بیوگرافی علی فروتن

5 سال پیش
بیوگرافی علی فروتن
Rate this post

بیوگرافی علی فروتن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی فروتن متولد ۳ بهمن ۱۳۴۶ در اهواز، بازیگر است.

زندگینامه علی فروتن

بیوگرافی علی فروتن

زندگی شخصی

فارغ التحصیل رشته کارگردانی و بازیگری از مجتمع آموزشی سینما زیر نظر وزارت ارشاد می باشد دو فرزند دارد و به عمو فیتیله ای معروف است.

بروجرد و کلاس بازیگری

سال چهارم و پنجم مدرسه یکسال بخاطر شغل پدرش در بروجرد زندکی گردند و بعد از آن الباقی در تهران بودند، بعد از تحصیلات دوره های بازیگری حمیدر سمندریان را گذرانده است.

فعالیت هنری

بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ وقتی ۲۳ ساله بود با تئاتر شروع کرد و از سال ۷۳ نیز وارد عرصه تلویزیون و ژانر کودک و نوجوان شد.

گریمور و سایر عموها

آقای فروتن زمانی که بعنوان دستیار گریمور کار می کرد، محمد مسلمی و حمید گلی دیگر عموهای معروف فیتیله ای در تالار هنر با رامبد جوان برنامه اجرا می کردند.

بعد از کناره گیری رامبد جوان از گروه آقای مسلمی و گلی، فروتن بعنوان نقش مکمل دو نفر دیگر وارد گروه عمو فیتیله ها شد، این گروه سپس از سال ۸۲ وارد تلویزیون شدند.

توهین به تورک زبان ها

برنامه محبوب فیتیله جمعه ها روز تعطیله به شدت در بین مردم محبوب شده بود تا اینکه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ در یک دیالوگ عمدا یا سهوا توهین عجیبی به ملت تورک زبان انجام می شود.

ساعاتی بعد از انتشار و دست به دست شدن کلیپ موجی از اعتراضات شهرهای تورک نشین را در بر میگیرد که در نهایت این برنامه برای همیشه متوقف شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرشته

مهدکودک

علـی فروتن مدت های نیز خود مهدکودک داشت اما می گوید به لطف دوستان در بهزیستی این مهد جمع آوری شد.

علی فروتن و همسرش

آقای فروتن سالهاست ازدواج کرد و یک خانواده ۴ نفر دارد، این زوج صاحب یک دختر بنام فوژان متولد سال ۱۳۷۷ و یک پسر بنام آرتین متولد ۱۳۸۶ می باشند.

کودک درون

از دورانی که کار کودک نمی کردم

بچه ها را دوست داشتم و به خوبی با آنها ارتباط برقرار می کردم،

هنوز هم فکر می کنم کودک درونم زنده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علی فروتن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه