بیوگرافی دواین جانسون

4 سال پیش
بیوگرافی دواین جانسون
Rate this post

بیوگرافی دواین جانسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

در زندگی نامه دواین جانسون اینگونه آمده است که : دواین جانسون در ۲ می سال ۱۹۷۲ در شهر هاوارد واقع در ایالت کالیفرنیا متولد شد. دواین در دوران کودکی به علت اینکه پدرش یک کشتی کج کار حرفه ای بود و می بایست به نقاط مختلف کشور سفر میکرد، سفرهای زیادی را به نقاط مختلف کشور تجربه نمود و از نزدیک با دنیای کشتی گیران آشنا گردید. بدن ورزیده دواین در دوران نوجوانی سبب این گردید تا او ورزش راگبی را دنبال کرده و حتی کمک هزینه تحصیلی نیز از دانشگاه میامی دریافت کند.

زندگینامه دواین جانسون 

بیوگرافی دواین جانسون

فعالیت هنری

دواین جانسون با این کمک هزینه خیلی زود توانست خودش را در لیگ معتبر راگبی مطرح نماید اما مصدومیت های متعدد، رفته رفته سبب شد تا دواین از دنیای راگبی فاصله بگیرد و اینبار به سراغ حرفه پدرش، یعنی کشتی کج برود. شروع دواین به دنیای کشتی کج نیز به مانند دنیای راگبی، با موفقیت های زیادی همراه شد. دواین جانسون توانست در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از محبوب ترین ورزشکاران این رشته شود و نام مستعار ” صخره ” ( The Rock) را برای خودش انتخاب کند.

محبوبیت روزافزون دواین جانسون در دنیای کشتی کج سبب گردید تا وی در سال ۲۰۰۱ برای حضور در فیلم “بازگشت مومیایی” دعوت به همکاری شود و او نیز مشتاقانه این حضور را پذیرفت و بطور رسمی وارد عرصه سینما گردید. موفقیت جانسون در نقش کوتاهش در فیلم “بازگشت مومیایی” سبب گردید تا تهیه کنندگان در سال ۲۰۰۲ فیلمی با عنوان “عقرب شاه” را بسازند که دواین جانسون اینبار در نقش اصلی آن حضور پیدا کرد. دواین جانسون حالا پس از بیش از یک دهه حضور در عرصه سینما به بازیگر قابل اعتمادی برای تماشاگران تبدیل شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ذوالفقار عسگری‌ پور (عسگریان)
نکاتی که شاید درباره دواین جانسون ( راک ) ندانید :

دختر دواین جانسون، سیمونه آلکساندرا جانسون نام دارد که در سال ۲۰۰۱ به دنیا آمده.

همسر دواین او را اولین بار زمانی که ۲۲ ساله بود، ملاقات کرد.

با اینکه سالها بود با همسر سابقش دنی گارسیا رابطه داشت، اما فقط در مدت زمان کوتاهی قبل از ازدواجشان، با خانواده دنی ملاقات نمود.

دواین جانسون یک روز بعد از تولد ۲۵ سالگی اش ازدواج نمود.

دریافت مبلغ ۵.۵ میلیون دلار دستمزد بابت حضور در فیلم “عقرب شاه” ، در کتابهای رکورد گینس به عنوان بالاترین دستمزد برای اولین حضور محسوب میشود.

امتیاز اسم ” صخره – The Rock ” را بطور کامل به نام خود ثبت نمود. این نام قبلاً در اختیار WWE قرار داشت.

دواین جانسون رگی آفریقایی، کانادایی و سامونی دارد.

پدرش راکی جانسون و مادرش آتا جانسون نام دارند.

یکی از دوستان صمیمی دواین جانسون، ماکیل کلارک دونکان است.

پسرخاله اش به نام تانوی ریید ، بدلکار اغلب فیلمهایش می باشد.

به خاطر بازی در فیلم “Doom” کاندید دریافت زرشک طلایی بدترین بازیگر شده است.

تا سال ۲۰۰۸، تنها دو فیلم از دواین جانسون با نام های “Doom” و “Southland Tales” با درجه نمایشی R ( افراد بالای ۱۷ سال حق تماشای فیلم را دارند ) اکران شده بود. تمام فیلم های دیگر وی با درجه نمایش PG-13 ( افراد بالای ۱۳ سال اجازه نمایش فیلم را دارند ) اکران شده بودند.

قرار بود نقش ویلی ونکا در فیلم “چارلی و کارخانه شکلات سازی” را به دواین جانسون بدهند!

در یک مصاحبه گفته بود که دیگر دوست ندارد کسی او را “صخره ” صدا کند چراکه دواین جانسون دیگر در دنیای کشتی کج نیست و الان یک بازیگر می باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرمین رحیمیان

نه تنها پدر دواین در ورزش کشتی کج حضور داشت، بلکه پدربزرگش، ۳ تن از عموهایش و ۶ نفر از فامیل های نزدیکش نیز کشتی کج کار می باشند!

دواین از عنکبوت می ترسد!

اعتقاد دارد که « Doom » یک اقتباس کاملاً شکست خورده بود

و طرفداران بازی مذکور، با دیدن فیلم آسیب زیادی دیدند.

دواین جانسون گهگاهی مقاله هم می نویسد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دواین جانسون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه