بيوگرافی گلوریا هاردی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام گلوریا هاردی
1/5 - (1 امتیاز)

بيوگرافی گلوریا هاردی همراه با جزئيات و حاشيه ها و عکس ها و تصاوير اينستاگرام

گلوریا هاردی متولد بوردوی فرانسه، بازیگر است.

زندگينامه گلوریا هاردی

بيوگرافی گلوریا هاردی

وی از مادری ایرانی و پدر فرانسوی است، در پاریس و سوئیس بزرگ شده است، فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی، سینما و هنر است از فرانسه میباشد.

حاشيه ها

از خوانندگی تا بازیگری
او می گوید: من موزیسین هستم رشته اصلی ام موسیقی است و در فرانسه خواننده بودم اما همیشه به بازیگری هم علاقه داشتم. من فکر می کنم وقتی در کار موسیقی هستی، یک جور بازیگری هم باید بلد باشی که بتوانی خوب اجرا کنی. من توی پاریس مدت کوتاهی چندتا کلاس بازیگری رفته بودم. همانجا علاقه من به بازیگری شروع شد.

ازدواج با ساعد سهیلی
او می گوید: با ساعد سهیلی وقتی به خاطر جشنواره فیلم به پاریس فرانسه آمده بود، آشنا شدم و بعد عاشق شدیم و ازدواج كردیم ما نمی‌خواستیم شلوغ كرده و خبر ازدواج‌ مان را پخش كنیم. فكر هم نمی‌كردیم این خبر برای مردم خیلی مهم باشد اما بعد از پخش سریال، ازدواج من و ساعد سهیلی برای مردم مهم شد و دوست داشتند ما را با هم ببینند. ما هم عكس دونفره‌ مان را رسانه‌ ای كردیم.

کلاس بازیگری در ایران
او می گوید: یک سال و خرده ای قبل از « سریال کیمیا» شروع کرده بودم و می رفتم کلاس بازیگری آزیتا حاجیان. چون خانم حاجیان توی سریال «کیمیا» بازی کرده بود، خبر داشت که آنها دنبال یک بازیگر برای نقش دختر خارجی می گردند. بعد به من پیشنهاد داد. من هم تست دادم و قبول شدم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ابیگیل برسلین

ایران – فرانسه
او می گوید: از اینكه در ایران زندگی می‌ كنم راضی هستم و ایران را دوست دارم. هم ایران خانه من است و هم فرانسه؛ هر دو وطن من هستند. اگر روزی تیم ملی ایران و تیم ملی فرانسه بازی كنند، من دوست دارم بازی مساوی شود. اگر در ایران بازی را تماشا كنم، طرفدار فرانسه می‌شوم و اگر در فرانسه بازی را ببینم، طرفدار ایران خواهم بود.

فعاليت های هنری گلوریا هاردی

سریال
کیمیا

عکس ها و تصاوير اينستاگرامی بيوگرافی گلوریا هاردی
1/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه