بیوگرافی بن استیلر

4 سال پیش
بیوگرافی بن استیلر
Rate this post

بیوگرافی بن استیلر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

« بنجامین ادوارد استیلر » در ۳۰ نوامبر ۱۹۶۵ در نیویورک سیتی بدنیا آمد. پدرش « جری استیلر » و مادرش « انی میرا » از کمدین های مشهور هالیوود بودند. پدر و مادرش جلوی پیشرفت او را در زمینه های هنری نمی گرفتند و همان طور که انتظار می رفت بن جوان راه والدینش را دنبال کرد.

زندگینامه بن استیلر

بیوگرافی بن استیلر

فعالیت هنری

در کودکی و نوجوانی بعلت شهرت مادر و پدرش همیشه ستاره ها را می دید و با خیلی از آن ها در همان سالهای ابتدایی آشنا شده بود. او و خواهرش « امی استیلر » با پوشیدن لباس های عجیب و غریب در خانه نمایش نامه های شکسپیر را اجرا می کردند. مدتی بعد این تفریح تغییر پیدا کرد و در ۱۰ سالگی بن تصمیم گرفت به آن طرف دوربین برود و با دوربین ۸ میلی متری شروع به ساخت فیلم کرد. فیلمهای او داستان ساده ای داشتند و بن معمولا یک موضوع را دنبال می کرد آن هم انتقام بود!

او قبل از ورود رسمی به هالیوود چند سالی در تئاتر مشغول شد ولی بعد از مدتی اخراج شد و دوباره سراغ ساخت فیلم رفت و اسپوف ( اسپوف فیلم های ارزان و کمدی هستند که برای مسخره کردن فیلم های بزرگ هالیوودی ساخته می شوند ) « رنگ پول » « مارتین اسکورسیزی » را ساخت. او به جای « تام کروز »« در فیلم اصلی بازی کرد. اسپوف رنگ پول آنقدر بامزه و خنده دار از آب در آمده بود که « لورن مایکلز » مجری شو معروف « شنبه شب زنده » آن را خریداری کرد و در برنامه پخش کرد و اجازه داد استیلر یکسال در برنامه مجری گری کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کانی نیلسن
===

اولین فیلم سینمایی او « امپراتوری خورشید » « استیون اسپیلبرگ » بود. بعد از بازی در این فیلم او دوباره به پشت دوربین رفت و فیلم « بازگشت به بروکلین » را برزای کانال « ام تی وی » ساخت. این فیلم باعث شهرت او در این کانال شد و ام تی وی برنامه ای اختصاصی برای استیلر در نظر گرفت و بالاخره در سال ۱۹۹۲ « بن استیلر شو » روی آنتن رفت و موفق نیز شد اما بعد مدتی ام تی وی پخش آن را متوقف کرد و شو به کانال « فاکس » انتقال یافت ولی چیزی نگذشت که فاکس هم بدلیل کم بیننده شدن شو آن را متوقف کرد ولی خوشبختانه بن استیلر برای اجرای این برنامه برنده امی شد.

===

برای مدتی بن در این برنامه و آن برنامه حضور یافت و کم کم پولش را برای ساخت یک فیلم جمع کرد و فیلم « گزش واقعیت » را با بودجه شخصی تهیه و کارگردانی کرد. و فیلم « پسر کابلی » را نیر با حضور « جیم کری » ساخت.

او با حضور در فیلم « چیزی هایی درباره مری است » مورد توجه قرار گرفت و از آن پس با بازی های موفق در کمدی های خوب آمریکایی خود را به عنوان یک کمدین اثبات کرد.

نکاتی که احتمالاً درباره بیوگرافی بن استیلر نمی دانید :

همسر « کریستین تیلور » است. این زوج صاحب دو فرزند هستند.

دوست بسیار صمیمی و طرفدار پر پرو پا قرص تام کروز است. استیلر در سال ۲۰۰۰ در مراسم « جوایز فیلم ام تی وی » در نقش بدل تام کروز ظاهر شد و او را تقلید کرد این قسمت از مراسم که Mission: Improbable نام گرفت بعدا در دی وی دی « ماموریت ناممکن ۲ » هم قرار داده شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گری کوپر

سال ۲۰۰۰ در برنامه معروف سوال و جواب « چه کسی می خواهد میلیونر شود » برنده ۳۲۰۰۰ دلار شد نکته جالب این است که او برای کمک گیری از مادرش به او زنگ زد ولی جواب غلط در آمد و سوالی به ارزش ۲۵۰۰۰۰ دلار را از دست داد.

با « جنین گاروفالو » زیاد همکاری می کند.۳

بن و همسرش هر دو بعنوان بعنوان بازیگر میهمان در سریال « دوستان » حضور یافتند. هر چند در قسمت های مجزا.

حضور بسیار کوتاهی در موزیک ویدیو « تناسیوس دی » داشت.

بازیگر مورد علاقه اش در تمام اعصار تاریخ « دیانا کیتون » است. استیلر درسال ۱۹۹۷ درباره کیتون مقاله در مجله به چاپ رسانده بود.

به طور متناوب برای سه بار در ۲۰۰۴ در سه فیلم با « وینس واگن » همبازی شد.

رفیق صمیمی « اون ویلسون »، « جک بلک »، « کیلی گس » است.

عاشق سریال « استار ترک » محصول سالب ۱۹۶۶ است.

===

رکور دار بیشترین نامزدی برای تمشک طلایی سال ۲۰۰۴ است است. او در سال ۲۰۰۴ چهار بار نامزد این جایزه شد.

در سال ۱۹۹۵ یک سکانس از فیلم Get Shorty را کارگردانی کرد اما آن یک سکانس هم از فیلم حذف شد.

در سریال « پادشاه ملکه ها » نقش پدرش را ، پدر واقعی خودش بازی می کند.

مادرش ایرلندی – آمریکایی است.

بجای « جانی دپ » برای فیلم « چارلی و کارخانه شکلات » سازی در نظر گرفته شده بود.

ساکن لوس آنجلس کالفرنیاست.

در آپریل سال ۲۰۱۰ به همراه « جرالد باتلر » و « دمی مور » از کمپ بی خانمان های زلزله هائیتی دیدار کرد. این کمپ توسط « شن پن » اداره می شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پیتر هاویت
مهمترین فیلمهای بن استیلر:

The Watch 2012

۵Tower Heist 2011

Megamind 2010

Night at the Museum: Battle of the Smithsonian 2009

Tropic Thunder 2008

Night at the Museum 2006

Meet the Fockers 2004

Anchorman: The Legend of Ron Burgundy 2004

Meet the Parents 2000

There’s Something About Mary 1998

برخی از دستمزد های بن استیلر :

There’s Something About Mary (1998) $3,000,000

Zoolander (2001) $2,500,000

Greenberg (2010) $6,000,000

Little Fockers (2010) $20,000,000

Tower Heist (2011) $15,000,000

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بن استیلر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه