بیوگرافی مریم مومن

5 سال پیش
بیوگرافی مریم مومن
Rate this post

بیوگرافی مریم مومن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مریم مومن متولد ۵ مرداد ۱۳۷۷ از مشگین شهر، بازیگر جوانی است که با نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت به شهرت رسید. او دانشجوی رشته بازیگری است و بانوی عمارت اولین تجربه بازی او جلوی دوربین است.

زندگینامه مریم مومن 

بیوگرافی مریم مومن

فعالیت هنری

مریم مومن در پنجم مردادماه سال ۱۳۷۷ در شهر تاریخی و زیبای مشگین شهر استان اردبیل به دنیا آمد. مریم مومن از کودکی تا به حال بسیار پرانرژی و بازیگوش بوده تا جایی که پدرش به ترکی او را اوغلوم (پسرم) صدا می‌زند! او به ترک تبار بودن خود بسیار افتخار می‌کند. مریم مؤمن فعالیت هنری اش را از تئاتر آغاز کرده و در حال حاضر دانشجوی رشته بازیگری است.

===

شروع کار او برای بازی در تلویزیون از این قرار است که اطلاعیه یک تست بازیگری را می‌بیند که در آن مطرح شده به یک بازیگر خانم با این رده سنی نیاز داریم. اگر چه او این اطلاعیه را چندان جدی نمی‌گیرد و باور نمی‌کند مدارک خود به همراه دو عکس سنتی را ارسال می‌کند. با او قرار ملاقاتی گذاشته می‌شود، اما نمی‌رود تا دوباره با او تماس می‌گیرند. قرار ملاقات دوباره گذاشته می‌شود و ایشان به دفتر آقای حمید نژاد می‌رود، سپس تست‌های مختلفی برای بازیگری از او گرفته می‌شود.

اگر چه مریم مومن به نتیجه مثبت این تست‌ها امیدی ندارد، اما با کمال ناباوری با او تماس گرفته می‌شود و خبر قبول شدن او برای ایفای نقش در سریال «بانوی عمارت» را به او می‌دهد. مریم خبر خوشحال کننده را با گریه قبل از همه به خاله اش که تنها مشوق او در بازیگری بوده می‌دهد. او بعد‌ها متوجه می‌شود که برای نقش فخرالزمان یعنی نقش محوری این سریال تلویزیونی برگزیده شده است. هم اکنون او در این سریال در کنار بازیگران مطرح و مشهور کشور همچون پانته آ پناهی ها و غزل شاکری مشغول بازی است و به شهرت بسیاری دست یافته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لورا آنتونلی
خانواده مریم مومن

مریم مومن از پدری اهل موسیقی و نی نواز و مادری اسب سوار به دنیا آمده است. در حال حاضر او تنها فرزند خانواده است. او یک برادر بنام امیررضا داشت که متاسفانه در ۱۷ سالگی فوت می‌کند. خانواده مریم به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری بودند، اما خاله اش تنها مشوق او در ورود به عرصه هنر و بازیگری بوده است.

مریم مومن؛ فخرالزمان بانوی عمارت

بانوی عمارت یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و به قلم احسان جوانمرد است که از آذر ماه ۱۳۹۷ از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود. این سریال داستان عاشقانه‌ای را در مقطعی از تاریخ دوران قاجار روایت می‌کند که در این بستر به مهمترین حادثه سیاسی آن زمان یعنی ترور ناصرالدین شاه توسط میرزا رضا کرمانی هم پرداخته می‌شود.

بانوی عمارت این سریال یا همان فخرالزمان، دختر شخص شناخته شده ای است که پدر خود را از دست داده و پسر دوست پدرش خواستگار اوست اما فخرالزمان مایل به ازدواج با او نیست هرچند برادر وی اصرار به این ازدواج دارد.
از طرفی دل این دختر پیش خواستگار دیگری که شاهزاده قجری نیز هست گیر است که قبلا ازدواج نموده و صاحب فرزند نیز شده است! برادر فخرالزمان با این شاهزاده قاجار مخالف است و دلیل مخالفتش را این می داند که خاندان قجر وصله این خانواده نیست. اما به هر حال این وصلت صورت می گیرد و فخرالزمان با شازده ازدواج می کند.

===

ناصرالدین شاه که به شازده وعده مقام و منصب درباری به عنوان هدیه ازدواج داده بود در همان روز عقد آن ها ترور شده و نام فخر الزمان به عنوان عروس بدقدم شناخته می شود تا جایی که خود شازده هم به این موضوع اعتقاد پیدا می کند…
مریم مومن در این سریال نقش فخرالزمان را به عنوان یک زن با جسارت و قوی به خوبی ایفا می کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علینقی وزیری
نظر عزیزالله حمیدنژاد کارگردان بانوی عمارت درباره مریم مومن

_ معرفی چهره ای جدید در سریال «بانوی عمارت» «خانم مریم مومن» از بازیگرانی است که در اولین حضور حرفه ای خود در کنار بازیگران معروف و خوشنامی همچون خانم پانته آپناهی ها و خانم غزل شاکری ودیگر بازیگران خوبمان ایفای نقش میکند ، این اولین تصاویر از ایشان است که منتشر میشود ، در طول این یک سال با صبوری که لازمه این کار بود هیچ تصویری از ایشان منتشر نشد ،در حالی که تصاویر دیگر بازیگران این سریال منتشر می شد .امیدوارم همانطور که خانم گلشیفته فراهانی با فیلم اشک سرما وخانم نرگس محمدی با فیلم آناهیتا و…. در عرصه بازیگری مطرح شدندخانم مریم مومن نیز با پخش این سریال بدرخشد و امیدی برای آینده سینمای کشور باشد.

معرفی یک بازیگر بسیار مهم است که درست اتفاق بیفتد

و برای خود من نیز بسیار مهم بود. با توجه به پیشینه

درخشان آقای حمیدنژاد مطمئن شدم که درست معرفی

می شوم، به ویژه اینکه ایشان فردی کاملاً ریسک‌پذیر هستند.

من از تک تک عوامل و به ویژه آقای حمید نژاد و گروه قدردانی

می‌کنم که صبوری کردند و من را تحمل کردند.

ازدواج مریم مومن

مریم مومن که تنها بیست سال دارد و به تازگی به

شهرت رسیده، هنوز ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است.

اینستاگرام مریم مومن

در اینستاگرام پیج های مختلفی با نام خانم مریم

مومن ساخته شده و با سوءاستفاده از نام و شهرت

کنونی وی در صدد افزایش فالور بوده اند. اما ایشان

در تنها پیج رسمی اش که در لینک زیر آمده اعلام

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تریسی ای برگمن

کرده که غیر از این صفحه هیچ صفحۀ دیگری در

اینستاگرام ندارد. می توانید برای آشنایی بیشتر

با مریم مومن و عکس ها و نوشته هایش صفحه

رسمی او را دنبال کنید.

maryam.momen

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مریم مومن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه