و سپس در کلاس‌های فن بیان گویندگی مرحوم مهران دوستی معرفی شد و در رادیو جوان شروع به فعالیت کرد. اجراهای درخشان وی در رادیو موجب شد تا بتواند وارد تلویزیون شود و تنها ۴ سال پس از اجرا در رادیو، اولین اجرای تلویزیونی خودش را در شبکه جام جم و در برنامه “شب ایرونی” تجربه کند.

از جمله فعالیت‌های نجمه جودکی می‌توان به اجرا در مجموعه‌های “سین مثل سریال”، “فرصت ویژه”، “مثبت هفده”، “هفت ترانه” و… اشاره نمود.

ممنوع الکاری نجمه جودکی

اجرای نجمه جودکی در برنامه “هفت ترانه” که از شبکه شما پخش می‌شد، با واکنش‌های تندی از سوی منتقدین روبرو گردید. زیر پا گذاشتن خطوط قرمز، پوشش متفاوت این مجری جوان در برنامه و آنچه از سوی بعضی عشوه نامیده می‌شد موجب گردید تا این مجری خوش آتیه به مدت ۴ سال خانه نشین شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیتی کسیدی

او درباره “هفت ترانه” می‌گوید که به این برنامه بسیار علاقه داشته و به همین دلیل به او اجازه داده شده بود که قابلیت‌هایش را نشان دهد و خودش باشد. وی نحوه اجرای مجری را در جذب مخاطب موثر دانسته و به عقیده خود این کار را در برنامه هفت ترانه به خوبی انجام داده است.

ازدواج نجمه جودکی

نجمه جودکی در ششم فروردین ماه سال ۹۵، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از ازدواجش با مهدی پارسازاده خبر داد.

افتخارات نجمه جودکی
نجمه جودکی در تابستان سال ۹۰ و در جریان اجرای برنامه “کمی متفاوت” که از شبکه یک سیما پخش می‌شد، به عنوان بهترین مجری شبکه یک از سوی مردم انتخاب شد. نام نجمه جودکی در آن سال حتی بالاتر از محمدرضا شهیدی قرار گرفت.

دیگر علایق و فعالیت‌ها

نجمه جودکی که در دانشگاه، تدوین خوانده است، از علاقه خود به فیلمسازی می‌گوید. او تا کنون سه فیلم کوتاه ساخته است و بر این باور است که در عرصه فیلمسازی نیز موفق خواهد شد.

نجمه جودکی علاقه بسیاری به ژیلا صادقی، مجری توانمند کشورمان دارد و ایشان را بهترین مجری زن ایران می‌داند. او همچنین در جایی عنوان کرده است که حضورش را در قاب تلویزیون، مدیون تلاش ژیلا صادقی است.

نجمه جودکی اجرای برنامه “سین مثل سریال” را بیشتر از اجراهای دیگرش دوست دارد و علت آن را مرتبط بودن اجرا با رشته تحصیلی‌اش می‌داند.

نجمه جودکی در کنار مشغله‌های خود ورزش را نیز ادامه می‌دهد. او در گذشته والیبال و بدمینتون بازی می‌کرده و هم‌اکنون سه روز در هفته به باشگاه می‌رود.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی مهسا مهجور
ترس از گربه

نجمه جودکی به شدت از گربه می‌ترسد و اگر در چند متری خود گربه‌ای ببیند به سرعت مسیرش را تغییر می‌دهد. در حین اجرای یکی از برنامه‌های زنده بود که به او گفته شد، گربه‌ای در پشت صحنه حضور دارد. همین اطلاع رسانی کافی بود تا برنامه از سوی ایشان قطع شود!

سبک اجرا

نجمه جودکی اجرا‌های خود را متفاوت از دیگر مجریان زن می‌داند.

اگرچه در بعضی موارد ممکن است این نحوه اجرا به مزاج برخی خوش نیاید، ولی او این متمایز بودن را دوست دارد. داشتن هیجان و جنب و جوش در حین اجرا و یک جا ساکن ننشستن از ویژگی‌هایی است که نجمه جودکی از آن‌ها به عنوان خصلت منحصر به فرد اجراهایش نام می‌برد.

فرزند طلاق

پدر و مادر نجمه جودکی از هم جدا شده‌اند.

همین مساله باعث شد که او در یکی از برنامه‌های

زنده شبکه ۳، پس از گفتن اینکه فرزند طلاق است

به یاد سختی‌هایی که مادرش پس از طلاق کشیده

بیفتد و گریه کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نجمه جودکی
4.9/5 - (47 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه