بیوگرافی اندی سرکیس

4 سال پیش
بیوگرافی اندی سرکیس
Rate this post

بیوگرافی اندی سرکیس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اندی سرکیس در ۲۰ آپریل سال ۱۹۶۴ در انگلستان دیده بر جهان گشود. پدر اندی پزشکی بود که دائما در حال سفر بین لندن و عراق بود به همین دلیل اندی در ده سال ابتدایی زندگی اش دائماً بین بغداد و لندن در سفر بود. مادرِ وی نیز که یک آموزگار بود، فرصت زیادی برای رسیدگی به فرزندانش نداشت و به همین دلیل اندی و خواهر و برادرانش توسط پرستاران خصوصی بزرگ شدند . اندی در دوران نوجوانی علاقه شدید خود را به دنیای نقاشی و جلوه های ویژه نشان داد و در دانشگاه لنکستر انگلستان نیز در رشته هنرهای تجسمی به تحصیل و فراگیری علم پرداخت.

زندگینامه اندی سرکیس 

بیوگرافی اندی سرکیس

فعالیت هنری

سرکیس در دوران دانشگاه همچنین علاقه زیادی به دنیای نمایش پیدا کرد و به طراحی صحنه پرداخت اما پس از مدتی بصورت اتفاقی به عنوان بازیگر در نمایشی ظاهر شد و از آن پس علاقه اش به بازیگری نیز رنگ بیشتری به خود گرفت. سرکیس در سالهای بعد بازیگری تئاتر را ادامه داد و این در حالی بود که در تمام این سالها کمترین میزان دستمزد را از این راه بدست می آورد تا اینکه در سال ۱۹۸۷ موفق شد به تلویزیون راه پیدا کند و در چند مجموعه تلویزیونی بزرگ بریتانیایی ایفای نقش کند.

اما ستاره اقبال اندی سرکیس زمانی ظهور کرد که وی در سال ۱۹۹۹ پیشنهاد بازی در یک نقش نامتعارف به نام ” گالوم ” در سه گانه « ارباب حلقه ها » را دریافت کرد. سرکیس باید در این فیلم در نقشی حضور پیدا می کرد که حرکاتش توسط گرافیک تبدیل به حرکات بدن موجود زشتی به نام ” گالوم ” می شد. نقش افرینی سرکیس در این سه گانه موفقیت های بین المللی زیادی را نصیب وی کرد و « ارباب حلقه ها » نیز تبدیل به یکی از برترین فیلمهای تاریخ سینما شد. پس از نقش افرینی سرکیس در مجموعه « ارباب حلقه ها » وی موفق شد در فیلم « کینگ کنگ » به کارگردانی پیتر جکسون به ایفای نقش بپردازد که حضور در این فیلم نیز بار دیگر تحسین اهالی سینما را به همراه داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جنیفر کانلی
نکاتی که احتمالا درباره « اندی سرکیس » نمی دانید :

مادرش آموزگار کودکان کم توان ذهنی بوده و پدرش نیز پزشک می باشد.

سه فرزند دارد. دو پسر و یک دختر

گیاهخوار است.

یکی از دو صاحب انگشتر مشهور فیلم « ارباب حلقه ها » می باشد. حلقه دوم متعلق به الیجا وود می باشد.

نام فامیلش ریشه ای آمریکایی دارد که ” سرکیسیان ” نام دارد.

گفته بود برای تفریح بچه هایش با صدای ” گالوم ” با آنها صحبت می کرده

سه خواهر و یک برادر دارد.

نقش آفرینی اش در نقش ” گالوم ” رتبه دهم برترین نقش آفرینی های تاریخ سینما را از طرف مجله ” پریمیر ” دریافت کرده است.

طراحی و کارگردانی بخش موشن کپچر بازی « شمشیر بهشتی » که برای کنسول پلی استیشن ۳ ساخته شده بود را برعهده داشته است.and5643

پدرش زمانی که در عراق بود و بیمارستانی مخصوص زنان تاسیس کرد، بلافاصله توسط رژیم صدام حسین دستگیر شد و مدتی در زندان به سر برد!

مهمترین فیلمهای « اندی سرکیس » :

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring

The Lord of the Rings: The Two Towers

The Lord of the Rings: The Return of the King

King Kong

The Prestige

Rise of the Planet of the Apes

The Adventures of Tintin

The Hobbit: An Unexpected Journey

Dawn of the Planet of the Apes

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اندی سرکیس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه