بیوگرافی جسیکا آلبا

4 سال پیش
بیوگرافی جسیکا آلبا
Rate this post

بیوگرافی جسیکا آلبا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

در زندگی نامه جسیکا آلبا اینگونه آمده است که : جسیکا ماریا آلبا در ۲۸ آوریل سال ۱۹۸۱ در شهر پامانا در ایالت کالیفرنیا متولد شد. جسیکا آلبا یکی از بهترین هنرپیشه های سینما و تلویزیون هالیوود است. جسیکا بازی در تلویزیون را در ۱۳ سالگی و در فیلم “Camp Nowhere” و “دنیای مرموز الکس مک” آغاز نمود. در سال ۱۹۹۴ آلبا هنر بازیگری خود را در سریال تلویزیونی “فرشته تاریکی” به همگان نشان داد. او بعدها در فیلم‌ های مختلفی ظاهر شد.

زندگینامه جسیکا آلبا 

بیوگرافی جسیکا آلبا

فعالیت هنری

“عسل” ۲۰۰۳، “شهر گناه” ۲۰۰۵، “چهار شگفت انگیز” ۲۰۰۵، “در میان آسمان” ۲۰۰۵″، “چهار شگفت انگیز ۲” و “موفق باشی عزیزم” که هر دو در سال ۲۰۰۷ ساخته شدند.

جسیکا آلبا به طور پیاپی در نظرسنجی‌ های “ماکسیم” در لیست ۱۰۰ نفر از جذاب‌ ترین‌ های دنیا قرار داشته است. جسیکا جوایز زیادی را برای بازی‌ های منحصر به فرد خود دریافت نموده است، از جمله “جایزه نوجوانان” و “جایزه بهترین بازیگری ” در تلویزیون به خاطر بازی در سری فیلم‌ های “فرشته تاریکی” همچنین در این فیلم مورد انتقاد بسیاری از مردم و منتقدین قرار گرفت، اما جسیکا آلبا با کاندید شدن برای جوایز بی‌ شماری این انتقاد‌ها را از بین برد.

زندگی شخصی جسیکا آلبا

جسیکا آلبا در “پامانا” ایالت کالیفرنیا بدنیا آمد. مادر او از کانادایی‌ های دو رگه سوئدی و فرانسوی بود. پدر جسیکا نیز یک آمریکایی- مکزیکی بود. هر دو آنها از طرف پدری متعلق به آمریکا و ایالت کالیفرنیا بودند. جسیکا یک برادر جوان‌ تر از خود نیز به نام “جاشا” دارد. حرفه پدرش آنها را ناگزیر میکرد که به شهرهای مختلفی سفر کنند و زمانیکه جسیکا ۹ سال داشت در کالیفرنیا ساکن شدند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رشید وطن‌دوست

جسیکا علاقه خود را به بازیگری در زمانی که فقط ۵ سال داشت کشف کرد. در سال ۱۹۹۲، زمانیکه ۱۱ سال داشت مادرش را متقاعد نمود تا وی را برای شرکت در امتحانات بازیگری به “بورلی هیلز” ببرد. جسیکا آلبا در این رقابت‌ ها برنده جایزه هزار دلاری شد، و اولین درس بازیگری را آموخت. اولین کار بازیگری وی یک نقش کوتاه در “Camp Nowhere” بود. ابتدا برای این فیلم یک نقش کوتاه دو هفته ای در نظر گرفته شده بود ولی وقتیکه هنرپیشه نقش اول فیلم دچار حادثه ای شد و از بازی کناره گیری کرد او را برای این نقش در نظر گرفتند.

جسیکا آلبا همچنین در دو آگهی بازرگانی تجاری برای دو کشور مختلف ظاهر شد. بعد از آن جسیکا در نقش‌ های کوتاه در سری فیلم‌ های کمدی ظاهر شد. بعد از این دوران او نقش “مایا” را در اولین سری فیلم “فلیپر” پذیرفت. تحت سرپرستی مادر دلسوزش جسیکا قبل از اینکه راه رفتن را بیاموزد شنا کردن را آموخت، و تبدیل به یک شناگر و غریق نجات بسیار ماهر شد، مهارت‌ هایی که می‌ توانست بوسیله آنها خود را به نمایش بگذارد،‌ اتفاقی که در فیلم “استرالیا” برایش افتاد.

فیلمهای جسیکا آلبا

در سال ۱۹۹۸، سری اول فیلم ” استیون بوچو” تولید شد و جسیکا آلبا در این فیلم نقش “ملیسا‌هانر” ‌را پذیرفت، همچنین در همان سال او نقش‌ های دیگری را نیز در بورلی هیلز ایفا میکرد. فیلم‌ هایی چون بورلی هیلز ۹۰۲۱۰ و نقش “لایا” در یک قسمت از “قایق عشق: موج بعدی”‌. در سال ۱۹۹۹، او در فیلم کمدی “Randy Quaid” بازی کرد. بعد از اینکه جسیکا آلبا از دبیرستان فارغ التحصیل شد، شروع به خواندن درس بازیگری با “ویلیام مکی” و همسر وی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی استیسی کیچ

در سال ۱۹۹۹ زمانیکه در گروه درو باریمور وارد شد و در فیلم کمدی “Kissed NeverBeen” بازی کرد گامی مهم در راه ستاره شدن گذاشت. همچنین نقش اصلی بازیگر زن را در فیلم “Idle Hands”‌ ایفا کرد و به خوبی از عهده این کار برآمد.

بزرگ ترین اقبال زمانی به وی روی آورد که “جیمز کامرون”‌ او را از میان ۱۲۰۰ نفر کاندید برای بازی در سریال تلویزیونی “فرشته تاریکی” برگزید. در این سریال جسیکا آلبا به خوبی درخشید و در سال ۲۰۰۲، توانست کاندیدای جایزه “گلدن گلوب” شود. جسیکا بعدها فاش کرد که او زمانیکه در حال بازی در فرشته تاریکی بوده، از ناراحتی گوارشی رنج می‌ برده است.

قابل توجه ترین نقش‌ های جسیکا شامل نقش یک طراح رقص در فیلم “عسل” یک رقاص به نام “نانسی کالاهان” را در “شهر گناه” و همچنین نقش “مارول کامیکز” ، “زن نامرئی” در چهار شگفت انگیز نقشی که برای مدت زمانی طولانی در اذهان باقی می‌ ماند،‌ بوده است. او بعدها در فیلم‌ های “نتیجه” “در آسمان نیلگون” و “موفق باشی عزیزم” به ایفای نقش پرداخت. جسیکا مجری برنامه جوایز MTV سال ۲۰۰۶ بود و نقدهایی نیز برای فیلم‌ های”کینگ کنگ”، “ماموریت‌ های ناممکن ۳” و بلاخره “رمز داوینچی” نوشته است.

شهرت جسیکا آلبا

جسیکا آلبا اولین فیلم سینمایی ترسناک خود را در سال ۲۰۰۸

با ایفای نقش سیدنی ولز در فیلم ” چشم ” ( به انگلیسی :

The Eye ) که بازسازی یک فیلم ژاپنی بود، انجام داد و بازتاب

فراوانی داشت. او در سال ۲۰۰۷ به وسیله مجله FHM عنوان ”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ریدلی اسکات

جذاب ترین زن جهان ” را از آن خود کرد. همچنین در مجله پلی،

بوی یکی از ۲۵ ستاره مشهور سال ۲۰۰۷ شد. اما از آنجا که

او اجازه پخش عکس خود را به این مجله نداده بود از آن شکایت

کرد و مدیر آن با کمک به موسسات خیریه که آلبا از آنها حمایت

میکند باعث شد جسیکا از شکایت خود صرف نظر کند. او در سال

۲۰۰۳ با ایفای نقش یک رقاص در فیلم سینمایی هانی ( Honey ) بازی کرد.

همسر وی “کش وارن” است که در سال ۲۰۰۸ با هم ازدواج کردند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جسیکا آلبا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه