بیوگرافی جوئل ادگرتون

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جوئل ادگرتون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جوئل ادگرتون در سال ۱۹۷۴ در شهر بلک تاون واقع در استرالیا به دنیا آمد. وی پس از گذراندن تحصیلات پایه ای، در سال ۱۹۹۴ به مدرسه نمایش ” نپین ” پیوست و توانست در سالهای پیش روی در نمایش های متعددی به روی صحنه برود. پس از موفقیت بر روی صحنه، جوئل به ایفای نقش های مکمل در تولیدات تلویزیونی استرالیا پرداخت و در این بین توانست نقش کوتاهی هم در فیلم « Star Wars: Episode II – Attack of the Clones » بدست بیاورد. اما نقشی که ادگرتون را به شهرت برساند، بازی در سریال موفق « The Secret Life of Us » بود که در سال ۲۰۰۱ تولید شد و ادگرتون در آن ایفاگر نقش ویلیام مک گیل بود.

زندگینامه جوئل ادگرتون

بیوگرافی جوئل ادگرتون

فعالیت هنری

پس از موفقیت این سریال، ادگرتون نقشهای مهمتری در هالیوود بدست آورد و حتی در سال ۲۰۱۵ فیلمی تحسین شده به نام « هدیه » را با کارگردانی، نویسندگی و بازی خودش به اکران درآورد که تحسین منتقدان را به همراه داشت.

نکاتی که احتمالا درباره جوئل ادگرتون نمی دانید :

برادرش با نام « نَش ادگرتون » بدلکار حرفه ای است و در بیشتر آثاری که او در آن بازی کرده نیز حضور داشته است.

پدرش وکیل بوده است.

جوئل ادگرتون در یک موزیک ویدئو به نام « Something Borrowed, Something Blue » که در سال ۲۰۰۲ ساخته شد بازی کرده است. کارگردان این ویدئو برادرش بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امیر یگانه

در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرده است.

فیلم کوتاهی به نام « میمون ها » در سال ۲۰۱۱ ساخت که در جشنواره فیلمهای کوتاه استرالیا به عنوان اثر برگزیده تماشاگران انتخاب شد.

مدتهاست که به عنوان سفیر صلح سازمانی به نام « The Fred Hollows Foundation » فعالیت می کند و به کشورهای محروم جهان سفر می کند تا بتواند به بهبود وضعیت آنان کمک نماید.

مهمترین آثار جوئل ادگرتون:

Star Wars: Episode II – Attack of the Clones

Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith

Smokin’ Aces

Exodus: Gods and Kings

The Great Gatsby

Zero Dark Thirty

The Gift

Black Mass

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جوئل ادگرتون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه