بیوگرافی شریل آن کول

4 سال پیش
بیوگرافی شریل آن کول
Rate this post

بیوگرافی شریل آن کول به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

شریل آن کول خواننده و مدل مشهور انگلیسی است که در واقع نام اصلی او فرناندز ورزینی است. شریل قبلا در گروه گرلز الاود (Girls Aloud) حضور داشته و همین طور در مسابقات ایکس فاکتور انگلستان و ایکس فاکتور آمریکا به داوری پرداخته است. وی همچنین تاکنون جوایز و افتخارات فراوانی را از آن خود کرده است.

زندگینامه شریل آن کول 

بیوگرافی شریل آن کول

فعالیت هنری

شریل ان کول در ۳۰ جون سال ۱۹۸۳ در نیوکاسل متولد شد.

خانواده ی شریل پنج فرزند دارد.

که یک برادر کوچک ترش به نام گری و دو برادر ناتنی دیگرش به نام های اندرو و جوزف هستند.

وی همچنین یک خواهر ناتنی دیگر هم دارد که جیلیان نام دارد.

شریل از دوران کودکی عاشق رقص بود و ۹ سال داشت که در کلاس های Royal Ballet حضور پیدا کرد.

شریل با برادرش گری در همون دوران کودکی در تبلیغات SCS Advertو Eldon Square Christmas حضور پیدا کردند.

جالب تر این که شریل در برنامه های مختلفی هم رقصیده است.

آغاز فعالیت حرفه ای

شریل ان کول وارد مسابقه استعدادیابی شد و بعد از قبول شدن در این مسابقه به Nadine Coyle ، Sarah Harding ، Nicola Roberts و Kimberley Walsh ملحق شد و گروهی نوپا با نام گرلز الاود را بنیان گذاری کردند. اولین آهنگ این گروه Sound Of Underground نام داشت که بهترین آهنگ بریتانیا شناخته شد. همچنین در سال ۲۰۰۲ در جایگاه قرار Christmas Number One گرفت و به ارزش این اثر بیش از قبل افزود. گروه گرلز الاود پرچمدار سریع ترین موفقیت از ساخت تا کسب جایگاه اول است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الهام نامی

بعد از این تک آهنگ های I’ll Stand By You و This Way Walk و The Promise هم جز بهترین ها شدند. در سال ۲۰۰۹ آهنگ The Promise برنده Brit Awards شد. بعد از آن دو آلبوم دیگری به نام های The Sound Of Girls Aloud و Out Of Contro را ارائه داد که جز پرفروش ترین ها شد.

بعد از گذشت مدت زمانی شریل از گروه گرلز الاود جدا شد و اولین موسیقی خود را با نامHeart Breaker منتشر کرد. شریل در این آهنگ با will.i.am همخوانی کرد و همین امر باعث شد خیلی از خواننده های دیگر هم به شریل پیشنهاد همخوانی بدهند.

بیوگرافی شریل آن کول

شهرت فردی شریل از سال ۲۰۰۹ آغاز شد. در سال ۲۰۰۹ بود که اولین آلبوم خود را با نام ۳ words منتشر کرد. در ۶ نوامبر سال ۲۰۰۹ این آهنگ شریل

مدرک پلاتینیوم British Phonographic Industry (BPI) را دریافت کرد، مدرکی که همه خواننده ها در صدد گرفتن آن هستند. بعد از این موفقیت، شریل تک آهنگ Fight For This Loveرا منتشر کرد و جزو پرفروش ترین ها شد. او این آهنگ را به طور زنده در برنامه ایکس فاکتور اجرا کرد.

اواخر سال ۲۰۰۹ بود که شبکه ITV از او خواست تا برنامه ی مخصوص خودش را که Cheryl Cole’s Night In نام داشت، اجرا کند.

زندگی خصوصی شریل ان کول

شریل در سال ۲۰۰۴ با همسرش اشلی کول که بازیکن تیم فوتبال چلسی و تیم ملی انگلستان است، نامزد شدند. سرانجام آن ها در ۱۵ ژوئیه سال ۲۰۰۶ در لندن ازدواج کردند. در مراسم آن ها عکس هایی گرفته شد که هر کدام ۱ میلیون دلار ارزش داشتند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی طناز دهقان
لیست جوایز و افتخارات شریل ان کول

شریل آن کول هم در رقص و هم در عرصه ی مد جوایز نفیسی دریافت کرد. همچنین جوایز خوشحال ترین چهره، زیباترین دختر نیوکاسل و جذاب ترین دختر از آن خود کرد.

او در سال ۲۰۰۰ در گروه گرلز الاود در برنامه استعداد یابی Popstars حضور پیدا کرد و خوش درخشید و این استعداد منجر به پیروزی او و گروهش در این مسابقه شد. به خاطر حضور پررنگ او در گروه گرلز الاود این گروه توانست جوایز و افتخارات بسیاری کسب کنند. از این جوایز می توان به موارد زیر اشاره کرد؛ در ۴ دوره بهترین خواننده بریتانیا، در ۲ دوره برنده بهترین آلبوم موسیقی بریتانیا، ۴ مرتبه منتخب Awards Brit شد و در سال ۲۰۰۹ به خاطر خواندن ترانه The Promise لقب بهترین خواننده را گرفت و برای بار بیستم در بین ۱۰ خواننده، برترین خواننده بریتانیا شد. در سال ۲۰۰۸ نیز شریل آن کول در برنامه استعدادیابی ایکس فاکتور به عنوان داور حضور پیدا کرد.

در دهم ژوئن سال ۲۰۰۸ شریل به جای Sharon Osbourne به عنوان داور در سری پنجم مسابقات جایگزین شد. تو این سری یک گروه دخترانه برایش گرد آوری کردند که با موفقیت به اتمام رسید. سال بعد گروه پسرانه به او داده شد و باز هم موفقیت را برای خود و گروهش کسب کرد و همچنین از داور مشهور یعنی سایمون کاول جلو بزند. سایمون کاول دوست دارد مسابقه ایکس فاکتور را در آمریکا نیز اجرا کند، به همین خاطر گفته است که قصد دارد شریل ان کول را هم به عنوان داور در این مسابقه قرار بدهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شاپور رحیمی
شریل آن کول

شریل ترانه اول خود را با نام Fight For This Love منتشر کرد که در سال ۲۰۰۹ در بریتانیا و ایرلند پرفروش ترین موسیقی شد. علاوه براین آلبوم دیگری را در این سال با نام Word3 منتشر کرد که آن هم به خوبی تک آهنگ اولش خوش درخشید. همچنین شریل وقتی در گرلز الاود بود با کمک همکارانش کتابی به نام Dreams that Glitter – Our Story را نوشت که در سال ۲۰۰۸ به چاپ رسید این کتاب اثر Ghostwriter و publish بود.

وی همچنین در سال ۲۰۰۸ مقام هفتم را در sexies FHM’s 100 women کسب کرد.

در سال ۲۰۰۹ برای Sexiest Woman In The World رأی به دست آورد.

در همان سال مدل برتر British Vogue شد.

همچنین به عنوان چهره ی جدید L’Oreal معرفی شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شریل آن کول
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه