بیوگرافی سارا والیانی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سارا والیانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سارا والیانی بازیگر و متولد ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران است. وی تاکنون در سریال‌هایی از جمله دنگ و فنگ روزگار، خونه یکی، افسانه هزارپا و از سرنوشت حضور داشته است.

زندگینامه سارا والیانی 

بیوگرافی سارا والیانی

فعالیت هنری

او بازیگر و متولد ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در تهران است و علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه تئاتر هم فعالیت دارد.

شروع فعالیت هنری
سارا چند سالی است که وارد سینما و تلویزیون شده و تمرکز او، غالبا بر تئاتر است. او علی‌رغم تجربه‌ کمی که تاکنون داشته است، توانسته به یکی از بازیگران محبوب و مشهور تبدیل شود. وی اولین تجربه‌ی سینمایی خود را در فیلم رگ خواب، در سال ۱۳۹۴ کسب کرده و با ایفای نقش در سریال‌هایی مانند افسانه هزار پایان، بوف کور، دنگ و فنگ روزگار و خونه یکی و …. تلویزیون را نیز تجربه کرده است.

ازدواج و خانواده

این هنرمند متاهل است و همسرش محسن میرزاخانی نام دارد. محسن میرزاخانی نیز در عرصه سینما و هنر فعالیت دارد؛ او طراح صحنه و کارگردان است و در برخی نمایش‌ها نیز با سارا همبازی بوده است. این زوج هنرمند یک فرزند پسر به نام آبتین دارند.

سارا والیانی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش، برای پدربزرگ، پدر، همسر و پسرش نوشت:
مردان قدرتمند و تاثیرگذار زندگی‌ام…
پدر بزرگم، نازنیم روحتان شاد، بی نهایت از شما آموختم و‌دلتنگتان هستم
پدرم، پناهم، آرامشم، هر آنچه دارم از شماست …
همسرم، تکیه‌گاهم، همراهم، عشقم، بهترین رفیقم …
پسرم، نفسم، نازنیم، چراغ خانه‌ام …
خداوند را شاکرم که در مسیر زندگی کنارم بودید و از تک تک شما عزیزانم بی نهایت آموختم.
در پناه حق سلامت باشیم …

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لونه شرفیگ

سریال افسانه هزارپایان
افسانه هزارپایان یک کمدی فانتزی و طنز است که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی شهاب عباسی تولید و اجرا شده است. داستان این سریال، داستان زندگی خانواده‌ای است که به بهانه تهیه جهیزیه عروسی راهی سفر می‌شوند، اما با حمله راهزن‌ها به کاروان، مسیر زندگی آن‌ها تغییر می‌کند. سارا نیز یکی از کاراکتر‌های این سریال بوده است که در کنار بازیگرانی مانند عزت الله رمضانی فر، تورج نصر، عزت الله مهرآوران، مریم کاویانی، نسرین مقانلو و … ایفای نقش کرده است.

فیلم رگ خواب

رگ خواب فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمید نعمت‌الله و نویسندگی معصومه بیات است که در سال ۱۳۹۶ اکران شد. سارا در این فیلم با لیلا حاتمی، کوروش تهامی و … همبازی شده است.

سریال دنگ و فنگ روزگار
سریال ۳۰ قسمتی دنگ و فنگ روزگار به کارگردانی جواد مزدآبادی، یک مجموعه کمدی بود که سارا نیز در کنار هنرمندانی چون سیروس گرجستانی، مریم سعادت، زهرا داوودنژاد، مینا نوروزی، محمد نادری، پانته آ مهدی‌نیا و دیگر هنرمندان، ایفای نقش کرده است. داستان این مجموعه مربوط به دو دوست است که طی شراکتی دچار مشکلاتی می‌شوند و ناچار خواهند شد سال‌ها این مشکل را پنهان کنند و همین پنهان‌کاری باعث اتفاقات طنز در این مجموعه می‌شود.

سریال از سرنوشت
این سریال ۵۰ قسمتی که قرار است از شبکه دو پخش شود، نویسندگی محمد محمود سلطانی و کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در حال ساخت است که سارا در کنار مریم کاظمی، دارا حیایی، علیرضا آرا، بهزاد داوری و … نیز به ایفای نقش پرداخته است. داستان این مجموعه، زندگی دو کودک پرورشگاهی از دوران کودکی تا نوجوانی همراه با فراز و نشیب‌های بسیار است که برای رسیدن به هدف‌ها و آرزوهای خود تلاش می‌کنند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رعنا منصور

فعالیت‌های هنری
فیلم‌های سینمایی
۱۳۹۶؛ رگ خواب به کارگردانی حمید نعمت‌الله
۱۳۹۵؛ بوف کور به کارگردانی احمدرضا معتمدی
۱۳۹۵؛ راه رفتن روی سیم به کارگردانی احمدرضا معتمدی

سریال‌های تلویزیونی
سریال از سرنوشت
سریال دنگ و فنگ روزگار
سریال خونه یکی
سریال افسانه هزار پایان به کارگردانی شهاب عباسی؛ پخش از شبکه نسیم

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سارا والیانی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه