بیوگرافی امیلیا کلارک

4 سال پیش
بیوگرافی امیلیا کلارک
Rate this post

بیوگرافی امیلیا کلارک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

امیلیا ایزابل یوفمیا رز کلارک که به امیلیا کلارک مشهور است، بازیگر جوان و توانمند هالیوود است که اصالتا انگلیسی است.

زندگینامه امیلیا کلارک

بیوگرافی امیلیا کلارک

زندگی شخصی

امیلیا کلارک در ۲۳ اکتبر سال ۱۹۸۶ در شهر لندن انگلستان در خانواده ای مرفه چشم به جهان گشود. اما بیشتر دوران کودکی خود را در برکشر گذراند. پدر امیلیا به عنوان مهندس صدا در تئاتر فعالیت داشت و در ۱۰ ژولای سال ۲۰۱۶ به دلیل ابتلا به سرطان فوت کرد. مادر امیلیا نیز یک تاجر بزرگ است. امیلیا یک برادر کوچکتر به نام جیسون دارد که در رشته ی حقوق مشغول به تحصیل است.

امیلیا کلارک دوران متوسطه ی خود را در مدرسه آکسفورد گذارنده است و مدرک فارغ التحصیلی خود را از سنت ادوارد آکسفورد دریافت کرده است. او وقتی که سه ساله بود با دیدن نمایش موزیکال «قایق برفی» به بازیگری علاقه مند شد و آن را به عنوان شغل آینده خود انتخاب کرد.

فعالیت هنری

اولین کار امیلیا کلارک در تئاتر در سال ۲۰۰۹ در سنت ادواردز مرکز درام لندن شروع شد. پس از آن یعنی در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار با بازی در فیلم «حمله تریاسی» در برابر لنز دوربین قرار گرفت. اولین کار حرفه ای خود را با بازی در فیلم «دکترها» شروع کرد. پس از آن نیز برای ایفای نقش در فیلم بازی تاج و تخت دعوت شد و با نقش آفرینی فوق العاده خود توانست در این فیلم به خوبی بدرخشد و موفق به دریافت جایزه ی بهترین بازیگر نقش مکمل زن بشود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جیم شریدان

امیلیا کلارک در سال ۲۰۱۲ در فیلم Sprike Island حضور پیدا کرد. از جمله بهترین فیلم هایش می توان به فیلم «من پیش از تو» اشاره نمود. لازم به ذکر است که امیلیا با برندهایی همچون ورساچی و لوئیز ویتان نیز همکاری داشته است. در سال ۲۰۱۵ بود که مدل تبلیغاتی جواهرات دیور شد. گفته شده است که مدل برند D&G نیز شده است.

امیلیا کلارک به کیفیت نقش بیشتر از دستمزد دریافتی اهمیت می دهد، به طوری که نقش های بی کیفیت را نمی پذیرد. این بازیگر زیبا چهره به خاطر مدل موهایش همواره مورد توجه هواداران خود بوده است.

زندگی خصوصی امیلیا کلارک

امیلیا کلارک در سال ۲۰۱۲ حدود شش ماه با ست مک فارلن کمدین و فیلمساز در رابطه بودند. هنوز هم بعد از جدایی رابطه ی خوبی با هم دارند.این بازیگر زیبا و جذاب مدتی را در همپستید لندن زندگی می کرد و مدتی بعد در ونیز خانه ی جدیدی خرید. وی در سال ۲۰۱۴ به عنوان جذاب ترین زن دنیا در مجله ی «از مرد بپرس» معرفی شد.

به ورزش هایی مانند اسب سواری، تنیس، اسکیت روی یخ و شنا بسیار علاقه دارد. عاشق اتومیبل BMW و آکورا است. گفته شده که امیلیا ۳ خانه و ۴ اتومبیل لوکس دارد. امیلیا به خاطر هنرنمایی در هر نقش ۲ میلیون دلار دستمزد دریافت می کند و همین امر سبب شده است تا درآمد خالصی معادل ۳۴ میلیون دلار به دست آورد.

امیلیا کلارک به خاطر بازی در فیلم نابودگر مجبور بود ورزش هایی مثل کیک بوکسینگ، وزنه برداری و تیراندازی را انجام دهد تا بتواند استقامت خود را حفظ نماید. حتی مدتی مجبور بود فقط یک فنجان قهوه و مقداری خامه بخورد تا به تناسب اندام برسد. امیلیا به خاطر پوست سفید و ابروهای پهن و اندام زیبا به زیبایی معروف است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ثریا بهشتی
نکات جالبی که شاید در مورد امیلیا کلارک ندانید

امیلیا کلارک به جز بازیگری به معماری و خوانندگی و طراحی گرافیکی علاقه دارد، تا آنجایی که اگر بازیگر نمی شد در یکی از این حرفه ها فعالیت می کرد.

به خاطر مدل ابروهایش در مدرسه کتک می خورد.

امیلیا در نواختن پیانو، فلوت و گیتار مهارت بالایی دارد.

امیلیا صدای بسیار خوبی دارد و به همین خاطر گاهی به خواندن می پردازد.

وی در فیلم بازی تاخ و تخت با موهای بلوند و کاملا بلند ظاهر شده است؛ به همین خاطر وقتی با موی مشکی در جامعه تردد می کند کسی او را نمی شناسد.

قبل از بازیگری به منشی گری و گارسونی و حتی بستنی فروشی نیز پرداخته است.

امیلیا برای بازی در فیلم «جوخه انتحاری» در نقش ساحره تست داد، ولی سرانجام نقش به کارا دلوینگن داده شد.

افتخارات امیلیا کلارک

امیلیا در سال ۲۰۱۱ به خاطر هنر نمایی در فیلم «بازی تاج و تخت» موفق به دریافت جایزه اِمی شده است.

در سال ۲۰۱۲ به عنوان نفر اول لیست صد نفری زیباترین چهره ها از جانب Independent Critics معرفی شد.

در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ به خاطر هنر نمایی در فیلم های درام موفق به دریافت جایزه ی بازیگر زن نقش مکمل شد.

لیست آثار و فیلم های امیلیا کلارک

سینمایی

سگ را رها کن – ۲۰۰۹

جزیره اسپایک – ۲۰۱۲

شاکلد – ۲۰۱۲

دام همینگوی – ۲۰۱۳

نابودگر:جنسیس – ۲۰۱۵

من پیش از تو – ۲۰۱۶

صدایی از سنگ ها – ۲۰۱۷

سولو:داستانی از جنگ ستارگان – ۲۰۱۸

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ست روگن

آخرین کریسمس – ۲۰۱۹

مجموعه تلویزیونی

دکترها – ۲۰۰۹

حمله تراسیک ها – ۲۰۱۰

بازی تاج وتخت – ۲۰۱۱

فیوچراما – ۲۰۱۳

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امیلیا کلارک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه