بیوگرافی جوانه دلشاد

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جوانه دلشاد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جوانه دلشاد بازیگر بسیار جوان و تازه کاری است که برای بار اول با سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری، کار در دنیای حرفه بازیگری را آغاز کرد. همچنین بازی در سریال حوالی پاییز باعث چهره شدن وی شد.

زندگینامه جوانه دلشاد 

بیوگرافی جوانه دلشاد

فعالیت هنری

جوانه دلشاد، بازیگر سینما و تلوزیون در ۲۰ شهریور سال ۱۳۶۹ در شهر رشت متولد شد. او در سه تئاتر قتل با طعم ماکارونی، سه خواهر چخوف و راز‌های پنهانی حضور فعال داشته است. حضور دلشاد در عرصه بازیگری با اجازه از پدر و مادر رقم خورد.
برای جوانه دلشاد، پدر و مادرش اهمیت بسیار زیادی دارند و با اجازه پدر وارد حوزه بازیگری شده و به تهران آمد. او همچنین برادرش را از دست داده است.

تحصیلات

جوانه دلشاد در رشته شیمی تحصیل کرده و همزمان با تحصیل در این رشته، کلاس‌های فن بیان و بدن و بازیگری را گذرانده و هم اکنون در رشته کارگردانی در مقطع لیسانس در حال تحصیل است.

شروع بازیگری جوانه دلشاد

شروع بازیگری او با بازی در سریال ویلای من در سال ۱۳۹۲ با کارگردانی مهران مدیری بود. او ابتدا برای تست بازیگری در سریال قلب یخی اقدام کرد، اما بعد‌ها توسط دستیار مهران مدیری برای بازی در ویلای من دعوت شد. جوانه دلشاد از اینکه اولین تجربه بازیگری اش با حضور در کنار مهران مدیری بوده است، احساس خوشحالی می‌کند.

حواشی و اخبار جوانه دلشاد

عکس‌های مختلفی از جوانه دلشاد به همراه پدر و مادرش در سایت‌های مختلف اینترنتی پخش شده که نشان می‌دهد، جوانه دلشاد به داشتن پدر و مادرش افتخار می‌کند. فیلمی از خانم دلشاد پخش شده که به شوخی در یکی از پاساژ‌های بندر انزلی کاری شبیه کشف حجاب ستاره اسکندری در ترکیه رو انجام می‌دهد. پرده برداری جوانه دلشاد از زندگی صدف طاهریان، در برنامه پشت صحنه نیز یکی از اخباری است که در مورد جوانه دلشاد می‌توانید در اینترنت ببینید. جوانه دلشاد با لیلا ایرانی رفاقت نزدیکی دارد. او در کار تئاتر، پانته آ پناهی‌ها را الگوی خود می‌داند و در سینما، ژاله صامتی و فاطمه معتمد آریا را دوست دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تام سایزمور

ازدواج

جوانه دلشاد ازدواج نکرده و مجرد است.

علاقه‌های جوانه دلشاد

جوانه دلشاد به گفته خودش زیاد اهل فوتبال نیست، ولی بازی‌های پرسپولیس را می‌بیند. علاقه زیادی به کار تئاتر دارد و در کنار بازیگری اگر وقت کند، از کار تئاتر استقبال می‌کند. ترانه دلشاد می‌گوید: توی یه دوره‌ای واقعا دوست دارم تئاتر کار کنم یه دوره‌ای دوست دارم سینما، واقعا به حس و حالم بستگی داره، وقتی میرم یه تئاتر خوب میبینم واقعا دوست دارم تئاتر کار کنم. هردوتا، سینما و تئاتر را دوست دارم تو زندگیم باشن. او به کار بازیگری علاقه فراوانی دارد و می‌گوید:

من دوست دارم همه نقش‌ها را تجربه کنم، به نظرم دوست دارم نقش دختری که اعتیاد داره را بازی کنم، چون هیچ چیز از او نمی‌دونم. دوست دارم بدونم چیکار کنم، باید به چه شکل بازی کنم، دنبالش برم و فکر کنم. ترانه دلشاد همچنین به مطالعه هم علاقه‌مند است و کتاب‌های چارلز بوکوفسکی را دوست دارد.

کارنامه هنری

تلویزیون
سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۹۲
سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۹۲
سریال شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۹۲
سریال حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی

سینما و تله فیلم
تله فیلم سرزمین رزیتا ناهید در سال ۱۳۹۳
فیلم بهمن به کارگردانی مرتضی فرشباف در سال ۱۳۹۳
آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی در سال ۱۳۹۶

آدرس صفحه اینستاگرام جوانه دلشاد

به منظور دسترسی به صفحه اینستاگرام جوانه دلشاد، لینک زیر را دنبال کنید.

@javaneh.delshad_

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جوانه دلشاد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه