بیوگرافی چارلی هونام

4 سال پیش
بیوگرافی چارلی هونام
4.1/5 - (36 امتیاز)

بیوگرافی چارلی هونام به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

چارلی هونام در سال ۱۹۸۰ در نیوکاسل انگلستان متولد شد. وی پس از جدایی پدر و ماردش و متعاقباً ازدواج مجدد مادرش در سن ۱۲ سالگی به روستای ملمربای واقع در کامبریا مهاجرت کردند و بعدها نیز وارد کالج کامبریا شد و رشته نظریه و تاریخچه فیلم با گرایش بازیگری فارغ التحصیل شد.

زندگینامه چارلی هونام 

بیوگرافی چارلی هونام

فعالیت هنری

وی نخستین بار بطور اتفاقی زمانی که برای خریدن کفش به فروشگاهی رفته بود، توسط مدیر تولید یک نمایش دیده و برای بازی در سه قسمت از این نمایش انتخاب شد و پس از آن در ۱۸ سالگی موفق شد تا در فیلم تلویزیونی « احمق تر از مردم » نقشی را ایفا کند که مورد توجه واقع شد. وی بعدها به آمریکا رفت و با بازی در سریال « آمریکایی های جوان » نخستین نقش آفرینی اش را در هالیوود تجربه کرد.

او بین سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ در سریالها و نقش های فرعی فراوانی حضور یافت. از جمله بازی در فیلمهای « کوهستان سرد » و « فرزندان بشر » که به تجربه بازیگری او افزود اما فیلم « حاشیه اقیانوس آرام » به کارگردانی گیلرمو دل تورو در سال ۲۰۱۳ بود که او را به شهرت فراوان رساند. اثر پرفروشی که هونام نقش اصلی آن را ایفا می کرد و موفقیت این فیلم سبب شد تا او بعدها بازیگر نقش های اصلی فیلمهای پرهزینه ای از جمله « شاه آرتور » شود.

چارلی هونام : Charlie Hunnam

تاریخ تولد : ۱۰ آپریل ۱۹۸۰در نیوکاسل ، انگلستان

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هانی صالحی

مهمترین افتخارات : –

نکاتی که احتمالا درباره « چارلی هونام » نمی دانید :

همسر سابقش کاترین تاون بود که یک بازیگر بازنشسته است. آنها در جریان تست بازیگری فیلم « Dawson’s Creek » آشنا شده بودند و چند هفته بعد هم ازدواج کردند.

با همبازی هایش شامل جیمی بل، آن هاتاوی و رامولا گارای در فیلم « Nicholas Nickleby » رابطه بسیار صمیمی دارد.

برای بازی در نقش آناکین اسکای واکر در فیلم « Star Wars: Episode II – Attack of the Clones » تست بازیگری داده بود اما رد شد.

برای بازی در فیلم « ثور » تست بازیگری داده بود که در اینجا هم رد شد!

برای بازی در فیلم « Fifty Shades of Grey » انتخاب شده بود اما سه هفته مانده به آغاز فیلمبرداری به دلایل شخصی از بازی در این فیلم انصراف داد.

جیسون سیگل در هنگام نوشتن فیلمنامه « فراموش کردن سارا مارشال » برای نقش آلدوس او را مد نظر داشت اما هونام این نقش را رد کرد چراکه معتقد بود این نقش مناسب او نیست. راسل برند جایگزین او شد.

دچار بیماری « خوانش پریشی » است.

در حال حاضر شریک زندگی اش مورگانا مک نلیس است که یک طراح لباس و جواهرات است. آنها در کالیفرنیا زندگی می کنند و در مزرعه شان ۲ الاغ و ۳۰ جوجه دارند و کشاورزی انجام می دهند.

هونام در هیچ شبکه اجتماعی فعالیت نمی کند.

وی همچین مبتلا به بیماری ترس از میکروب می باشد و از این جهت از بازی کردن در صحنه های عاطفی در فیلمها به شدت تنفر دارد!

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لورا فریزر

مهمترین آثار چارلی هونام :

Cold Mountain

Children of Men

Pacific Rim

Sons of Anarchy

Crimson Peak

The Lost City of Z

King Arthur: Legend of the Sword

Papillon

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی چارلی هونام
4.1/5 - (36 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه