بیوگرافی مینا باشران

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مینا باشران به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مینا باشران (اکمینا باشران) در سال ۱۹۹۰ به دنیا آمد و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت امور اقتصادی از دانشگاه لس‌آنجلس امریکا است. او فرزند حسین باشران یکی از سرمایه داران مقیم ترکیه است و مدیریت هلدینگ باشران را بر عهده دارد. مینا باشران در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ به علت سقوط هواپیمای شخصی اش درگذشت.

زندگینامه مینا باشران 

بیوگرافی مینا باشران

زندگی شخصی

مینا باشران (اکمینا باشران) فرزند حسین باشران یکی از ثروتمندان ایرانی مقیم کشور ترکیه است. او در سال ۱۹۹۰ به دنیا آمد. وی اهداف بلند پروازانه ای در ذهن داشت و با توجه به استعدادش، توانست نظر پدرش را به خود جلب کند و عضو هیئت‌مدیره هلدینگ باشران شد. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت امور اقتصادی از دانشگاه لس‌آنجلس امریکا است.

حسین باشران در ترابزن به دنیا آمده است و به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره شرکت بازرگانی یاتیریم که در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کند، خدمت می‌کند. حسین باشران ازدواج‌کرده و دو فرزند دارد.

هلدینگ باشران
هلدینگ باشران که از طریق گذراندن پروژه‌های موفق در بخش‌های مختلف رشد کرده و در ۲۵ ساله اخیر سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام داده است. این هلدینگ توسط حسین باشران و دخترش مینا باشران مدیریت می‌شود و آن‌ها نسل سوم خانواده هستند که مدیریت آن را بر عهده‌دارند.

این شرکت در ابتدا درزمینهٔ فرآوری و تولید آجیل فعالیت خود را شروع کرد و اکنون فعالیت‌های آن گسترده شده و درزمینهٔ هایی مختلف همانند قایقرانی، ساخت‌وساز، گردشگری، حمل‌ونقل هوایی، سیمان و انرژی و تولید مواد غذایی فعالیت میکند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرتور پن
بیوگرافی مینا باشران

پروژه برج مینا در استانبول
مینا باشران که یکی از مدیران این پروژه است می‌گوید که این مجتمع بزرگ در محله Fikirtepe استانبول ساخت‌وساز می‌شود و قیمت و هزینه آن بالغ بر یک میلیارد دلار است و در مساحتی از ۶ تا ۹ هزار متر مربع متغیر است. نام این برج‌ها از نام خودش الهام گرفته‌شده است.

مدیریت اجرایی هلدینگ باشران
مینا باشران یکی از مدیران اجرایی جوان هلدینگ باشران است که درزمینهٔ غذا، امور مالی، انرژی، گردشگری، ساخت‌وساز و قایقرانی فعالیت می‌کند و دارای گردش مالی ۱٫۳ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۳ است. این شرکت در سال ۱۹۳۰ در ترابزون ترکیه فعالیت خود را شروع کرد و به لطف مدیریت حرفه ای آن امروزه یکی از موفق ترین شرکت های ترکیه میباشد. مینا باشران با توجه به اینکه در زمینه مدیریت امور اقتصادی تحصیل کرده است و در ابتدای فعالیت خود موفق بوده است قصد داشت که شرکت پدر را به یک برند جهانی تبدیل کند. پدرش یکی از حامیان او در مدیریت است.

حادثه سقوط جت شخصی

در ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۶ جت شخصی که متعلق به مینا باشران بود در کوه‌های چهارمحال و بختیاری سقوط کرد.

مینا باشران که با ۶ دوست خود سوار بر جت شخصی بود که در آسمان ایران دچار سرنوشت تلخی شد. در اثر این حادثه همه سرنشینان هواپیمای ترکیه‌ای جان‌باخته‌اند، دو خلبان زن، یک خدمه پرواز و ۸ مسافر در حادثه سقوط هواپیما جان خود را ازدست‌داده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور: تمام اجساد تکه‌تکه و سوخته‌اند. برای تشخیص هویت به آزمایش دی‌ان‌ای نیاز است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لیو شریبر

اینستاگرام مینا باشران
در مطلب بالا بیوگرافی مینا باشران را خواندید. پس از حادثه سقوط جت شخصی وی که منجر به فوت او شد حساب اینستاگرام وی به خواسته خانواده وی برای جلوگیری از سوء استفاده‌ی تصاویر شخصی‌اش بسته شد و به حالت خصوصی درآمد.

minabasaran@

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مینا باشران
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه