بیوگرافی کامرون دیاز

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کامرون دیاز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کامرون دیاز یکی از بازیگران زن هالیوود است که طرفداران بسیار زیادی نیز در ایران دارد. کامرون دیاز به خاطر هنرنمایی در فیلم های زیادی توانسته به این میزان از محبوبیت دست پیدا کند. وی که به عنوان هنرپیشه و مدل شناخته شده است، از سال ۱۹۹۴ به حرفه بازیگری روی آورده است و پس از نقش آفرینی در فیلم «ماسک» توانست خود را به عنوان چهره معرفی نماید.

زندگینامه کامرون دیاز 

بیوگرافی کامرون دیاز

فعالیت هنری

نام کامل این هنرپیشه کامرون میشل دیاز (Cameron Michelle Diaz) می باشد. وی در تاریخ سی ام اوت سال ۱۹۷۲ میلادی به دنیا آمده است. کامرون دیاز در شهر کمپتون، ایالت کالیفرنیا در کشور آمریکا متولد شده است. خانواده وی از سمت پدر اصالتا کوبایی است و از سمت مادر نیز آلمانی، انگلیسی و چِروکی می باشد. وی یک خواهر بزرگتر به نام چیمن دیاز دارد. پدرش در ۱۵ آوریل سال ۲۰۰۸ میلادی به دلیل بیماری سینه پهلو جان خود را از دست داد.

پیش از به دنیا آمدن کامرون دیاز، پدر و مادرش تصور می کردند فرزندشان پسر است و به همین دلیل می خواستند اسم موناکم ال جنیو یا سباستین امیلیو را برای وی انتخاب کنند. کامرون را دوران کودکی به دلیل حالت لب ها و استایل بدنش، اسکلت صدا می زدند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که کامرون دیاز در دوران مدرسه با یکی از مشهورترین رپرهای حال حاضر به اسم اسنوپ داگ، همکلاسی بوده است.

آغاز فعالیت حرفه ای

کامرون دیاز در سن ۱۶ سالگی به صنعت مدلینگ روی آورد. استعداد درخشان او باعث شد در فعالیت های تبلیغاتی برای شرکت های بزرگی مانند کالوین کلین و کوکا کولا حضور داشته باشد. کامرون به واسطه موفقیت در این عرصه توانست در کشورهای استرالیا، مراکش، فرانسه و ژاپن نیز درخشش خود را ادامه دهد و زمانی که بیست و یک ساله شد به ایالات متحده بازگشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اسدالله شعبانی

کامرون دیاز برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ در یک فیلم سینمایی با جیم کری، کمدین معروف و مطرح هالیوود همبازی شد. این فیلم که «ماسک» نام داشت، توانست بیشترین تاثیر را در شروع دوران حرفه ای کامرون دیاز بگذارد. کامرون دیاز پس از هنرنمایی در این فیلم با درخواست های متعددی از فیلم سازهای برجسته هالیوود روبه رو شد.

کاراکتر استلا (Stella) در کارتون Winx club

جالب است بدانید که کاراکتر استلا (Stella) در کارتون Winx club، شبیه این هنرپیشه ساخته شده است. کامرون دیاز علاوه بر هنرپیشگی در فیلم های مختلف، در کارنامه هنری خود سابقه صد پیشگی نیز دارد. از معروف ترین آثاری که وی به عنوان صداپیشه در آن ها فعالیت کرده است می توان به سری فیلم های شرک اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این مانکن و هنرپیشه مطرح آمریکایی تاکنون یک بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب، بافتا و انجمن بازیگران نمایشی شده است.

زندگی شخصی کامرون دیاز

این هنرپیشه در سال ۲۰۰۳ به همراه جاستین تیمبرلیک وارد یک رابطه عاشقانه شد. پس از جدایی کامرون دیاز از جاستین تیمبرلیک، وی با یک بازیکن بیسبال به اسم الکس رودریگز وارد رابطه عاشقانه شد، ولی از سال ۲۰۱۵ تاکنون با بنجی مدن ازدواج کرده است.

نکته جالب درباره کامرون دیاز این است که در سال ۲۰۰۶ میلادی، وی عنوان زشت ترین امضا در بین ستارگان هالیوود را به خود اختصاص داده است. کامرون دیاز اعلام کرده صورت خود را تنها با آب معدنی فرانسوی به اسم Evian شست و شو می کند. سبک موسیقی مورد علاقه او راک و متال می باشد. همچنین لازم به ذکر است که خواننده های مورد علاقه وی نیز آیرون میدن، رت و آزی آزبورن هستند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوک ایوانز

کامرون دیاز از یک بیماری روانی به اسم تکنوفوب رنج می برد. وی درباره این بیماری این گونه می گوید که حتی نحوه روشن کردن یک کامپیوتر را نیز بلد نیست و یکی از عادت های جالب وی این است که عادت دارد درب آپارتمان خود را با آرنج باز کند!

لیست فیلم های سینمایی و آثار کامرون دیاز

کامرون دیاز تاکنون در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است که در این مطلب لیست فیلم های سینمایی که وی در آن ها ایفای نقش کرده، به همراه نقشی که بر عهده داشته را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

۱۹۹۴- ماسک – تینا کارلیل

۱۹۹۵- شام آخر – جودی

۱۹۹۶- او شماره یک است – هدر

۱۹۹۶- احساس مینه سوتا – فردی کلایتون

۱۹۹۶- آب سر بالا – ناتالی

۱۹۹۷- کلید های تولسا – ترادی

۱۹۹۷- عروسی بهترین دوست من – کیمبرلی والیس

۱۹۹۷- یک زندگی کمتر معمولی- سلین ناوایل

۱۹۹۸- ترس و نفرت در لاس وگاس – گوینده تلویزیون

۱۹۹۸- یه چیزی راجع به مری هست – ماری جنسون

۱۹۹۸- چیز های خیلی بد – لورا گارتی

۱۹۹۹- جان مالکوویچ بودن – لوت شوارتز

۱۹۹۹- هر یکشنبه کذایی – کریستینا پاگنیاچی

۲۰۰۰- چیزهایی که فقط با نگاه کردن می توانید به او بگویید – کارول فابر

۲۰۰۰- فرشتگان چارلی – ناتالی کوک

۲۰۰۱- سیرک نامرئی – فیت

۲۰۰۱- شرک – شاهزاده فیونا (صدا پیشه)

۲۰۰۱- آسمان وانیلی – جولی جیانی

۲۰۰۲- فکر شیرین – کریستینا والترز

۲۰۰۲- خانه پدر من – دختر

۲۰۰۲- گزارش اقلیت – زن داخل مترو

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هوتن شکیبا

۲۰۰۲- دار و دسته های نیویورکی – جنی اوردین

۲۰۰۳- شرک ۲ – شاهزاده فیونا (صدا پیشه)

۲۰۰۳- فرشتگان چارلی ۲: زدن به سیم آخر – ناتالی کوک

۲۰۰۴- شرک ۲ – شاهزاده فیونا (صدا پیشه)

۲۰۰۵- در موقعیت او – مگی فلر

۲۰۰۶- تعطیلات – آماندا وودز

۲۰۰۷- شرک ۳ – شاهزاده فیونا (صدا پیشه)

۲۰۰۷- تالار شرک (تلویزیونی) – شاهزاده فیونا

۲۰۰۸- چیزی که در وگاس رخ می‌دهد – جوی مکنلی فولر

۲۰۰۸- جعبه – نورما لوئیس

۲۰۰۹- نگهبان خواهر من – سارا فیتزگرالد

۲۰۱۰- شوالیه و روز – ژوئن هاونس

۲۰۱۰- شرک ۴ – شاهزاده فیونا (صدا پیشه)

۲۰۱۱- معلم بد – الیزابت هالسی

۲۰۱۲- وقتی حامله هستی باید منتظر چه چیزی باشی – ژولس

۲۰۱۲- گامبیت – پی جی پنزوسکی

۲۰۱۳- مشاور – مالکینا

۲۰۱۳- ناباوران – خودش

۲۰۱۴- زن دیگر – کارلی

۲۰۱۴- آنی – خانم هانینگان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کامرون دیاز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه