بیوگرافی سوفی ترنر

4 سال پیش
بیوگرافی سوفی ترنر
Rate this post

بیوگرافی سوفی ترنر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سوفی ترنر بازیگر انگلیسی می باشد که با بازی کردن در نقش «سانسا استارک» در سریال بازی تاج و تخت به شهرت بسیاری دست پیدا کرد. این سریال که پخش آن از سال ۲۰۱۱ شروع شد توانست عده ی زیادی از بازیگران نه چندان شناخته شده را به محبوبیت خاصی برساند. یکی از این بازیگرها نیز سوفی ترنر می باشد که پیش از بازی در این سریال یک بازیگر آماتور بود و در نقش چشمگیری حضور پیدا نکرده بود. اما سوفی با بازی خوبی که از خودش در بازی تاج و تخت نشان داد، ثابت کرد که می تواند یکی از بازیگران آینده دار بریتانیایی لقب بگیرد.

زندگینامه سوفی ترنر 

بیوگرافی سوفی ترنر

فعالیت هنری

سوفی ترنر در تاریخ ۲۱ فوریه ۱۹۹۶ در شمال همپتون و کشور انگلیس متولد شد. پدر او «اندرو ترنر» نام دارد که در یکی از کمپانی های توزیع پالت کار می کند و نام مادرش هم «سالی» است که معلم یک مهد کودک می باشد.

زمانی که سوفی تنها دو سال سن داشت خانواده او تصمیم گرفتند تا به چسترتون، وارویکشایر نقل مکان کنند. وی در یکی از مصاحبه های خود در مورد دوران کودکی اش گفته بود که این دوره را به آرامی و به شکل لذت بخشی پشت سر گذاشته است. وی همین طور یک سگ دست آموز داشته است که از این سگ در فصل اول سریال بازی تاج و تخت به عنوان یک گرگ شمالی استفاده شده بود.

آغاز فعالیت حرفه ای

سوفی ترنر را احتمالا می توانیم یکی از خوش شانس ترین بازیگران بریتانیایی تاریخ بنامیم چرا که وقتی تنها ۱۵ سال سن داشت برای بازی در سریال بازی تاج و تخت در نقش دختر «ند استارک» برگزیده شد و بدین ترتیب موفق گردید تا نخستین تجربه ی کاری خویش را در یک سریال بزرگ و در کنار بازیگرانی بزرگ تر پشت سر بگذارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تونی ریچاردسون

سوفی که بازی بسیار خوبی را از خودش در این سریال به نمایش گذاشته بود توانست منتقدین را راضی کند و هم چنین طرفداران بسیاری را هم به دست آورد. او هم چنین در سال ۲۰۱۲ و برای بازی در فصل نخست این سریال برنده جایزه بهترین هنرمند جوان برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در مجموعه های تلویزیونی شد.

سریال بازی تاج و تخت

احتمالا یکی از مهم ترین علت های موفقیت سریال بازی تاج و تخت را می توان به نحوه روایت داستان آن و هم چنین قهرمان پروری درست نسبت داد. هم چنین بازی خوب هنرمندان حاضر در این مجموعه باعث شده تا این سریال به یکی از پر بیننده ترین برنامه های شبکه های کابلی آمریکا تبدیل شود. هم اکنون این سریال معروف به طور میانگین برای هر قسمت خود بیش از ۱۰ میلیون بیننده دارد و در هفت فصلی که تاکنون از آن پخش شده است توانسته به موفقیت های بزرگی برسد. از جمله جایزه ی گلدن گلوبی که برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد دریافت کرده است.

در این میان سوفی ترنر با ایفای نقش در تمام فصل های سریال بازی تاج و تخت جزء معدود بازیگران این سریال بوده که تا به الان زنده مانده است؛ چرا که اگر از بینندگان این سریال باشید می دانید که نویسندگان فیلم تا به اینجا عده ی زیادی از بازیگران اصلی را قتل عام کرده اند! از سویی دیگر بازی بسیار خوب سوفی ترنر باعث شده که نویسندگان هر طوری که شده او را برای فصل های آینده فیلم حفظ کنند و بنابراین طرفداران این بازیگر بریتانیایی حالا حالاها می تواند از حضور او در این سریال لذت ببرند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یکتارینا جوزفا

سوفی ترنر که از زمان شروع پخش این سریال در نقش دختری ۱۵ ساله به نام سانسا حاضر شد تا به اینجا در سریال ماندگار بوده و توانسته جرج مارتین، نویسنده اصلی کتاب های تاج و تخت را متقاعد کند که شخصیتی خوب است و علاقه مندان زیادی نیز دارد.

سوفی ترنر

سوفی ترنر هم اکنون در آخرین فیلمی که از او پخش شده است در نقشی کاملا متفاوت حضور پیدا کرده است. «جسی» فیلمی است که محصول سال ۲۰۱۷ می باشد و در ژانر درام و ترسناک تولید شده و اریک انگلند آن را کارگردانی کرده است. سوفی ترنر با بازی متفاوتی که از خودش در این فیلم نشان داد ثابت کرد که توانایی ایفای نقش در هر فیلمی و با هر موضوعی را دارد و می تواند خودش را با هر فیلمنامه ای وفق دهد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که هنک، مردی تنها که در جنوب شهر در حال گذراندن زندگی تکراری خود است پس از این با نوجوانی مرموز با نام جسی مواجه می شود با مشکلاتی رو به رو می گردد و حال باید از شرایط پیچیده ای که در آن قرار گرفته است فرار کند. سوفی ترنر در این فیلم به عنوان بازیگر نقش اول زن حاضر شده است.

زندگی خصوصی سوفی ترنر

سوفی ترنر از جمله معدود بازیگران مشهوری است که سعی کرده ارتباط اندکی با دنیای بیرون داشته باشد و بدین وسیله تمرکز خود را بر روی زندگی مشترکش بگذارد. وی در سال ۲۰۱۶ با «جو جوناس» وارد رابطه ای عاشقانه شد و پس از آن در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۷ در صفحه رسمی اینستاگرام خود اعلام کرد که قصد ازدواج با جو جوناس را دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیروان خسروی

این انتخاب سوفی ترنر همگان را شوکه کرد چرا که بازیگران

بسیار کمی حاضر شده اند که در این سن پایین ازدواج کنند.

فیلم های سینمایی سوفی ترنر

یکی دیگر از من – در نقش فی دلسی در سال ۲۰۱۳

غیر مرگبار – در نقش هدر در سال ۲۰۱۵

مردان ایکس : آپوکالیپس – در نقش جین گری در سال ۲۰۱۶

تنها – در نقش پلوپه در سال ۲۰۱۷

مردان ایکس: دارک فینکس – در نقش جین گری

سریال های تلویزیونی

بازی تاج و تخت – در نقش سالسا استارک

داستان سیزدهم – در نقش ادلاین مارچ جوان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سوفی ترنر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه