بیوگرافی ربکا فرگوسن

5 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی ربکا فرگوسن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ربکا فرگوسن در ۱۹ اکتبر سال ۱۹۸۳ در استکهلمِ سوئد متولد شد. وی فعالیت های هنری خودش را بسیار زود و در سن ۱۳ سالگی با مدلینگ آغاز کرد. ربکا در سن ۱۳ سالگی علاوه بر مدلینگ برای مجلات مختلف، در تبلیغات تلویزیونی نیز حضور فعالی داشت.

زندگینامه ربکا فرگوسن

بیوگرافی ربکا فرگوسن

فعالیت هنری

وی پس از اینکه در سال ۱۹۹۹ از مدرسه موسیقی آدولف فردریک استکهلم فارغ التحصیل شد، بصورت جدی تر وارد عرصه بازیگری شد و توانست اولین بار با بازی در مجموعه تلویزیونی « Nya tider » بصورت حرقه ای وارد عرصه بازیگری شود. پس از نقش آفرینی در چند سریال و فیلم سوئدی، فرگوسن در سال ۲۰۱۲ برای بازی در مجموعه تلویزیونی « ملکه سفید » که محصول شبکه بی.بی.سی بود انتخاب شد . بازی در نقش الیزابت وودوایل در این سریال تلویزیونی سبب نامزدی گلدن گلاب برای فرگوسن گردید و او را به شهرت رساند و همچنین سبب شد تا برای بازی در فیلم « ماموریت غیرممکن – ملت سرکش » انتخاب شود.

نکاتی که احتمالا درباره ربکا فرگوسن نمی دانید :

سه برادر و خواهر دارد.

مادرش خویشاوندی با دوشس سارا فرگوسن دارد. وی زمانی که ۲۵ ساله بود برای زندگی به سوئد مهاجرت کرد.

پسرش به نام آیزاک در سال ۲۰۰۷ متولد شد.

اولین بازیگر زن سوئدی بود که از سال ۱۹۹۹ به بعد نامزد دریافت گلدن گلاب شده است.

برای بازی در فیلم « ماموریت غیرممکن – ملت سرکش » تمرینات فشرده بدنسازی را سپری کرد. وی به مدت ۶ هفته و هر روز ۶ ساعت تمرینات رزمی انجام می داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اورنلا موتی

تام کروز زمانی که بازی او را در سریال « ملکه سفید » مشاهده کرد، وی را برای بازی در فیلم « ماموریت غیرممکن – ملت سرکش » برگزید.

مهمترین آثار ربکا فرگوسن:

The White Queen

Hercules

Mission: Impossible – Rogue Nation

ربکا فرگوسن : Rebecca Ferguson

تاریخ تولد : ۱۹ اکتبر ۱۹۸۳ در استکهلم ، سوئد

مهمترین افتخارات : نامزد دریافت جایزه گلدن گلاب بهترین بازیگر زن برای بازی در یک مجموعه کوتاه تلویزیونی برای سریال « ملکه سفید »

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ربکا فرگوسن
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه