بیوگرافی چنینگ تیتوم

4 سال پیش
بیوگرافی چنینگ تیتوم
Rate this post

بیوگرافی چنینگ تیتوم به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

چنینگ تیتوم بازیگر مشهور و پر طرفدار آمریکایی می باشد که به سبب بازی در سری فیلم های استپ آپ به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کرد. تیتوم که بیشتر به خاطر ظاهر جذاب خود شناخته می شود، بارها در لیست مجلات مختلف به عنوان جذاب ترین مرد سال انتخاب شده است؛ همین عامل باعث شده تا تهیه کنندگان بسیاری برای نقش اول فیلم خود روی وی حساب باز کنند.

زندگینامه چنینگ تیتوم 

بیوگرافی چنینگ تیتوم

فعالیت هنری

بازی در آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو را نیز می توان یکی از مهم ترین افتخارات این بازیگر معرفی کرد. چنینگ درباره انتخاب شدن برای نقش مورد نظر در مورد فیلم «هشت نفرت انگیز» گفته بود: «وقتی تارانتینو پیشنهاد بازی در فیلمش را به من داد بی درنگ آن را پذیرفتم، چرا که می دانستم قرار است با چه فیلمساز بزرگی کار کنم.»

دوران کودکی و نوجوانی چنینگ تیتوم

چنینگ تیتوم در تاریخ ۲۶ آوریل ۱۹۸۰ در ایالت آلاباما آمریکا متولد شد. وی که به گفته ی خودش از همان ابتدا علاقه ی بسیار زیادی به بازیگری داشته است نقش های مختلفی را در تئاترهای دبیرستانی خود بازی کرده است. در همان دوران هم بوده که توانسته نظر بعضی از استعدادیاب های هالیوود را به سوی خودش جلب نماید.

پدر و مادرش در مورد او می گویند چنینگ از ابتدا بسیار پر جنب و جوش بوده و او در ورزش های مختلفی چون راگبی و دو و میدانی و هم چنین فوتبال ثبت نام کرده بود. وی در کنار کار بازیگری در تئاتر دبیرستان، ورزش را نیز به صورت حرفه ای دنبال می کرد و حتی در این بین موفق شد تا تیمی را به همراه دوستان خود تشکیل دهد و به همراه این تیم به مسابقات منطقه ای مختلف شرکت کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سام نوری

چنینگ به قول خودش چندان به درس خواندن علاقه ای نداشت و طولی نکشید که از کالج بیرون آمد و تحصیلات خود را نیمه کاره رها کرد. پس از بیرون آمدن از کالج به کارهایی چون کارگر ساختمانی و هم چنین فروشندگی روی آورد و به خاطر فیزیک بدنی خوبی که داشت در مدلینگ نیز به صورت آماتور مشغول به فعالیت شد. این کار آماتور تا زمانی ادامه داشت تا اینکه کمپانی «آرمانی» از تیتوم برای همکاری دعوت به عمل آورد. وی برخی از تبلیغات تلویزیونی کمپانی پپسی را نیز انجام داد تا خیلی زود در آمریکا شناخته شود.

آغاز فعالیت حرفه ای

فعالیت های تیتوم در عرصه مدلینگ و تبلیغات به خوبی پیش می رفت تا آن که وی متوجه شد، یکی از شبکه های تلویزیونی برای یک سریال مهم خود بازیگر استخدام می کند. وی که هم چون دوران دبیرستان آرزوی تبدیل شدن به یک ستاره ی سینما را در سر می پروراند، تصمیم گرفت تا در این تست بازیگری شرکت کند و بدین ترتیب توانست به یکی از بازیگران اصلی سریال CSI: Miami تبدیل شود. بازی او به قدری در این سریال خوب بود که بسیاری از فیلمسازان نسبت به فعالیتش واکنش های مثبت نشان دادند. سرانجام با کش و قوس های فراوان موفق شد در فیلم مربی کارتر در نقش یک بسکتبالیست نوجوان حاضر شود.

فیزیک بدنی جذابی که تیتوم داشت باعث شده بود تا در همان زمان کم، طرفداران بسیاری را پیدا کند. به همین دلیل نیز بود که وی برای بازی در فیلم تینیجری Step Up انتخاب شد و در این فیلم نقش تیلر گیج را بازی کرد. بازی در فیلم های تینیجری برای تیتوم محبوبیت فراوانی را به دست آورده بود؛ اما وی دوست داشت در فیلم هایی بازی کند که از نظر ارزش هنری در رده ی بالاتری قرار داشته باشند. با نگاهی به کارنامه ی هنری او می توان متوجه شد که این روند تغییر در فیلم های انتخابی، نقش مثبتی را در آینده ی وی بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مارگوت رابی
زندگی خصوصی چنینگ تیتوم

چنینگ تیتوم در سال ۲۰۰۶ درست زمانی که مشغول بازی در فیلم استپ آپ بود با جنا دیوان آشنا شد و سپس درسال ۲۰۰۹ در کلیسایی در شهر ملیبو در ایالت کالیفرنیا با او ازدواج کرد. رابطه ی این زوج هم سن و سال برای ۹ سال ادامه داشت تا آن که هر دو در حساب های اینستاگرام خویش اعلام کردند که قصد جدایی از یکدیگر را دارند، اما هم چنان می خواهند دوستانی خوب برای هم باشند. آن ها سرانجام در آوریل ۲۰۱۸ رسما از یکدیگر جدا شدند. حاصل ازدواج تیتوم با دیوان یک دختر به نام «اورلی» می باشد.

جوایز و افتخارات چنینگ تیتوم

چنینگ تیتوم بارها و در جشنواره های مختلف نامزد جوایز معتبری شده است که موفق شده جوایز تعدادی از این نامزدی ها را از آن خود کند. از جمله ۱۲ نامزدی در مراسم های MTV که یکی از مهم ترین جشنواره های فیلم و سریال آمریکا می باشد. وی هم چنین بارها از سوی انجمن تماشاگران نوجوان نامزد دریافت جوایز مختلفی شده است که در این بین نامزدی فیلم جامپ استریت را می توان مهم ترین این مجموعه جوایز دانست.

انتخاب به عنوان بازیگر محبوب از نظر مردم و هم چنین برگزیده شدن به عنوان جذاب ترین مرد سال از سوی مجله های مختلف از جمله مهم ترین افتخارات چنینگ تیتوم، این بازیگر و مدل مشهور هالیوودی است.

لیست فیلم های سینمایی و آثار چنینگ تیتوم

فیلم های سینمایی

مربی کارتر – ۲۰۰۵

خرابی – ۲۰۰۵

سوپرکراس – ۲۰۰۵

جنگ دنیاها – ۲۰۰۵

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ویلیام هولدن

استپ آپ – ۲۰۰۶

این دختر همان مرد است – ۲۰۰۶

راهنمایی برای تشخیص قدیس هایتان – ۲۰۰۶

تله – ۲۰۰۷

نزاع در سیاتل – ۲۰۰۷

استپ آپ ۲: خیابان ها – ۲۰۰۸

حد ضرر – ۲۰۰۸

جنگیدن – ۲۰۰۹

جی. آی. جو: ظهور کبرا – ۲۰۰۹

دشمنان ملت – ۲۰۰۹

جان عزیز – ۲۰۱۰

عقاب – ۲۰۱۱

پسر هیچ کس – ۱۰ ۲۰۱۱

سال – ۲۰۱۱

معضل – ۲۰۱۱

خیابان جامپ شماره ۲۱ – ۲۰۱۲

نیترو سیرک – ۲۰۱۲

مجیک مایک – ۲۰۱۲

عهد – ۲۰۱۲

بی استفاده – ۲۰۱۲

جی. آی.جو: تلافی – ۲۰۱۳

دان جان – ۲۰۱۳

سقوط کاخ سفید – ۲۰۱۳

عوارض جانبی – ۲۰۱۳

این پایان است – ۲۰۱۳

لگو – ۲۰۱۴

فاکس کچر – ۲۰۱۴

خیابان جامپ شماره ۲۲ – ۲۰۱۴

کتاب زندگی – ۲۰۱۴

صعود به مشتری – ۲۰۱۵

مایک جادویی – ۲۰۱۵

هشت نفرت انگیز – ۲۰۱۵

درود بر سزار – ۲۰۱۶

کینگزمن – ۲۰۱۷

لگو بتمن – ۲۰۱۷

لوگان خوش شانس – ۲۰۱۷

پا کوتاه – ۲۰۱۸

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی چنینگ تیتوم
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه