بیوگرافی جسی ایزنبرگ

4 سال پیش
بیوگرافی جسی ایزنبرگ
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی جسی ایزنبرگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جسی در کوئینز، از شهرهای حومه نیویورک ، متولد شد. شغل مادرش پوشیدن لباس دلقک ها و حضور در جشن های کودکان و پدرش نیز یک پروفسور دانشگاه است. وی در مدرسه ایی سکولار – یهودی تحصیل کرد و بعد از اتمام تحصیلاتش تصمیم گرفت تا بازیگری را به صورت جدی دنبال کند.

زندگینامه جسی ایزنبرگ

بیوگرافی جسی ایزنبرگ

فعالیت هنری

جسی کارش را از تئاتر و بازی بجای بدل کاران آغاز کرد اما رفته رفته توانست با چهره خودش به جلوی صحنه بیاید و نقشهای جدی تری ایفا کند. بعد از مدتی حضور در تئاتر ، وی پیشنهاد بازی در مجموعه ایی تلویزیونی تحت عنوان « جدی باش » را قبول کرد و برای مدتی هم در این سریال نقش آفرینی کرد اما این سریال چندان خوش شانس نبود زیرا پروسه تولید آن به سرعت تعطیل شد!

بعد از چند نقش آفرینی نه چندان با ارزش ، جسی تصمیم گرفت تا شانس اش را با حضور در فیلمهای مستقل آزمایش کند به همین دلیل در فیلم « راجر دادجر » بازی کرد که نظر مساعد منتقدان و جایزه ایی از جشنواره فیلم سن سباستین را برایش به ارمغان آورد. اما این « سرزمین زامبی ها » بود که توانست نام جسی ایزنبرگ را بر سر زبانها بیندازد. او در این فیلم در کنار وودی هارلسون و اِما استون به جنگ با زامبی ها می پرداخت. حضور موثر جسی در « سرزمین زامبی ها » سبب شد تا دیوید فینچر وی را برای بازی در نقش خالق فیسبوک یعنی مارک زوکربرگ انتخاب کند و همین نقش هم برای جسی ، کاندیداتوری اسکار ، گلدن گلاب ، بفتا و.. را به همراه آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جان هیلکات
نکاتی که درباره جسی ایزنبرگ نمی دانید :

یک سایت اینترنتی با نام عجیب و غریب OneUpMe راه اندازی کرده که فعالیتش به این شکل است که در هر روز یک موضوع مطرح می شود و ملت باید یک جمله کوتاه خلاقانه در رابطه با آن بگوید!.

یک نوازنده ماهر درام است.

رگ لهستانی هم دارد.

خانواده ی وی مدتها پیش از لهستان به ایالات متحده آمده اند اما با اینحال جسی به راحتی به زبان لهستانی صحبت می کند و زیاد هم به کشور لهستان سر می زند.

یک خواهر به نام هالی کیت ایزنبرگ دارد که او هم بازیگر است. جسی همچنین در فیلم « Holy Rollers » با هالی کیت همبازی بوده و این دو در آنجا هم خواهر و برادر بودند.

دوست صمیمی آندرو گارفیلد است.

در حالی که برای حضور در دانشگاه نیویورک قبول شده بود ، تصمیم گرفت تا از آن انصراف دهد و بجایش به بازی در فیلم بپردازد.

گفته می شود به اینترنت و دنیای مجازی علاقه بسیاری دارد و با انواع نامهای مستعار در سایت های مختلف مطلب منتشر می کند.

مهمترین فیلمهای جسی ایزنبرگ :

Roger Dodger

The Emperor’s Club

The Village

The Education of Charlie Banks

One Day Like Rain

Adventureland

Zombieland

Solitary Man

Holy Rollers

Holy Rollers

Rio

۳۰: Minutes or Less

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جسی ایزنبرگ
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه