بیوگرافی کری کوون

5 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی کری کوون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کری کون (انگلیسی: Carrie Coon؛ زادهٔ ۲۴ ژانویهٔ ۱۹۸۱) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۶ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه کری کوون 

بیوگرافی کری کوون

فعالیت هنری

کری کون بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۹ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار کری کون می‌توان به بازیگری در سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰، فیلم Gone Girl و فیلم پست اشاره کرد.

کری کون در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم کری کون در این سال، بازیگری در سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰ به کارگردانی Colin Bucksey، Adam Arkin، Noah Hawley، Mike Barker، Adam Bernstein، Keith Gordon، Matt Shakman، Scott Winant، Michael Uppendahl، Randall Einhorn، Jeffrey Reiner و Dearbhla Walsh و فیلم Gone Girl به کارگردانی دیوید فینچر محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کری کون بازی در سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰ بوده است. کری کون سال ۱۳۹۳ در ۳۴ سالگی در سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با Colin Bucksey همکاری داشته است. کری کون توانست با بازی در سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر بیلی باب تورنتون، مارتین فریمن، Allison Tolman و کالین هنکس بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی منیژه حکمت

کری کون علاوه‌بر سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰، سال ۱۳۹۳ در ۳۴ سالگی در فیلم Gone Girl نیز بازی کرده است. کری کون این‌بار با دیوید فینچر یعنی کارگردان فیلم Gone Girl و هنرمندانی چون بن افلک، رزاموند پایک، نیل پاتریک هریس و تایلر پری همکاری داشت.

تجربه کار با بزرگان

در این سال‌ها کری کون با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مایکل استلبرگ با ۲ مرتبه، اسکات مک نایری با ۲ مرتبه، جسی پلمونس با ۲ مرتبه و Bob Odenkirk با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با کری کون داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی کری کون آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. کری کون را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۰% آثار وی سینمایی و ۲۰% آثارش تلویزیونی است. در واقع کری کون از مجموع ۵ اثری که در کارنامه دارد، در ۴ اثر در سینما با نام‌های فیلم پست، فیلم The Keeping Hours، فیلم Strange Weather و فیلم Gone Girl به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰ بازی کرده است.

در مجموع در کارنامه ۳۷ ساله و بیوگرافی کری کون آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی کری کون و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار کری کون در منظوم سر بزنید. همه ۵ اثر مهم کری کون در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی مهتاب نصیرپور
آثار بزرگ

امتیازی که هر یک از آثار کری کون در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر کری کون در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی کری کون درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی کری کون بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰ محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی کری کون کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم The Keeping Hours محسوب می‌شود.

اگر در مورد بیوگرافی کری کون نکات بیشتری می‌دانید حتما برای

ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران کری کون کرده باشید.

مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی کری کون، آثار کری کون،

جوایز کری کون، همکاران کری کون، گالری عکس کری کون، قد کری کون،

وزن کری کون، رنگ چشم کری کون، وضعیت تأهل و همسر کری کون،

فرزندان کری کون، حواشی کری کون و کودکی کری کون می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

کری کون از بازیگران جویای نام است و آینده‌ی درخشانی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون دارد.

ناگفته نماند که کری کون به عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی نیز بی‌تفاوت نیست

و به این بخش علاقمند هست. فیلم پست و سال ۱۳۹۶ پایان فعالیت‌های کری کون نیست،

کارشناسان معتقد هستند بازیگری کری کون پخته‌تر می‌شود

و به‌زودی او را با بازی‌های درخشان‌تری در عرصه سینما و تلویزیون خواهیم دید.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کری کوون
5/5 - (1 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • حامد
    2 سال پیش

    ایشون فصل سوم فارگو در نقش افسر پلیس بود نه فصل یک