بیوگرافی کریس پاین

4 سال پیش
بیوگرافی کریس پاین
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی کریس پاین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کریس پاین در ۲۶ آگوست سال ۱۹۸۰ در شهر لس آنجلس آمریکا در خانواده ای هنرمند دیده بر جهان گشود. پدر و مادر کریس هر دو از بازیگران سینما بودند و به همین دلیل کریس هم خیلی زود زمانی که در اوایل دوران تحصیل در دانشگاه به سر می برد ،به کنسرواتوار تئاتر واقع در سان فرانسیسکو آمریکا رفت تا در آنجا ثبت نام کند و بر تجربه ای بازیگری اش بیفزاید.در این دوران کریس برای تامین مخارج زندگی و کلاس هایش در رستوران کار میکرد و مدتها هم در یک نانوایی مشغول به کار بود.

زندگینامه کریس پاین 

بیوگرافی کریس پاین

فعالیت هنری

پس از به پایان رساندن دوره های بازیگری ، کریس اولین نقش آفرینی حرفه ای خودش در مقابل دوربین را در سال ۲۰۰۳ با در یکی از اپیزودهای سریال « ER » تجربه کرد و در همان سال موفق شد در اپیزودهایی از سریالهای « نگهبان / The Guardian » و « سی اس آی : میامی / CSI: Miami » نیز نقش آفرینی کند اما بسیار خوش شانس بود که با حضور در نقش فرعی فیلم « خاطرات شاهزاده ۲ : نامزدی سلطنتی / The Princess Diaries 2: Royal Engagement » که با فروش بسیار خوب فیلم همراه بود ، توانست بر شهرت خود بیفزاید.

نقطه عطف دوران بازیگری کریس پاین هم زمانی رقم خورد که او بازی در اقتباس سینمایی « وایت جونز » را نپذیرفت تا بتواند در نقش جیمز تی کیرک در فیلم « سفر ستاره ای / Star Trek » ایفای نقش کند. نقش آفرینی که تحسین منتقدان را به همراه داشت و فروش خوب فیلم هم کریس پاین را به شهرت فراوان رساند و او را تبدیل به یک ستاره تازه در هالیوود کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بلر براون
نکاتی که احتمالا درباره کریس پاین نمی دانید :

پدرش رابرت پاین سالهاست که بازیگر تلویزیون است و مادرش گویین گیلفورد تا سال ۱۹۸۷ بازیگر بوده اما از این تاریخ به بعد خودش را بازنشسته کرده است.

مادربزرگ و پدربزرگ کریس هم در سینما فعالیت داشته اند. مادربزرگش به نام « آن گویین » یک بازیگر سطح پائین هالیوودی بود و پدربزرگش مکس ام گیلفورد نیز رئیس کانون وکلای هالیوود بود.

یکی از گزینه های اصلی برای بازی در نقش اصلی فیلم « ترون : میراث » بود اما نقش به او نرسید.

برای بازی در فیلم « سفر ستاره ای » با مایک وگل رقابت کرد که در نهایت نقش هم به خود پاین رسید.

مجله « US Weekly » او را هریسون فورد جدید نامیده است.chris-pine-1356888418

دوستان صمیمی اش همان همبازیانش در فیلم « سفر ستاره ای » یعنی کارل اوربان و زاخاری کویینتو هستند.

در سال ۲۰۰۹ به همراه عوامل فیلم « سفر ستاره ای » برای بازدید از یک کمپ نظامی به کشور کویت سفر کرده بود.

اصلیتی انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و ولزی دارد.

برای بازی فیلم « آواتار » تست بازیگری داده بود اما نقش به سم ورتینگتون رسید. خودش گفته که این تست بازیگری تابحال افتضاح ترین تستی بوده که داده!

با ۲۸ سال ، او جوانترین بازیگری است که تابحال در نقش اصلی مجموعه فیلمهای « سفر ستاره ای » ظاهر شده است.

رابطه بسیار نزدیکی با پدرش دارد.

تا قبل از حضور در فیلم « سفر ستاره ای » هیچوقت رقم قراردادش به یک میلیون دلار نرسیده بود. او برای بازی در فیلم « سفر ستاره ای » مبلغ یک و نیم میلیون دلار دستمزد دریافت کرد که در نهایت ۵۰۰ هزار دلار هم در زمان اتمام زمان فیلمبرداری به وی پرداخت شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الی کوبرین
فیلمهای مهم کریس پاین :

Smokin’ Aces

Blind Dating

Star Trek

This Means War

People Like Ustumblr inline

Rise of the Guardians

Star Trek Into Darkness

Jack Ryan: Shadow Recruit

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریس پاین
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه