بیوگرافی لیلی جیمز

4 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی لیلی جیمز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لیلی کلویی ننت تامسون (به انگلیسی: Lily Chloe Ninette Thomson؛ متولد ۵ آوریل ۱۹۸۹)؛ که با نام هنری لیلی جیمز شناخته می شود؛ بازیگر انگلیسی است.

زندگینامه لیلی جیمز

بیوگرافی لیلی جیمز

فعالیت هنری

جیمز در دانشکده هنر و موسیقی گیلد هال در لندن تحصیل کرده است. وی فعالیت هنری خود را از تلویزیون و بازی در سریال فقط ویلیام آغاز کرد. اولین موفقیت جدی جیمز با حضور در نقش مکمل سریال تحسین شده دانتون ابی رقم خورد اما فیلمی که او را به شهرت جهانی رساند؛ بازی در نقش اصلی فیلم سیندرلا بود. فیلم و بازی او در نقش سیندرلا مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. همچنین این فیلم بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

بعد از موفقیت فیلم سیندرلا؛ جیمز دوباره به قاب تلویزیون بازگشت و در سریال جنگ و صلح به ایفای نقش پرداخت. او در این سریال در نقش ناتاشا روستووا ظاهر شد. در سال ۲۰۱۷؛ در دو فیلم بیبی راننده و تاریک‌ترین لحظات بازی کرد که هردو فیلم با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران همراه شدند. در سال ۲۰۱۸؛ جیمز در آثاری همچون ببخشید مزاحم شما شدم و ماما میا! دوباره شروع کنیم ظاهر شد. در سال ۲۰۱۹ نیز؛ او در فیلم دیروز ایفا نقش کرد.

زندگی شخصی

جیمز در ۵ آوریل ۱۹۸۹ در شهرک ایشر(شهرستان تشریفاتی ساری) کشور انگلستان به دنیا آمد. مادر او هنرپیشه و پدر او موسیقی‌دان است. او یک برادر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. مادربزرگ او هلن هورتون، هنرپیشه آمریکایی‌ بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرش قنادی

پدر او، «جیمز تامسون» بر اثر سرطان، در سال ۲۰۱۸ درگذشت؛ لیلی تامسون نام هنری خود را متاثر از نام پدرش لیلی جیمز معرفی کرد.

تاریخ تولد: ۵ آوریل ۱۹۸۹ (سن ۳۰ سال)، ایشر، بریتانیا
قد: ۱٫۷ متر
ملیت: بریتانیایی
جوایز: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین گروه بازیگری در سریال درام، Glamour Award for NEXT Breakthrough
والدین: جیمی تامسن، نینت تامسن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لیلی جیمز
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه